Stránka 3 z 3
Napsal: pon dub 12, 2004 10:40
od Granko
no to jo, ale spotrebu mas vyssiu, aj ked sa zahreje. napr. na dlhsie trate...
Napsal: pon dub 12, 2004 10:45
od Peca
Hmm to mas pravdu....ale nic lepsiho me nenapada...
Napsal: úte dub 13, 2004 19:16
od petrm
Jo spotřeba skutečně roste protože jednak je motor více ochlazován (neustále bežící ventilátor topení ,výrazně chladnější vzduch okolo motoru a chladiče studený nasávaný vzduch ),jednak čidla teplot motoru v důsledku hlásí že je chladno a tak je motor nucen pro dosažení správné teploty dodávat více paliva které jej ohřeje an správnou teplotu při spalování
.Tepelné odstínění sání je o něčem jiném tam je využíváno z fyziky všem jistě známého zákona o teplotní roztažnosti látek.Studený vzduch má menší objem a tak se ho nasaje do motoru více a kyslík podporuje hoření a tím dochází k lepšímu spálení směsy a tím i vyššímu výkonu stejně jako když požijete Nos to je taky jen o podchlazení nasávaného vzduchu jinak nic a nebo chladič turba u dieselů při stlačování turbem je vzduch zahříván a tím by došlo ke ztrátě výhody přeplňování tak je již stlačený vzduch opět ochlazen aby se ho do motoru dostalo co nejvíce
Napsal: pát dub 16, 2004 07:06
od Petr II
Nevíte někdo jestli se dá přes internet sehnat filtr K&N i jinde než RIEGGER, tam zvedli cenu z 2088Kč na 2330Kč - vůbec mě nepotěšili
!!!!
To už se dá sehnat GREEN za 1500Kč - trochu rozdíl
A nebo v okolí Zlína
Napsal: pát dub 16, 2004 07:10
od Peca
No a nebo Eufab za 900,-
Vypada stejne jako KN a moc velky rozdil v nich nebude..krom ceny...
Napsal: pát dub 16, 2004 07:21
od milosh
I kdyz jsem fanousek KN
tak bych doporucil ten eufab neznackovy filtr, kterych maj dost druhu zde. A jde to objednat samozrejme i pres web
http://www.tuning-centrum.cz
No jinak pokud chces vlozku, ber ten green, oni jsou v podstate vsechny stejny - ale jen K&N vydrzi 1 000 000 mil
Napsal: pát dub 16, 2004 18:29
od Petr II
No a kolik vydrží ten Green ?
Napsal: pát dub 16, 2004 19:46
od Peca
500 000 km
Napsal: pát dub 16, 2004 20:15
od milosh
zivotnost greenu nebo KN je urcite vyssi nez zivotnost auta
Napsal: pát dub 16, 2004 21:14
od Marek
Já sem namontoval ten eufab. Mám ho zatím jen krátce. Jinak osobně si myslím, že za spotřebu může spíše těžká noha než filtr, protože po montáži filtru sem se přistihl jak na to daleko víc šlapu
hlavně kvůli tomu zvuku, protože takovou změnu sem ani nečekal
Spotřebu změřím zase až pojedu někam dál např. na dovolenou, protože jinak jezdím spíše po městě a netankuju do plna.
Napsal: sob dub 17, 2004 04:11
od Petr II
>> milosh
Tak to mi bude stačit
Napsal: úte říj 05, 2004 07:56
od milosh