Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Už se tu sešli tři co mají velmi vyvinutý sluch Ještě, že jsem nedoslýchavý
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
- Reklama
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Zdravím Aveákov. Na zraz mi to buhužiaľ nevyšlo dojsť, tak snáď niekedy nabudúce. Zatiaľ aspoň pridám svoje prvé dojmy po najazdení 3500 km, keďže je nových Aveo automobilov zatiľ málo, tak snáď pomôžem prípadne ďaľším záujemcom pri rozhodovaní.
Čiže najazdených 3500 km, teda sa dá povedať, že je to už zabehnuté. Jazdené (orientačne) 1500 km diaľnica, 1000 km okresné cesty, 1000 km mesto.
Začnime motorom - 1.4/100 koní. Motor, pri predpisovej jazde, ide dobre, niet mu veľmi čo vyčítať. Nieje veľmi hlučný a výkonom na normálnu jazdu stačí aj keď sme boli v aute štyria 100kg+ chlapi, nemal som pocit, že by motor išiel umrieť od námahy. Motor však nieje žiaden pretekár a svojich 100 koní musí šofér dolovať pri hodnotách nad 4000-4500 otáčok, čo napr. pri predbiehaní znamená podraďovať často o dva stupne. Zvuk motora je vtedy tiež dobrý a dokáže byť v týchto vysokých otáčkach pekne živý ale myslím, že by som to skúšal robiť iba občas, keď je to nevyhnutné, lebo cítiť, že nieje na pravidelné jazdenie v týchto otáčkach stavaný.
Palubný počítač ukazuje iba priemernú spotrebu za neviem aké dlhé obdobie presne, no odchylka keď si počítam spotrebu sám podľa tankovania nieje dramatická. Spotreba mi vychádza nasledovne (počítané ručne podľa tankovania): Mesto: 8,1 - okresky 5,9 - diaľnica (110 km/h) 6,3 - diaľnica (130 km/h) 6,7. Vopred sa ospravedlňujem za možné odchýlky pri výpočtoch, snažil som sa to vypočítať čo najpresnejšie.
Jazdné vlastnosti sú na vysokej úrovni, na to, že je to auto z nižšej triedy, tak sa človek vo vnútri cíti veľmi príjemne. Na ceste podvozok nebúcha, odpruženie je dobré, nijako veľmi nehučí ani motor ani zvuk vzduchu okolo auta. Zvuk pneumatík je trošu počuť, ale tiež nbiejak extrémne. V zákrutách drží podvozok veľmi dobre, ALE! treba si dávať pozor na nerovnosti v prudších zákrutách. Tam má auto tendenciu nepríjmene odskočiť, čo nemusí byť práve bezpečné, keď je človek veľmi rozbehnutý. Volant a posilovač sú super, radenie taktiež bez problémov. Škoda však, že motor nemá 6stupňovú prevodovku.
Najvyššia výbava je naozaj viac ako dostačujúca, kopa prvkov prispeivajúcich ku konfortu a hlavne bezpečnosti jazdy (napr. bluetooth v radiu a synchronizacia s mobilným telefónom + ovládanie na volante). Rádio má relatívne dobrý zvuk, aj keĎ zosilovať, úprimne, nič moc, človek musí pustiť hlasitosť na 60-70 %, aby bol zvuk počuteľný a rozoznateľný ri jazde. Čistota zvuku je však dobrá. Vnútorný priestor je tiež veľmi dobrý, pri mojej výške 188 cm si stále viem za seba sadnúť tak, aby som sa extrémne netlačil, čo je na auto v tejto triede supe výkon. Ako som už spomenul, štyria dospelí chlapi 100kg+ sme sa zmestili do auta v pohode.
Sedenie je super, sedadlá sú príjemné a necítil som sa ani po relatívne dlhšej jazde (4 hodiny v jednom kuse) nijako dolámaný. Som zvedavý ako dopadne po letnej ceste k moru (cca. 9-10 hodín).
Teraz k ostatným veciam:
Jedno z tesnení na prevodovom boxe netesní dokonale a dochádza u malému úniku ojela. Netečie to vyslovene a za tých 3500 km sa vytvorila okolo tesnenia/spoja relatívne malá olejová škvrna, ktorá sa však po milimetri zvúčšuje (rozdiel medzi 2500 a 3500 km je vidieť, síce malý, ale je) čiže to netečie, ale skôr presakuje, samozrejme plánujem to nechať v rámci záruky pretesniť, verím, že to nebude nejaký vážny problém.
Od začiatku mi blbne reproduktor v spolujazdcových dverách (niekedy chrčí, inokedy však hrá normálne), plánujem to dať vymeniť v rámci záruky.
Z motorového priestoru je niekedy počuť neidentifikovateľné zvuky, ako napr. slabé tečenie tekutiny (asi v hadičkách, lebo neuniká nikde benzín/chladiaca kvapalina.... už sme to tu preberali ) Rovnako sme riešili klepotavý zvuk pri rozbiehaní od spojky/prevodovky. Robí to stále, no naučil som sa rozbiehať tak, aby to nebolo prakticky počuť, vzhľadom k tomu, že v servise mi povedali, že je to OK a že si to nemám všímať
Vo všeobecnosti som spokojný, nemám zatiaľ výhrady, za relatívne malé peniaze som zatial dostal slušnú dávku muziky.
Tak, toľko moje dojmy, ak by mal dakto otázky, píšte, snáď Vám budem vedieť pomôcť, týchto áut je málo, preto každá skúsenosť je snáď pre komunitu dobrá
Čiže najazdených 3500 km, teda sa dá povedať, že je to už zabehnuté. Jazdené (orientačne) 1500 km diaľnica, 1000 km okresné cesty, 1000 km mesto.
Začnime motorom - 1.4/100 koní. Motor, pri predpisovej jazde, ide dobre, niet mu veľmi čo vyčítať. Nieje veľmi hlučný a výkonom na normálnu jazdu stačí aj keď sme boli v aute štyria 100kg+ chlapi, nemal som pocit, že by motor išiel umrieť od námahy. Motor však nieje žiaden pretekár a svojich 100 koní musí šofér dolovať pri hodnotách nad 4000-4500 otáčok, čo napr. pri predbiehaní znamená podraďovať často o dva stupne. Zvuk motora je vtedy tiež dobrý a dokáže byť v týchto vysokých otáčkach pekne živý ale myslím, že by som to skúšal robiť iba občas, keď je to nevyhnutné, lebo cítiť, že nieje na pravidelné jazdenie v týchto otáčkach stavaný.
Palubný počítač ukazuje iba priemernú spotrebu za neviem aké dlhé obdobie presne, no odchylka keď si počítam spotrebu sám podľa tankovania nieje dramatická. Spotreba mi vychádza nasledovne (počítané ručne podľa tankovania): Mesto: 8,1 - okresky 5,9 - diaľnica (110 km/h) 6,3 - diaľnica (130 km/h) 6,7. Vopred sa ospravedlňujem za možné odchýlky pri výpočtoch, snažil som sa to vypočítať čo najpresnejšie.
Jazdné vlastnosti sú na vysokej úrovni, na to, že je to auto z nižšej triedy, tak sa človek vo vnútri cíti veľmi príjemne. Na ceste podvozok nebúcha, odpruženie je dobré, nijako veľmi nehučí ani motor ani zvuk vzduchu okolo auta. Zvuk pneumatík je trošu počuť, ale tiež nbiejak extrémne. V zákrutách drží podvozok veľmi dobre, ALE! treba si dávať pozor na nerovnosti v prudších zákrutách. Tam má auto tendenciu nepríjmene odskočiť, čo nemusí byť práve bezpečné, keď je človek veľmi rozbehnutý. Volant a posilovač sú super, radenie taktiež bez problémov. Škoda však, že motor nemá 6stupňovú prevodovku.
Najvyššia výbava je naozaj viac ako dostačujúca, kopa prvkov prispeivajúcich ku konfortu a hlavne bezpečnosti jazdy (napr. bluetooth v radiu a synchronizacia s mobilným telefónom + ovládanie na volante). Rádio má relatívne dobrý zvuk, aj keĎ zosilovať, úprimne, nič moc, človek musí pustiť hlasitosť na 60-70 %, aby bol zvuk počuteľný a rozoznateľný ri jazde. Čistota zvuku je však dobrá. Vnútorný priestor je tiež veľmi dobrý, pri mojej výške 188 cm si stále viem za seba sadnúť tak, aby som sa extrémne netlačil, čo je na auto v tejto triede supe výkon. Ako som už spomenul, štyria dospelí chlapi 100kg+ sme sa zmestili do auta v pohode.
Sedenie je super, sedadlá sú príjemné a necítil som sa ani po relatívne dlhšej jazde (4 hodiny v jednom kuse) nijako dolámaný. Som zvedavý ako dopadne po letnej ceste k moru (cca. 9-10 hodín).
Teraz k ostatným veciam:
Jedno z tesnení na prevodovom boxe netesní dokonale a dochádza u malému úniku ojela. Netečie to vyslovene a za tých 3500 km sa vytvorila okolo tesnenia/spoja relatívne malá olejová škvrna, ktorá sa však po milimetri zvúčšuje (rozdiel medzi 2500 a 3500 km je vidieť, síce malý, ale je) čiže to netečie, ale skôr presakuje, samozrejme plánujem to nechať v rámci záruky pretesniť, verím, že to nebude nejaký vážny problém.
Od začiatku mi blbne reproduktor v spolujazdcových dverách (niekedy chrčí, inokedy však hrá normálne), plánujem to dať vymeniť v rámci záruky.
Z motorového priestoru je niekedy počuť neidentifikovateľné zvuky, ako napr. slabé tečenie tekutiny (asi v hadičkách, lebo neuniká nikde benzín/chladiaca kvapalina.... už sme to tu preberali ) Rovnako sme riešili klepotavý zvuk pri rozbiehaní od spojky/prevodovky. Robí to stále, no naučil som sa rozbiehať tak, aby to nebolo prakticky počuť, vzhľadom k tomu, že v servise mi povedali, že je to OK a že si to nemám všímať
Vo všeobecnosti som spokojný, nemám zatiaľ výhrady, za relatívne malé peniaze som zatial dostal slušnú dávku muziky.
Tak, toľko moje dojmy, ak by mal dakto otázky, píšte, snáď Vám budem vedieť pomôcť, týchto áut je málo, preto každá skúsenosť je snáď pre komunitu dobrá
Chevrolet Aveo 1.4 LTZ, r.v.2012
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Ako píšeš sám, nabudúce
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
U toho repráku bych zkontroloval zapojení, protože mě to též chrčelo a pak to i přeskakoval a nakonec jsem zjistil, že u koncovky na repráku jsem měl uvolněný nýt a jak to klepalo tak se to přerušovalo a chrčelo, takže opravil a vše je jak má být
Jinak pěkná recenze na Aveo 2012, takže prozatím velká spokojenost jak jsem to četl
Jinak pěkná recenze na Aveo 2012, takže prozatím velká spokojenost jak jsem to četl
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Aveo1 - Rovnako sme riešili klepotavý zvuk pri rozbiehaní od spojky/prevodovky. Robí to stále, no naučil som sa rozbiehať tak, aby to nebolo prakticky počuť - mě klepel plech, tepelný štít výfuku byl uvolněný. Taky se to zdálo že je to spojka nebo něco u ní. ( Šlápni na brzdu, zařaď 2 stupeň a pomáli pouštěj spojku - jakmile se motor zatřepe tak ti zaklepe i ten kryt.)
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Aveo1 : jak jsem to četl tak máš nové aveo jako já.. momentálně ho mám necelý rok a najeto zatím 10000 km no a co už jsem zjistil tak velmi nevyhovující je přední sloupek u řidiče - při jízdě do levé zatáčky přes něj někdy nevidím ani kamion! dále pak ještě při větším dešti zatéká do světýlek nad zadní spz, protože je tam škvíra ..jinak poloha za volantem je výborně udělaná a sedí se tam fakt perfektně. Co se týká motoru tak občas z tama jde slyšet něco jako tečení kapaliny v hadičkách, ale jenom při startování. A to klepání, mě to dělá když jedu na jedničku krokem do zatáčky, tak od předních kol něco lehce klepe nebo vrže. Pujdu na garančku tak to nechám prověřit. Jinak je to pohodové autíčko to zas jo akorát na tom jde poznat ta KOREA přeju hodně šťastných km...P.S.: palubní počítač do auta si dokup radši něco na způsob Scangauge. Ten originál prý stojí za prd
Chevrolet new Aveo (sonic) Misty Lake
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
pejee - něco na způsob Scangauge. . - mohu jen potvrdit mám ho
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
A kde mas ten Scangauge umiestneny a ako je prichyteny ?
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
scangauge je palubní počítač pro auta, která ho nemají od výroby.. zapojíš ho do konektoru diagnostiky, nastavíš údaje o autu a jedeš..připevníš ho, kam se ti hodí http://www.scangauge.cz/
Chevrolet new Aveo (sonic) Misty Lake
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Ja viem co je to.pejee píše:..připevníš ho, kam se ti hodí /
A mna zaujima kde to mate umiestnene, aby na to bolo vidno, aby mi to nedrncalo po palubovke a ci to mate pripevnene tak, aby sa to nedalo ukradnut.
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
této rozmer presne pasuje na miesto kde teraz máš hodiny. Tak že keď chceš môžeš to tam dať. saamm to tuším má za volantom pri pristrojovke.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Na tej plošce co se pohybuje s volantem při nastavení víšky. Připvněné je to na suchý zip. Když tak ho odpojím a schovám. Nehledej v tom žádný problém nebo figl. Má výhodu tu žepřipojovací konektor je jeden z boku a druhý zezadu. Záleží na tvém uvážení který použiješ.xwing píše:A kde mas ten Scangauge umiestneny a ako je prichyteny ?
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Nemuze to klepani pri nizkych rychlostech mit na svedomi asistent rozjezdu do kopce?
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Může - pokud ho tam máš, taky kamínek ve vzorku pneu, uvolněný disk na kole , špatně přitažená rezerva, ležerně pohozený klíč v kufru na plechu, nějaká ptákovina ve schránce před řidičem a podobných blbin ti můžu napset ještě xy. První si zkontroluj různé ptákoviny. Může klepat vzduchový kabinový filtr, špatně dotažená palubní deska, průduch na ventilaci předního okna, táhlo zajištění dveří - mám pokračovat? Ohledně nějakého klepání si převážně musíš poradit a najít sám. Nebo pokud to máš v záruce do 24měsíců tak reklamovat. V tomto případě počítej tak 1000 km a 14dnů vozidlo na testování aby to našli. Neberte to jako kritiku ale jako holou realitu. Nemáme žádné luxusní vozidla ale jen vozidla.wincore píše:Nemuze to klepani pri nizkych rychlostech mit na svedomi asistent rozjezdu do kopce?
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky
Jedna otázka.? Máš rádio? Keď ano Tak tí daj hlasnejšie.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas