Stránka 3 z 5
Napsal: ned dub 03, 2005 14:34
od Robert
Chce to proste jen vychytat to razeni a zvyknout si na urcitej pohyb pakou, kdy to nedela zadnej problem. Nekdy se mi stane, ze z dvojky na trojku mi to jde pres zuby i pres plne vyslaplou spojku, ale nejvetsi pruser je u me razeni z trojky na dvojku. Proste to nejde a musim pouzit vetsi silu, coz me neskutecne se*re, pac to nechci zku*vit
Ale i tak me v tom vzdycky jakoby lupne. Proto uz zacinam premyslet o zmenseni tech vuli, jinak uz nevim
Z osobni zkusenosti treba vim, ze nektera auta maji podobny problem, ale ne takovyho razu jako Matiz. Po teto strance me Matiz dost zklamal, ale na druhou stranu si zase rikam "Je to levny auto".
Napsal: ned dub 03, 2005 21:02
od palikx
Pro Roberta ano u 99% aut to pomůže.a to co pišeš je přesně ono je tam velká vůle a u tohoto problemu jen olej nepomůže prostě se to musí udělat.
Pro vydru víš ono to mohou být 2 věci najednou.Jak poškozené lanovody tak vůle v převodovce.A opět píšeš to samé co robert a tak bych začal převodovkou protože to určitě pomůže a pak už nejsou lana tolik namahaná a bude to
Napsal: ned dub 03, 2005 22:01
od Robert
palikx: Zjisti mi prosim presnou cifru a ja nad tim asi zacnu dost premyslet. Nevyhoda je, ze jste az v Praze, ale co nadelam..
Jak dlouho to muze trvat tady ta uprava? Zvladlo by se to za den, abych mohl zase v tentyz den odpochodovat? Dikec
Napsal: ned dub 03, 2005 22:07
od palikx
Ano stiha se to za den ale chce se to dohodnout tedy zavolat.Kontakt je v nubiře golc car tema.
Napsal: ned dub 03, 2005 22:20
od Rado
presne tento problem co pise Robert mam aj ja.Z trojky na dvojku je to proste silova zalezitost.Tak ak ti pomoze to zmensenie vule, tak si to dam urobit aj ja + este vymenim olej.
Napsal: ned dub 03, 2005 22:32
od Robert
palikx píše:Ano stiha se to za den ale chce se to dohodnout tedy zavolat.Kontakt je v nubiře golc car tema.
Diky moc, zatim to bude muset chvilku pockat...musim nasporovat, ale urcite bych mel o to zajem...od zitra si zacnu davat do prasatka penize
Napsal: pon dub 04, 2005 05:59
od V.Brousek
Nevím ,nevím jestli je řazená silová záležitost a dovolím si s Vámi nesouhlasit.
U mého Matíze to také není to pravé ořechové,ale násílím jsem nikdy neřadil.Chce tomu trochu pomoci,buď meziplynem a nebo snížením rychlosti před řazením s trojky na dvojku.Protože pokud řadíte násilím,problém se jenom zhoršuje.(lanovody se natahují)
Jak píše Robert,chce to najít tu správnou polohu a já přidám i rychlost vozu.
A úplně nakonec: Použijete kvalitní olej a uvidíte že se řazení zlepší. U mého Matíze se řazení zlepšilo o 40 % .
Napsal: pon dub 04, 2005 08:09
od Tomáš
Pánové už se tu toho napsalo o řazení tolik , já si stojí za svým Titan Fuchs- Molibden . Je to fakt znát .
Napsal: pon dub 04, 2005 10:17
od Ondras
Olej pro automaty pomůže. Mně tam lejou jakýsi Mobil, typ už si nepamatuju. K řazení 3 -> 2 jsem objevil malý trik, který mi většinou pomůže: Řadím z trojky směrem na neturál, pak k sobě, pak dopředu směrem k jedničce (asi do 1/4 až 1/3 dráhy) a pak dozadu dvojku. Vše jemně bez násilí. Jde to celkem slušně. Pohodlně tam takhle lupnu dvojku i v cca 50km/h.
Napsal: pon dub 04, 2005 13:47
od Robert
Ondras: Tak to mas dobry, me to k te jednicce vubec ani kousek nepusti
Napsal: pon dub 04, 2005 21:25
od palikx
Tak kluci to že se naučite řadit tak aby to šlo je asi ta nejlevnější možnost.Ale jsou auta kterým to prostě NEJDE.Zkoušel jsem jich mraky.U některých pomůže jen olej ale tím zmenšením vůle začne řadit většinou o 80% lepe.což je znat
U těch opravených tam jde 2 jednim prstem.A zjistil jsem tu cenu je to komplet se stočením hřídele bez oleje 6500.Cokoliv dalšíhov případě že se něco najde špatné (ložiska synchrony a.p se platí navíc).takže to je víc než jsem myslel.A za 1 den to jde s odřenýma ušima je to prace od 7 tak do 5.(bohužel musíme hřidele vozit na stočení)Je to na vás nikomu to nenutím.
Napsal: pon dub 04, 2005 21:32
od Robert
No tyyyyjo...to je teda slusna palka.
Nic, zacinam setrit...
Napsal: pon dub 04, 2005 21:59
od palikx
Já vim,ale je to dost prace a něco musíme dělat dva.a to stočení taky není levný.Tak si to nech projít hlavou a jestě je to cena pro lidi z netu.Běžnej človek platí o něco víc.Až to budeš chtít napiš sem nebo mě a dohodnem to.To platí vlastně pro všecky.
Napsal: úte dub 05, 2005 06:28
od V.Brousek
palikx píše:Tak kluci to že se naučite řadit tak aby to šlo je asi ta nejlevnější možnost.Ale jsou auta kterým to prostě NEJDE.Zkoušel jsem jich mraky.U některých pomůže jen olej ale tím zmenšením vůle začne řadit většinou o 80% lepe.což je znat
U těch opravených tam jde 2 jednim prstem.A zjistil jsem tu cenu je to komplet se stočením hřídele bez oleje 6500.Cokoliv dalšíhov případě že se něco najde špatné (ložiska synchrony a.p se platí navíc).takže to je víc než jsem myslel.A za 1 den to jde s odřenýma ušima je to prace od 7 tak do 5.(bohužel musíme hřidele vozit na stočení)Je to na vás nikomu to nenutím.
Nevím s jakými auty jezdíš,ale takhle špatným řazením jsem se setkal pouze u Matíze a potom u Tatry 111(r.v.1965) a to již jsem řídil ledacos.
Řazení
Napsal: úte dub 05, 2005 20:39
od Vydra
Pro Palikxe dík za zjištění ceny .Nechám si to projít hlavou co s tím provedu .Ale pořád´by ta oprava měla u vás vyjít laciněji než v Olomouci kde mi řekli ,že cena opravy by se mohla vyšplhat až k 15000kč.Nejdříve vyměním olej a uvídím .Pak se ozvu .Zatím dík za rady a informace.Někdo napsal ,že se naposled s tak špatným řazením setkal u tatry 111.Já už mám asi 9 auto a u žedného jsem nikdy neměl problemy s řazením.Boužel asi je to výrobní vada .