Stránka 3 z 4
Napsal: úte kvě 31, 2005 09:41
od Brainman
jo to je ono
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: úte kvě 31, 2005 09:44
od Brainman
Napadlo me to proto ze na diagnostice se , a tusim ze to psal Palikx, ten blok neproveri., tudis je to jakoby bez chyb
Napsal: úte kvě 31, 2005 10:50
od Návštěvník
Kdyby to byl ten zapalovaci blok, nemohli byste mi říci pro představu, co to stojí? díky
Napsal: úte kvě 31, 2005 13:10
od Tomáš
To jsou vlastně 4 cívky , protože to nemá rozdělovač jako třeba Matiz I .
Někde se to tu už řešilo , podívám se ještě , cena je ale pecka ! cca 4t.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Napsal: úte kvě 31, 2005 15:02
od Brainman
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Jeste me napadlo a to by mohlo byt ono, palivove cerpadlo, protoze to je taky napojene na kontrolku. Nejakej spatnej kontakt
Napsal: stř čer 01, 2005 21:15
od Franta
Podívej se na palivové čerpadlo a hlavně dal jsi VELFOBIN do nádrže na navázání vody? To je úplný základ v mnoha případech to pomohlo.
Franta
Napsal: čtv čer 02, 2005 09:40
od Mordy
A co na tom čerpadle uvidím? Je to složitý sundat nádrž? Ten Velfobin zkusím. Nedalo mi to a koupil jsem opět nový palivový filtr, protoze jeho vymenou vsechno zacalo. Byl originál Daewoo,ale co. Po výměně filtru, světe div se, to na dva dny přestalo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, až dnes ráno, když jela mladá do práce, začala nejdříve na pár sekund svítit kontrolka CHECK, zhasnula a po pár sekundách to začalo mírně cukat
![Sad :(](./images/smilies/smilie2.gif)
Tušíte něco?
Napsal: čtv čer 02, 2005 09:53
od Brainman
No ja bych zajel do servisu a rekl jim ze potrebujes zmerit tlak cerpadla a tam by meli prijit na to co s tim. Jeste by jsi mohl pri zapnutem zapalovani, zkusit zmacknout ten ventilek na konzoli vstriku, jestli tam nemas nejakou bublinu. Ja uz jsem to psal v nejakym prispeku jinde, brachovi dosel benzin v Nexii a nejdriv mu to cukalo a pak to vubec nenastartoval.
Napsal: pát čer 10, 2005 09:32
od Mordy
Pánové mám pro vás výsledek. Motor přestal cukat sám od sebe
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Asi se lekl servisu. Jenom jsem nabral benzin u OMV. Jeste jsem pro jistotu nalil do nadrze Velfobin a prostriknul kontkat na čerpadle (ten kontakt byla pěkná vyfikundace
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
) Jeste asi pred dvema dny problikla na par vetrin kontrolka CHECK, ale jinak je klid. Uvidím, na jak dlouho.
Napsal: pon čer 13, 2005 07:32
od Mordy
Zdravím pánové. Tak je to tu zpátky (cukání). Zkusil jsem jen na zkoušku, protože byl pátek večer, zajet do autoriz. servisu Daewoo a pan servisák se projel a řekl mi, že to bude asi řídící jednotkou, která neví jestli má mít volnoběh nebo záběr motoru (zlobí to na hranici volnoběhu a malých otáček). Samozřejmě pojedu do servisu znovu, ale myslíte si, že by to mohla být pravda? (prý se s tím setkal u motoru opel 1,4l 16V) A případně jaké je nejlepší a pokud možná co nejlevnějšší řešení. Díky
Napsal: úte srp 02, 2005 09:38
od Mordy
Zdravím vás. Tak aby to bylo s cukáním kompletní, sdělím vám jak to dopadlo v mém případě. Prvně se tomu v servisu smáli, že by to mohl být EGR, ale pak ho odpojili a je po cukání
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. Takže ho zaslepím a bude. Svícení kontrolky motoru zřejmě způsobuje lambda sonda, protože je podle měření úplně mimo a žere mi to 10l. Mám jeden dotaz. Mám si nechat namontovat originální Lambda sondu za 3400 se zárukou a s možností vrácení nebo si mám koupit nějaký univerzální typ a dát si to sám?? Co vy na to.
Napsal: stř srp 10, 2005 23:12
od Franta
Já bych koupil orig. ,ale v Drafelu, tam jsou o něco levnější a namontoval sám (osobně jsem to dělal).
Franta
Napsal: čtv srp 11, 2005 07:23
od Mordy
Koupil jsem si originál (2700 Kč) a nechal si ji namontovat v servisu. Motor teď zase jezdí jako pila a spotřeba spadla opět pod 8 l/100.
Napsal: ned črc 09, 2006 17:47
od Vít, Jiří
mě to cuká uplně stejně jako tobě-kabelama ,svíčkama ,lambdou už jsem prošel-ted skusím ještě ten EGRventil a velfobin
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Napsal: stř črc 19, 2006 23:17
od Franta
Sundej hadici od vzduchového filtru u klapky a podívej se přes vzduchovou klapku do prostoru sání motoru - pokud tam bude dehet tak je problém s EGR ventilem.
Franta