Stránka 3 z 4

Napsal: pon bře 07, 2005 08:18
od Andy
kolko by ma mohla asi stat ta vymena kruzkov /na piestoch ci kde su/...

Napsal: pon bře 07, 2005 20:46
od Radoslav Hološka
palikx píše:Tak to doufej,ale možná se do toho vejdeš,když tě nebudou chtít natahnout.Ted mě napada nepsal jsi,že to platíte servis a ty púl na púl?To by bylo fer.tak hodně štěstí.
Ano,pojde to pol na pol,dufam ze tych 20 litrov bude konecna suma - ja dam 10 a oni tiez. Uvidime koncom tyzdna,hned dam vediet. A dakujem vsetkym za podporu,vratim to. Ale radsej to nepotrebujte. :D

Napsal: pon bře 07, 2005 20:48
od Radoslav Hološka
Andy píše:kolko by ma mohla asi stat ta vymena kruzkov /na piestoch ci kde su/...
Do 2000 Sk urcite. Sada kruzkov nemoze stat viac ako 1000 korun. Ja som si to sice tiez myslel a teraz ma motor na GO,ale u mna to bolo trosku horsie,nielen piestne kruzky.

Napsal: úte bře 08, 2005 06:17
od goror
palladin píše:Vascina esper ma 1,5 16V a to je velky rozdiel oproti 2l...
Moj nazor je ze okrem kvality vyroby, 1,5 nieje na sportovu jazdu (mozno v nexii,ale urcite nie v espere)
A okrem toho malo kto meni olej podla toho ako stanovuje vyrobca...
neviem aky mas mas motor ale 16ventil musis tocit ten motor to miluje

Napsal: úte bře 08, 2005 06:19
od goror
Radoslav Hološka píše:
palikx píše:Tak to doufej,ale možná se do toho vejdeš,když tě nebudou chtít natahnout.Ted mě napada nepsal jsi,že to platíte servis a ty púl na púl?To by bylo fer.tak hodně štěstí.
Ano,pojde to pol na pol,dufam ze tych 20 litrov bude konecna suma - ja dam 10 a oni tiez. Uvidime koncom tyzdna,hned dam vediet. A dakujem vsetkym za podporu,vratim to. Ale radsej to nepotrebujte. :D
to je super Rado ze si sa nimi dohol pol na pol ,ak by si chcel valvoline plnu syntetiku 4l za 1200sk tak daj vediet

Napsal: úte bře 08, 2005 12:22
od palladin
Ja viem ze ho treba tocit , ale nie je to ono... Jedine ta 3 stoji za volaco. Tam ked potiahnes cez 3 500 ot/min je to dobre. Inak to nie je vyhra.
Na sluzobnom voze som bezne 3 potiahol do 120 ... (ale tam mi to bolo jedno...)

Napsal: úte bře 08, 2005 13:47
od Andy
palladin píše:Ja viem ze ho treba tocit , ale nie je to ono... Jedine ta 3 stoji za volaco. Tam ked potiahnes cez 3 500 ot/min je to dobre. Inak to nie je vyhra.
Na sluzobnom voze som bezne 3 potiahol do 120 ... (ale tam mi to bolo jedno...)
vyskusam na espere ;)

Napsal: úte bře 08, 2005 14:16
od goror
Andy píše:
palladin píše:Ja viem ze ho treba tocit , ale nie je to ono... Jedine ta 3 stoji za volaco. Tam ked potiahnes cez 3 500 ot/min je to dobre. Inak to nie je vyhra.
Na sluzobnom voze som bezne 3 potiahol do 120 ... (ale tam mi to bolo jedno...)
vyskusam na espere ;)
skus ja som mal 115km/hod a otacky skoro v cervenom

Napsal: úte bře 08, 2005 15:10
od palladin
Ja som uz presiel do cervenych... Bohvie kedy sa zapina obmedzovac...

Napsal: úte bře 08, 2005 17:44
od petrm
Jinak výměna kroužků není jen výměna kroužků musí se rozebrat prakticky celý motor :( hlava dolů vana dolů a pak se teprve uvidí co tam bude ještě potřeba ;)

Napsal: úte bře 08, 2005 18:48
od palladin
Prakticky potom je lacnejsie zobrat motor z dakej buracky a dat ten ako to generalkovat...
Co je na tom pravdy,ze by sa mal brat motor ako nahradny diel a uz sa nebude sledovat evidencne cislo ? (zevraj v EU je to tak)

Napsal: úte bře 08, 2005 19:12
od palikx
Samozřejmě ze už to funguje v čr asi 2 roky nikdo neřeší číslo motoru. Pozor musí ale sedět typ motoru.A s tím jiným motorem je to pravda že je levnější ale může být taky nejak poškozený.GO je tuty vše nové a se zárukou ;)

Napsal: úte bře 08, 2005 19:14
od PetrCBR
palikx píše:Samozřejmě ze už to funguje v čr asi 2 roky nikdo neřeší číslo motoru. Pozor musí ale sedět typ motoru.A s tím jiným motorem je to pravda že je levnější ale může být taky nejak poškozený.GO je tuty vše nové a se zárukou ;)
Je to pravda. Od roku tusim 2001 nebo 2002 se u vsech aut ve velkem technicaku rusi vyrobni cislo motoru.

Napsal: úte bře 08, 2005 19:43
od palladin
Neviem ako je to u nas ale asi plati "Na Slovensku je to tak"....

Napsal: úte bře 08, 2005 19:55
od Radoslav Hološka
U nas to uz asi coskoro bude platne tiez s vymenou motora ako ND.
Radsej ale GO svojho povodneho motora,ktory poznam,ako nejaky iny z buracky,ktoremu neviem co je. Takto budem mat zaruku,povodnu RJ,viem aky olej som urcite daval,ci som ho vytacal,pravidelne menil naplne atd. Nie som zastancom toho najlacnejsieho a najdostupnejsieho,radsej priplatit a mat istotu! Mal som ponuku na 16V motor komplet za 10.000,- Sk vratane RJ a nevzal som ho! Mohlo by sa mu o chvilu stat to co mne,naco riskovat?