Stránka 3 z 5
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: čtv bře 27, 2014 16:10
od inza
Moc pěkná práce i dokumentace, v podstatě jsem původně chtěl napsat:
"Kdy můžu přijet?
"
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: čtv bře 27, 2014 16:39
od Predoš
inza píše:Moc pěkná práce i dokumentace, v podstatě jsem původně chtěl napsat:
"Kdy můžu přijet?
"
...taky jsem chtěl položit tuto otázku
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: pát bře 28, 2014 10:14
od ChOrlando
To vypada moc dobre, to bych chtel taky!
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: pát bře 28, 2014 17:45
od smire666
Sa asi niekde stretneme
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: pát bře 28, 2014 17:54
od Asphalte
Zdravím všechny. Myslel jsem si, že se vam to bude libit. Jak jsem uz psal, v podstate to mení tak pracné a ta investice se opravdu vyplatí.
Rád bych vám pomohl, ale časově to prostě nejde. Sám jsem to musel delat na 2x. Pokaždý, když jsem si urval 3 hodinky pro sebe.
Večer sem hodím link, kde případně koupit materiál.
Odhlučňování ZDAR.
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: pon bře 31, 2014 11:40
od wsskAT
hezky, ja to xcu taky
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: úte dub 01, 2014 13:48
od Asphalte
Jak jsem slíbil, tady je odkaz na produkty Silent Coat. V podstatě se dají použít i jiné produkty různých firem, ale podle mého názoru je právě Silnet Coat asi nejlepší, co se týče poměr cena/výkon.
Použil jsem tento produkt:
http://www.prohifi.cz/tlumici-material/ ... coat-4-m~2
a tuto pěnu:
http://www.rapid-autohifi.com/akusticka ... -7044.html
na odhlučnění motoru a příčky použiji navíc k bitumenu ještě akustickou samolepící pěnu:
http://www.rapid-autohifi.com/sinus-liv ... -7055.html
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: úte dub 01, 2014 14:13
od wsskAT
podle me je motor celkem dobre odhlucneny, jen je trosku slyset turbo. Asi proto, ze ten motor je tichej
Kdyz to bude lehkdy, tak bych nad tim uvazoval
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: čtv dub 03, 2014 14:12
od FoXo
Pekna praca. Tiez ma to pravdepodobne bude cakat ale nie na Chevy ale na Seat Altea XL. Tam co sa tyka tlmenia je to tiez nic moc. Oproti starsiemu modelu vidiet a aj citit rozdiely, kde sa setrilo
Tesim sa na dalsie foto
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: pon kvě 05, 2014 20:01
od inza
Tak jsem se do toho pustil taky.
Dnes jsem za 2 hodiny vyndal poslední řadu sedadel, vyndal prostřední řadu sedadel, oddělal prahy vzadu, plasty naboku až dozadu (nechal jsem viset horní plasty, pod kterými je airbag na jedné té "křapce", koberec jsem zatím neřezal, půjde to zvládnout i bez toho, ale pro fotky to možná oddělám. Torx pro odšroubování pásů je myslím T40, zatím se mi to toho moc nechce.
Oddělal jsem u jedné strany dveří plasty abych si oměřil repro pro umístěný nových.
Fotodokumentaci začnu dělat zítra pro ty, kteří by se do toho chtěli také pustit.
Vypadá to vybydleně, ale pomůže to hlučnosti (u toho 1.8 benzínu se mi zdá opravdu vysoká).
Odstrojený zadek:
Přední dveře:
Zadní dveře:
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: úte kvě 06, 2014 18:48
od inza
Tak jsem taky odhlučňoval, šel jsem na to trošku jinak:
Nalepil jsem STP Anticor antivibrační materiál tam, kde se dalo poklepem odhadovat nedostatečné "odvibrování" - včetně vlepení do prostorů zadních podběhů kam jsem dosáhl a následně jsem celý prostor včetně prostoru zadních podběhů vylepil pěnovým materiálem Gladen Aero Neoprene pro odfiltrování hluku.
Povedlo se, vše je složené zpět. Hluk zezadu se prakticky zrušil, od zadních kol se ozývají zvuky pouze při přejezdu větších nerovností, při přejezdu menších to téměř není slyšet.
Po nalepení STP Anticor pro zrušení vibrací:
Po nalepení Gladen Aero Neoprene:
Nasazeny zpět boční plasty, bez koberce (bohužel pak nešel koberec zasunout pod ty plasty, takže jsem to musel ještě jednou vyndat, uložit koberec a nasadit plasty:
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: úte kvě 06, 2014 22:40
od wsskAT
kdy se muzu stavit v brne?
by se me to hodilo nekdy ....
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: úte kvě 06, 2014 23:00
od Asphalte
Tak koukám, že inza je další, co se nebojí trochu více "kuchnout" do auta a vylepšit ho. Já už rovněž dodělávám finální verzi 5-ti místného Orlanda se zvětšeným kufrem a dvojitou rovnou podlahou v něm se třemi úložnými boxy v ní. Objem kufru se zvětší ze 466 litrů cca o 100 litrů na 566 litrů nad podlanou + objem třech boxů (odhadem tak 50 litrů). Jakmile vše dokončím, dám opět nějaký ten report.
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: stř kvě 07, 2014 05:49
od inza
Postup demontáže zadní části, dokud si to pamatuju
Pro přehlednost jsem umístil celý postup do nového tématu, tady je odkaz:
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 10&t=22356
Re: Odhlučnění interiéru
Napsal: stř kvě 07, 2014 06:06
od inza
Asphalte píše:Tak koukám, že inza je další, co se nebojí trochu více "kuchnout" do auta a vylepšit ho. Já už rovněž dodělávám finální verzi 5-ti místného Orlanda se zvětšeným kufrem a dvojitou rovnou podlahou v něm se třemi úložnými boxy v ní. Objem kufru se zvětší ze 466 litrů cca o 100 litrů na 566 litrů nad podlanou + objem třech boxů (odhadem tak 50 litrů). Jakmile vše dokončím, dám opět nějaký ten report.
Po vytlumení dveří a instalaci nových repro je to to, co bude následovat, ovšem na prázdniny to zatím stejně není nutné, budeme často jezdit ve více lidech. Zato se těším, že cesta do Itálie už bude s rozumnou hudbou
V podstatě už to máme naplánované z MDF, budeme to rovnou dělat víckrát pro naše Orlanda. Tak prosím rady a nápady sem