Stránka 3 z 4

Napsal: pát pro 10, 2004 13:20
od Krtek
Radmont píše:pochopil by som to keby remen stal 10 tisic, ale pri zhruba 500 korunach sa im divim
kravomobilka ušetří za 1. řemen a ty ostatní 3 si místo jednoho platíš ty. Automobilku nezajímaji náklady na auto po jeho prodeji !

Napsal: pát pro 10, 2004 13:49
od PavelZ
Krtek píše:
Radmont píše:pochopil by som to keby remen stal 10 tisic, ale pri zhruba 500 korunach sa im divim
kravomobilka ušetří za 1. řemen a ty ostatní 3 si místo jednoho platíš ty. Automobilku nezajímaji náklady na auto po jeho prodeji !
To ja bych spis rekl, ze zajimaji. Myslim, ze vetsina lidi (aspon na novy auta) kupuje originalni dily a tim padem cim vic se do auta nastrka pri provozu, tim vic automobilka vydela.

Napsal: pát pro 10, 2004 15:18
od Tomáš
To je vono :lol: :lol: :lol: :lol:
Už HENRI FORD jednou dávno pronesl : " vyrábím auta proto , abych na ně mohl prodávat náhradní díly"
a vo tom to je :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát pro 10, 2004 17:06
od Krtek
Tak to se opravuju: krávomobilkám zaleží na tom kolik jejich díly vydržej. Nesmí to bejt moc dlouho ale zase to musí přežít záruku 2 (někdy 3) roky.
Už se těšim jak mi do 3 let prorezne poslední díl vejfuku, kterej stojí akčních 8 990 kč

Napsal: pát pro 10, 2004 19:30
od ]Rebro[
Krtek: no to sa bat nemusis, ze ti odide posledny diel vyfuku. Mne pri normalnej starostlivosti vydrzal 8 rokof :twisted:

Napsal: pát pro 10, 2004 19:38
od Krtek
]Rebro[ píše:Krtek: no to sa bat nemusis, ze ti odide posledny diel vyfuku. Mne pri normalnej starostlivosti vydrzal 8 rokof :twisted:
No jsem zvědavej. Vejfuk je spotřebka na 3-5 let at je to žigul nebo Mercedes. I když všude jsem viděl lidi s nerezákama který přežily auto 8)

Napsal: pát pro 10, 2004 20:42
od Pepe
Tomáš píše:To je vono :lol: :lol: :lol: :lol:
Už HENRI FORD jednou dávno pronesl : " vyrábím auta proto , abych na ně mohl prodávat náhradní díly"
a vo tom to je :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No abych vás taky trochu potěšil, zrovna jsem měnil rozvody na Mondeu. Předepsanej interval výměny je mimo jiné 60 000 km (1,8 TD TCi rv.2000). Na tachometru mám 75tis a kdoví kolik to má ve skutečnosti najeto. A řemen originál Ford a vypadal jak novej. Ale přetrženej řemen riskovat nehodlám, generálka motoru je přes 100 tisíc. BTW: řemeny to má dva :( .
Takže nejen Nexie, ale i Fordů.

Napsal: sob pro 11, 2004 11:38
od petrm
Přesně tak díly v autech musí mít určitou tvanlivost aby vydrželi přes záruku ale zase né moc dlouho . Trh s dílama je tak obrovskej a je v něm zaměstnáno tolik lidí že kdyby se dělali jen trošku kvalitnější díly a auta by se nesrali tak se může jít celosvětová ekonomika klouzat . Je to daň za to aby se měli lidi dobře :lol: :lol:

Napsal: pon pro 13, 2004 09:31
od PavelZ
Krtek píše:
]Rebro[ píše:Krtek: no to sa bat nemusis, ze ti odide posledny diel vyfuku. Mne pri normalnej starostlivosti vydrzal 8 rokof :twisted:
No jsem zvědavej. Vejfuk je spotřebka na 3-5 let at je to žigul nebo Mercedes. I když všude jsem viděl lidi s nerezákama který přežily auto 8)
No nevim, 8 letum bych taky moc neveril. Navic, kdyz clovek jezdi na LPG, to pak diky vyssi teplote odchazi vyfuk jeste rychleji. Me se po 3 letech na LPG na Lanosu zacaly objevovat prvni dirky. Takze bych to videl na max. 4 roky.

Napsal: pon pro 13, 2004 18:15
od petrm
U Lanose vydrží poslední díl výfuku maximálně 4 roky a ještě záleží kde parkuješ někdy i dva . U nexií vydržely trošku víc i když ty co se tam dávaj už jako náhrada tak ty to taky nevydržej :(

Napsal: pon pro 13, 2004 19:45
od Krtek
petrm píše:U Lanose vydrží poslední díl výfuku maximálně 4 roky a ještě záleží kde parkuješ někdy i dva . U nexií vydržely trošku víc i když ty co se tam dávaj už jako náhrada tak ty to taky nevydržej :(
Potěšíš. Šetřit si 3-4 tisíce ročně na vejfuck 8)

Napsal: pon pro 13, 2004 22:54
od petrm
Jó to já rád :lol: :lol: bohužel je to tak :cry: :cry:

Napsal: úte pro 14, 2004 09:33
od Radmont
ja mam na nexii origos vyfuk 7. rok a okrem poslednej casti vyfuku - tlmica - musel som navarit movu ruru (koncovku) tlmica, tak zatial este fachci v pohode, aj ked uz je dost skorodovany.

Napsal: úte pro 14, 2004 09:52
od Blue Lanos
.... a vo vnutri uuplne rozpadnuty :roll:

Napsal: úte pro 14, 2004 10:17
od PavelZ
Krtek píše:
petrm píše:U Lanose vydrží poslední díl výfuku maximálně 4 roky a ještě záleží kde parkuješ někdy i dva . U nexií vydržely trošku víc i když ty co se tam dávaj už jako náhrada tak ty to taky nevydržej :(
Potěšíš. Šetřit si 3-4 tisíce ročně na vejfuck 8)
Jen je otazka, jestli se vyplati kupovat origos vyfuk. Myslim, ze do te doby, nez se Ti rozpadne, tak uz i na Lacetti budou neorigos v prodeji a aspon u Nubiry II je rozdil v cene dost podstatny.