vzduchovy filter - aky je zaver?
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Jo spotřeba skutečně roste protože jednak je motor více ochlazován (neustále bežící ventilátor topení ,výrazně chladnější vzduch okolo motoru a chladiče studený nasávaný vzduch ),jednak čidla teplot motoru v důsledku hlásí že je chladno a tak je motor nucen pro dosažení správné teploty dodávat více paliva které jej ohřeje an správnou teplotu při spalování .Tepelné odstínění sání je o něčem jiném tam je využíváno z fyziky všem jistě známého zákona o teplotní roztažnosti látek.Studený vzduch má menší objem a tak se ho nasaje do motoru více a kyslík podporuje hoření a tím dochází k lepšímu spálení směsy a tím i vyššímu výkonu stejně jako když požijete Nos to je taky jen o podchlazení nasávaného vzduchu jinak nic a nebo chladič turba u dieselů při stlačování turbem je vzduch zahříván a tím by došlo ke ztrátě výhody přeplňování tak je již stlačený vzduch opět ochlazen aby se ho do motoru dostalo co nejvíce
No a nebo Eufab za 900,-
Vypada stejne jako KN a moc velky rozdil v nich nebude..krom ceny...
Vypada stejne jako KN a moc velky rozdil v nich nebude..krom ceny...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
I kdyz jsem fanousek KN tak bych doporucil ten eufab neznackovy filtr, kterych maj dost druhu zde. A jde to objednat samozrejme i pres web
http://www.tuning-centrum.cz
No jinak pokud chces vlozku, ber ten green, oni jsou v podstate vsechny stejny - ale jen K&N vydrzi 1 000 000 mil
http://www.tuning-centrum.cz
No jinak pokud chces vlozku, ber ten green, oni jsou v podstate vsechny stejny - ale jen K&N vydrzi 1 000 000 mil
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
zivotnost greenu nebo KN je urcite vyssi nez zivotnost auta
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Já sem namontoval ten eufab. Mám ho zatím jen krátce. Jinak osobně si myslím, že za spotřebu může spíše těžká noha než filtr, protože po montáži filtru sem se přistihl jak na to daleko víc šlapu hlavně kvůli tomu zvuku, protože takovou změnu sem ani nečekal Spotřebu změřím zase až pojedu někam dál např. na dovolenou, protože jinak jezdím spíše po městě a netankuju do plna.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet