Stránka 3 z 3
Napsal: pát bře 18, 2005 23:37
od Krtek
a taky tříhrnek
i kdyýž první junior byl čtyřhrnek litrák a toho máme taky
takže junioři jsou komplet a můžou do ulic
Napsal: sob bře 19, 2005 09:10
od jakub
Ondras píše:
U motoru mě těší poladěné sání. Žádná pixla s rezonátorem, pořádný šnorchl a žádné slepé rameno na kolínku mezi airboxem a klapkou.
zajimavy je, ze je vyosena baterka (to jen tak btw), jinak motor mi prijde uplne stejny, cili maximalne menili elektroniku a souvisejici
Napsal: ned bře 20, 2005 18:01
od Ondras
jakub píše:jinak motor mi prijde uplne stejny, cili maximalne menili elektroniku a souvisejici
JJ, měl by být téměř totožný. Litr má evidentně drobné změny na sání, 0.8 má jiná zdvihátka ventilů a ještě cosik, co by mělo snižovat ztráty v motoru a vést k nižší spotřebě...
Napsal: pon bře 21, 2005 17:37
od Docent
Tady jsou první dojmy a spousta fotek:
http://news.auto.cz/?article=3351
Napsal: pon bře 21, 2005 22:15
od shaman
Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
Napsal: pon bře 21, 2005 23:03
od Ondras
shaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitoru
). Zdá se mi, že filozofii auta zachovali a dostalo se i na originální tvary. Např linka od pření masky nad světly bloukem nad zrcátkem až k dolní hraně oken je geniální. Trojka z Kolína má sice divoké tvary (Aygo je designově nejčitší), ale jsou to takoví žebráci, že ani u pětidvířka nepůjdou stahovat zadní okna
Napsal: pon bře 21, 2005 23:45
od shaman
Jo, jenže to jsou taky žebráci s motorem Toyota VVT-i. Tobě se třeba Spark líbí zezadu? Ty kola jak jsou utopený v kastli???
Napsal: úte bře 22, 2005 08:23
od Tomáš
Mě se líbí moc , rozhodně víc než facelivtový II. Ale I je klasika !
Napsal: úte bře 22, 2005 19:52
od Rado
Matiz I FOREVER
Ale aj Spark sa da.
Napsal: úte bře 22, 2005 21:48
od palikx
Je hezkej ale je fakt podobnej c3.Matiz I byl nejhezčí ale myslim že jde o zvyk.
Napsal: stř bře 23, 2005 11:20
od Ondras
shaman píše:Jo, jenže to jsou taky žebráci s motorem Toyota VVT-i. Tobě se třeba Spark líbí zezadu? Ty kola jak jsou utopený v kastli???
1.0 VVT-i je vychytávka, to uznávám. I když prostým porovnáním číselných parametrů postarší 1.0 z Matize / Sparku moc nezaostává. Spark se mi líbí i zazadu. Kola utopené v kastli má i trojice a jsou asi stejně utopené jako u Matize. Tohle pohodlně řeší swap kol
nový matiz
Napsal: čtv bře 24, 2005 10:40
od michitka
je moc pěkný !
ale hezčí než model 2004, který mám doma teda rozhodně není ! je prostě jiný ....
Napsal: čtv bře 24, 2005 11:13
od jakub
Ondras píše:shaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitoru
).
nechapu trend umistovat budiky doprostred - nekde jsem slysel, ze clovek nemusi tak daleko odbihat zrakem od silnice, ale dle meho je to hodne slaby argument. Osobne bych umisteni budiku uprostred velmi tezce rozdychaval. Zadni cast mateze je zrala swap svetel. Jako prvni matiz se mi fakt libil - na prvni pohled. Druhy (drobek odpusti) je evidentne derivat prvniho v necem lepsi (zadni svetla), v necem horsi (spz v zadnich dverich), ... ve finale jde o zvyk. Tady se mi moc libi pojeti predku (to si primo rika o nabrouseni a siroky kola), zadek mi ale prijde v prikrym nesouladu. Kdyz jsem koukali na M3 tak aspon byly vzadu ledky, tohle je proste slabota. Nerikam, ze je to osklivy auto, ale uz to proste neni matiz.
K tomu rozhodovani matiz vs. auta z kolina - nevim, nevim, ty auta mi prijdou jeste o neco mensi a jeste o neco hrackovitejsi. Mne se libi, akorat chci rict, ze rozhodovani lidi imho nebude matiz vs. tydle auta, ale spis spark vs. kalos - protoze pro matize zatim vzdy hovorila cena, tak i nyni kdyz se lide budou rozhodovat za co utratit 230tkc (viz ten clanek na auto.cz), tak radeji koupi kalose.
Napsal: čtv bře 24, 2005 20:35
od Vojta
Naprosto souhlasím s Jakubem - už to prostě není Matýsek. Některé vychytávky jsou na Sparku pěkné, ale jinak - nevyměnil bych. Akorát ten otáčkoměr Sparku závidím.
Napsal: pát bře 25, 2005 07:29
od Tomáš
Otáčkoměr si můžeš dokoupit , v tom bych nehledal problém , já pláču po té zadní nápravě ...
, to je paráda, ale můžu si nechat jen zdát.