Stránka 3 z 7

Napsal: stř pro 22, 2004 06:56
od palladin
Inak espero ma dost velky chladic na 1,5 motor ,takze stiha v pohode. Ja som menil pred mesiacom termostat a rucicka je vzdy tesne za prvym dielikom pracovnej teploty (tie dieliky co su spojene ciarov). Predtym bola pred nim, maximalne na nom a auto mi zralo o 1 a 1,5l viac.

Napsal: stř pro 22, 2004 21:12
od palladin
Este jeden postreh: vcera mi vymenili vodnu pumpu a som si vsimol ze termostat pekne drzi (rucicka teplota sa ani nepohne aj ked idem 120 ) a aj daleko lepsie kuri. Predtym to nebolo zle,ale je to rozdiel... :lol:

Napsal: stř lis 02, 2005 16:35
od tulo
No nazdar kolega. Vies mi poradit? Kurilo to v pohode. Cez viked som menil chladiacu ale tak, ze som odpojil vrchnu hadicku od nadrzky a nechal som vytiect asi 3L vody pri nastartovanom motore a potom som postupne dolial 3L nemrzky aby sa to pemiesalo. Prestalo to kurit. Myslel som ze som ho zavzdusnil a staci trochu pojazdit. Uz som nabehal cez 300km a stale nic tak to v tom nebude. Pocul som ze by to mohlo byt aj vieckom nadrzky. Co s tym? Ide strasna zima!!!

Napsal: stř lis 02, 2005 17:39
od Olda
petrm píše:No tak to bych asi zešílel já mám do práce 7,5 kilometru a než tam dojedu tak topení maximálně ve dvou třetinách stahuju na míň jelikož když ho nestáhnu vylezu z auta jak ze sauny úplně rudý tváře . Lidi co to máte za auta já fakt denně jezdím v několika autech a ty všechny topí dobře a nikdo si nestěžuje a kdo si stěžuje tak má špatnej termostat :(
právě že jak to topí tobě po 8-mi min., tak mě po 15-ti a 20km v pedálech :roll: termostat starý 5 měs(na91stupnu), lepší to asi nebude, je těžké se dostat k radiátoru, že bych ho vyndal a něčím prolil...?

Napsal: stř lis 02, 2005 22:18
od peter NR
tulo píše:No nazdar kolega. Vies mi poradit? Kurilo to v pohode. Cez viked som menil chladiacu ale tak, ze som odpojil vrchnu hadicku od nadrzky a nechal som vytiect asi 3L vody pri nastartovanom motore a potom som postupne dolial 3L nemrzky aby sa to pemiesalo. Prestalo to kurit. Myslel som ze som ho zavzdusnil a staci trochu pojazdit. Uz som nabehal cez 300km a stale nic tak to v tom nebude. Pocul som ze by to mohlo byt aj vieckom nadrzky. Co s tym? Ide strasna zima!!!
Neviem presne ako to je na espere, ale na R5ke som mal v najvyššom bode chladiacej sústavy odvzduš. ventil - bolo ho treba povoliť, až kým z neho nešla voda - potom kúril jak besný... neviem či ti to pomôže :oops:

Napsal: čtv lis 03, 2005 10:09
od RoSta
Tulo, taký problém mám aj ja, už ROK a nikto mi neporadil :?
ale, keď využijem logické myslenie, tak ak Ti (nám) to kúrilo pred tým a nemanipuloval si s tým viečkom, tak vo viečku to nebude...
Espero má vraj samoodvzdušnenie, len neviem koľko km treba najazdiť :lol: :lol: :lol:
Ja som najazdil "iba" 20 000 km a nič :(
Ale zase logicky, ak by to bolo zavzdušnené, už by sa to prejavilo aj inak...
A radiátor nieje v najvyššom bode...
A preto si myslím, že (aspoň v mojom prípade) sa zapchal (pripchal) radiátor :?
Rozmýšľam, že keď som to posral "gebuzinou" tak to budem musieť aj "odsrať" nejakou inou "gebuzinou"... Neviete o nejakej??? :lol: :lol: :lol:
Alebo ešte inak: Odvzdušňuje sa radiátor samostatne??? Ak áno, AKO???

Napsal: čtv lis 03, 2005 21:38
od peter NR
RoSta píše: Rozmýšľam, že keď som to posral "gebuzinou" tak to budem musieť aj "odsrať" nejakou inou "gebuzinou"... Neviete o nejakej??? :lol: :lol: :lol:
Alebo ešte inak: Odvzdušňuje sa radiátor samostatne??? Ak áno, AKO???
už som vo vedľajšej téme spomínal, že aj ja tam mám takú gebuzinu, tak keď zoženieš tú odpchávaciu, daj vedieť, nech nemáme obidvaja na polici rad zapchávacích a odpchávacích gebuzín :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv lis 03, 2005 21:48
od RoSta
Ozaj, z tej upchávacej mi ešte zostalo... (funguje super)
Takže, ak niekomu tečie radiátor, alebo chladič, OCHOTNE darujem, alebo vymením za odpchávaciu GEBUZINU :roll: ;) :D :lol:

kurenie

Napsal: úte lis 08, 2005 08:43
od tulo
Tak borci uz to mam na poriadku. Netreba vobec jazdit stovky km. Treba ho len pekne odstavit a dat mu riadne na p..u. Nastartoval som, dal motor na pracovnu teplotu, dal dole viecko z nadrzky [pozor pali] a riadne podupal na plyn kym sa to neodvzdusnilo. Bolo to sprevadzane straslivym zabublanim a spliechanim nemrzky ale uz mam hyc. Vela stastia.

Napsal: úte lis 08, 2005 17:58
od RoSta
:cry: to som robil hneď a nič...
ale môžem to skúsiť ešte raz... :cry:

Napsal: úte lis 08, 2005 20:38
od palikx
nevim kluci jak je to mozne.ale me se to teda jeste nestalo.odvzdusnuje se to samo a nemusi se ani povolovat vicko .staci uplne ohrat az sepne ventilator nebo tesne pred tim (hlavne musi být teply chladic)a pak drzet v otackach motor (staci chvilku)jestlize funguje vodni pumpa musi se to odvzdusnit.pak se necha vychladnout a eventuelne dolije chlad kapalina.
Tak hodne zdaru

Teplo / zima v autě...

Napsal: pát lis 18, 2005 10:38
od j.verny
Tak nám jde zima a mě začínaj problémy...
Do teď ,mi auto topilo myslím dobře. Poslední dobou (tak týden) se mi zdá, že se něco děje.
Studené auto, nastartuju a jedu. Po nějaké době ručička teploměru vyleze asi do jedné třetiny (tak to bylo vždy) a hned na to klesá dolu. Nakonec spadne až dolu. Občas se meličko pohne (tak 1mm) nahoru a hned zase klesne.
Auto, ale topí. Vzduch sice není horký, ale topí...

Myslíte, že je to také termostat???

Napsal: pát lis 18, 2005 11:52
od Blue Lanos
TERMOSTAT :!: :!: :!:

Napsal: pát lis 18, 2005 11:52
od RoSta
Áno, sú to jednoznačné príznaky...

Napsal: pon lis 21, 2005 23:50
od ppp
Mne to po jednom predbiehani akosi prestalo kurit uplne. Takze som chytro nasiel najblizsie parkovisko (asi 5km) a tam som zistil, ze sa mi vytiahol natrubok (ten najtensi a expanzky a nemrzka mi vystriekala cely motorovy priestor. Takze hodinu som to nechal chladnut a rozmrazoval destilku z kufru, aby som zaplnil expanzku aspon trochu.
PO nastartovani bol problem z volnobehom, lebo asi nebolo zaplavene cisdlo teploty vody, ale nakoniec sa to odvzdusnilo samo po par km a uz to islo. Este som dolial aj nemrzku a okrem zaflakanej kapoty od G12 neostaly ziadne znaky problemu.