Styl jízdy vs. řídící jednotka
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
kéž by.Ivan píše:Zaměstnali vám tam novou pěknou kolegyni????
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Motor
Tož takový motor by aj do Nesiny pasoval enom by sa trochu vytahly bletníky, kapota, čelní sklo a řidič by seděl na zadním sedadle
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jak znám naše úřady, tak by to i povolili a pak by přijel štáb TV nova natáčet jak je to možné tak by auto zabavili a po odšroubování ko by mi ho zase vrátili s tím že s tím nesmím na cestu a jelikož u nás už nejsou silnice ale tankodromy, tak bych v klidu jezdil třeba i třicet km v hodině. (max. rychlost vyvynutelná na českých cestách )
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Este sa vratim k jazdnym stylom a uceniu sa RJ. Priatelka ma sice Tico,ale naposledy bola s rodinou mimo domu a pozicala si moju Nexiu. Je velmi slusna vodicka,citi otacky a vie,co motor potrebuje. Paradoxne ale ked sa vratila a dala mi po 150 km Nexiu,mal som pocit,akoby tam bol 91 oktanovy benzin alebo pritiahnuta rucna brzda. Tak zlenivela (Nexia). Aj sme sa kvoli tomu trosku pohadali,preco nejazdila sviznejsie a nakoniec sa mi priznala,ze 5. prevod. stupen radila uz pri 80 km/h tak ako vo svojom Ticu,ktory to ochotne potiahne. Takze Nexie su celkom inteligentne auticka a malokto neznaly veci to ani nevie,o com je vlastne riadiaca jednotka.
jízdní styl
hele já taky při 80km/h už dávám pětku a nezdá se mi nexie líná,když chci rychle něco předjet, mám 16V
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Však každý jezdí, jak to vyhovuje jemu...
(Já třeba při 80 jezdím na trojku )
(Já třeba při 80 jezdím na trojku )
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Když bylo třeba aby to ubejvalo, dával jsem pětku ve 140
Ale běžně v těch 80. A bez problemu se po rovině utáhla i v 60. (16V).
A žádný problémy jsem nepozoroval. Jenom to pak bylo línější jak říká Rado.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Problemy pri duseni motorm nespozorujes. Ja som mal teraz uplne znicene piesty aj kruzky a motoricky sa to nijako neprejavovalo. Ani zvysena spotreba,nepravidelny chod ani nic podobne. Az ked to v servise rozobrali na stol,nestacili zbierat ulomky z piestov. Takze 16V treba rozumne tocit a nepustit ho pod 2.500 ot. Potom radsej podradit. Kto je lenivy radit,nech si kupi TDi. Ja som si tiez v minulosti myslel,ze treba jazdit decentne,na spotrebu,netocit motor. Teraz ked budem mat motor po GO,zabehnem ho radsej postupne do otacok,nebudem ho dusit.