Stránka 3 z 5

Napsal: pon kvě 09, 2005 17:59
od Akri
Krtek píše:dneska jsem se snažil na servisce řešit.... Doporučili mi žáriovky General Electric. Prej jsou dělaný na vyšší teploty a nepraskaj. Měl by je prej doporučovat sám velkej GM. Máte někdo zkušennosti ? A hlavně levnej zdroj na tyhle žárovky, že bych je prubnul. Nejspíš se ale naštvu, přefiknu kabely a půjdou ke světlum diody.
musim potvrdit, ze ty zarovky jsou velmi kvalitni a jsou urceny mimo jine pro extremni podminky, jako je zima, nebo teplo, tak je vyzkousej, o zdroji nevim, ale znamej je pouziva v servisu ...

Napsal: pon kvě 09, 2005 18:03
od PavelZ

Napsal: úte kvě 10, 2005 19:06
od petrm
Jo taky sme je začali dávat po tom co nám ve velkým praskali H7 a od té doby máme klid ;) to je pravda

Napsal: úte kvě 10, 2005 20:59
od Krtek
Cože ? A já myslel, že jsem jedinej komu praskaj. Alespoň na Ostravskym foru mně o tom přesvědčovali. Jinak lepší (a asi dražší) žárovky zprasený světla neomlouvaj.
Neví někdo přibližnou cenu ? Tam na tom odkaze jsem nic nenašel, jenom reklamní žvásty.

Napsal: stř kvě 11, 2005 07:02
od PavelZ
Krtek píše:Cože ? A já myslel, že jsem jedinej komu praskaj. Alespoň na Ostravskym foru mně o tom přesvědčovali. Jinak lepší (a asi dražší) žárovky zprasený světla neomlouvaj.
Neví někdo přibližnou cenu ? Tam na tom odkaze jsem nic nenašel, jenom reklamní žvásty.
Sorry :), nenapadlo me, ze budou mit katalog tak malo funkcni, ze kdyz dojedu na Daewoo Lacetti/Elektroinstalace/Svetlomet Hlavni/Zarovka, ze mi to prohlasi zadny dil nenalezen :(. Muzes jim ale zkusit zavolat, maji pomerne hustou sit distributoru.

Napsal: čtv kvě 26, 2005 18:42
od petrm
Krtek píše:Cože ? A já myslel, že jsem jedinej komu praskaj. Alespoň na Ostravskym foru mně o tom přesvědčovali. Jinak lepší (a asi dražší) žárovky zprasený světla neomlouvaj.
Neví někdo přibližnou cenu ? Tam na tom odkaze jsem nic nenašel, jenom reklamní žvásty.
No já měl na mysli světla na Chairmanu to je ta limuzína tam sme měli problémy ale Lacetti k nám nejezděj nejsme autorizovaný

Napsal: čtv led 19, 2006 14:14
od Návštěvník
Zkuste startovat při zhasnutých světlech

Napsal: čtv led 19, 2006 17:29
od Akri
Anonymous píše:Zkuste startovat při zhasnutých světlech
no ja myslim ze drtiva vetsina lidi startuje se zhasnutyma..

Napsal: čtv led 19, 2006 18:53
od Krtek
A když odbočuju na parkovičtě nebo než z něj vyjíždim, mam max. obrysovky. Zatims se situace ustálila na jedný žárovce od listopadu. Jenže už jezdim 16 km denně a né 90

Napsal: čtv led 19, 2006 19:54
od Jura
Za dva týdny to bude rok, co mám Lacetti, zatím 3 žárovky H7 (všechny tři prdly víceméně v létě). Jo, a startuju se zhasnutýma.

Napsal: čtv led 19, 2006 21:03
od Krtek
Jura píše:Za dva týdny to bude rok, co mám Lacetti, zatím 3 žárovky H7 (všechny tři prdly víceméně v létě). Jo, a startuju se zhasnutýma.
kolik máš najeto ? Já udělal první rok 36 tis km.

Napsal: čtv led 19, 2006 21:25
od Pavel Beneš
Ještě připomínka. Také mám podezření na regulátor,
ale asiati měli baterie jiné kvůli zvýšenému napětí regulátoru. Normál je 12V bat a 14.4V altík regulovaně maximální napětí. U asiatů to může být i 14.7V (tvůj případ) ale oni pak doporučují baterie pro asijská auta (asi 12,5V).

Ono totiž, jestli tam nemáš origo baterku, mohlo by teoreticky vyšší napětí způsobovat při dobíjení baterie vyšším proudem (vyšší napětí) k "prohřátí " elektrolytu (baterie začne "vařit") a tím klesne odpor baterie a regulátor na tento okamžik dodává vyšší proud (jako by pracoval bez zátěže, kterou je baterie jako stálá zátěž..

další věc, jestli tam nemáš baterii silnější (např. místo 55Ah 66 atd.) Pak nabíjecí proud baterie je také kvůli nižšímu odporu větší a auto jakoby přebíjí..

Aspoň s tím druhým případem jsem se reálně potkal na méďovi co jsem měl (místo 88Ah jsem měl stovku a hned místo 12.8 to šlo na 13.8V na volnoběh.)

Každopádně u mojí Nůby na volnoběh 13.2V, při zvýšených otáčkach 14.2V se světly. Nechal jsem ji v každém režimu půl minuty, pak až jsem měřil.-.....

Napsal: čtv led 19, 2006 21:27
od Jura
Krtek píše:kolik máš najeto ? Já udělal první rok 36 tis km.
22 tisíc.

Napsal: čtv led 19, 2006 22:01
od Krtek
Pokud vim, vyšší napětí používá dneska i Ford. Baterku mam zatim origoš. Snad 100x jsem se díval co to je za značku ale nikdy si to nepamatuju. Vim, jenom že je se zelenym okem, bezúdržbová a že je to nějaká z těch noname značek.

Napsal: pát led 20, 2006 18:47
od karstn
Popravde jak me sralo ze to nejak divnesviti tak jsem testnul drazsi zarovky s 50% svitivosti navic ale spis to bylo horsi a praskaly. Nakonec mi praskly dve a museljsem na benzince koupit 2 a jedine H7 tam byly od tesly za celkem levne a sviti to lip nez ty drahe a zatim nepraskly a to denne ted najezdim pres 100km. Si myslim ze levne auta nemaj rady drahe vecy :)