Nevadí, že je to starší članok,
o Chevrolete treba diskutovať VŽDY a z každej strany....
Inak,podla mojho názoru vedenie GM nezvladlo marketingovú strategiu !!!
Jednoducho nenačúvali požiadavkam TRH-u.
Cadillac a Camaro sa NIKDY nebude dobre predávať v Europe !!!
A v Amerike predavať CRUZE je tiež obrovský prešĺap, pretože v Amerike male auta
nemaju prestíž a kupuju si ich,len chudobnejší ľudia...
v Amerike ostať pri osvedčených modeloch light-truckoch Silverado a large SUV Suburban,aj ked si myslim,že tie Suburbany su štatna zákazka pre tajne služby , a FBI...
Teda spravna strategia by bola predavať v Europe ten sortiment ,ktorý bol k dispozicii do r.2013
teda menovite Matiz, Trax, Cruze , Captiva ,Orlando a Malibu nahradiť modelom SS alebo Impala
pričom stačilo modernizovať Captivu nejakym faceliftom,a pridať do sortimentu malý Chevrolet Niva
Chevrolet v Europe by bol na popredných priečkach predajnosti, hned za VAG grup.