Stránka 3 z 16
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:43
od kulihracovi
mněl jsem to samé myslím podložky na superbu 2,5tdi a bylo fakt super nemám rád když jsou kola zalezlé
po 2 letech jsem šel do servisu aby mi prohlídli nápravy obě a to se mi fakt nestalo nic nebilo potřeba měnit a to dělám manažera a jezdím deně 100 až 200km a nanašich silnicích
je pravda že jsem za zimu 2x měnil pneu přední prorazil jsem ji od děr ale kulaky a čepi bez problému asi superb mněl silnějsí matroš asi i kvuli váze vozu skoro 2 tuny
jinak jsem měl vždy naftáka a bál jsem se benzínu a hlavně bez turba
ale není to tak zlé,jen se učím jezdit znovu protože benzín má rád vyšší otáčky oproti nafte
na jaře pujde ještě čip a bube vyřešeno
jinak auto je fakt moc krásné a fakt mě dostalo proto jsem ho vzal a slabší motor?
není problém to čipnou a je hotovo
jinak to nejezdí špatně čekal jsem že bude slabší ale těch 91kw ujde a na ježdení pohoda a hlavně ta novota a i interier mě fakt také moc zaujal cítím se v Cruze moc moc dobře a je to auto za kterím se každej ohlídne,v porovnání cena nemá cenu dizkuze
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:45
od Riko
Čip na atmosferický motor,to ako čo čakáš?
Zbytočne vyhodené peniaze!
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:47
od kulihracovi
Riko namám svuj vkus
ale když se mi něco líbí a jsou nato peníze tak jdu dotoho
počítal jsem stím že musím mít 50 tisíc na straně na upravy vozu když jsem ho kupoval
nemá cenu pouštět se do něčeho bez financí
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:50
od kulihracovi
poradil mi prodejce ze chevroletu
bude to stát 7000kč a bude to mít 101 kw tak skoro jako 1,8 a zvíší se krouták
a to mi bude stačit
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:51
od Riko
Neodpovedal si načo chceš čipovať motor bez turba!
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:52
od Riko
Tak si si mal kúpiť 1.8!
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:54
od Riko
A ako ti povedia aj ostatný benzináci,objem ničím nenahradíš!
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:54
od kulihracovi
vždit to písu bude to mít výkon jako 1,8 benzín a bude mě to stát 7000kč a ušetřeno 30.000 rozdíl mezi 1,6 a 1,8
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 20:56
od kulihracovi
1,8 neměli a nechtěl jsem čekat ve verzi WTCC
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 21:45
od Franta P.
jo s tim ohlížením lidí máš pravdu. Já jsem jedinej na pelhřimovsku kdo má cruze a lidi po mě čumí jak kdybych přiletěl z marzu.
)
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 22:02
od kulihracovi
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: úte úno 07, 2012 22:13
od 666
kulihracovi- prosím tě zeptám se jenom ze zvědavosti než to udělá tomask
odkud jsi a nejsi náhodou cizinec ?
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: stř úno 08, 2012 06:26
od Dimco Nubira 97
Booože čipovať atmosferický benzín
nerobil by som to, škoda peňazí. V skutočnosti tam neni čo čipovať, to by si najprv musel vymeniť trysky a podobne prdeloviny aby malo vôbec zmysel robiť niečo so softom. Je pravda že chip je dobrý aj keď len na vyladenie priebehu ale pri atmosfére ? podla mňa úplná zbytočnosť, ale ja to neplatím takže nech si každý robí to čo uzná za vhodné so svojim auto
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: stř úno 08, 2012 09:01
od Iacobus
kulihracovi píše:poradil mi prodejce ze chevroletu
bude to stát 7000kč a bude to mít 101 kw tak skoro jako 1,8 a zvíší se krouták
a to mi bude stačit
To ti poradil predajca? A on ti akože aj odporučil niekoho konkrétneho? Koho?
Inak, ja osobne by som práve v tejto 1.6-ke videl priestor na úpravu softu. Aj súdruhovia v Kórei predsa takýmto spôsobom zvýšili výkon, keď rovnaký motor vyladili a dostali sa z 83kw u modelov 2009 a 2010 na 91kw u modelu 2011. Mám pochybnosti, že robili čokoľvek iné s motorom alebo s prevodovkou, len so softom. Ale nie som odborník....
Ale ak máš už túto novšiu 1.6 (a ty ju máš), tak naozaj asi veľa priestoru na úpravu už nezostáva.
Re: Muj Chevy WTCC
Napsal: stř úno 08, 2012 09:10
od Dimco Nubira 97
A k tomu krúťaku, veľmi rád by som sa mýlil ale ako chceš nejako (reálne) zdvihnúť krútiaci moment na atmosferickom motore ? Na T-motoroch to ako tak chápem tým že sa zvýši tlak na turbe a teda je lepšé horenie a vyššia účinnosť spaĺovania, tým aj nižšia spotreba ale na atme si to neviem predstaviť. Každopádne ak do toho pôjdeš daj si to prosím ťa spraviť až po zábehu a hlavne daj si to odbrzdiť pred aj po úprave aby si videl ten rozdiel a oba grafy nám sem prosím zaves. Teraz nerýpem ani nemudrujem ale takéto otázky sú dosť háklivé a nikto skutočne nevie ako to je okrem skutočných odborníkov, tak by to pre nás veriacich aj neveriacich bola aspoň nejaká skúsenosť a poučenie. Ja sa nebránim zmene názoru keď mi bude predložený dôkaz, každopádne neverím že sa im to podarí bezo zmeny spotreby paliva. To by chcelo skutočne zabehnúť poriadne a poskúšať a popísať si spotreby na úsekoch ktoré máš možnosť jazdiť stále a zapisovať aktuálnu spotrebu
ale prajem veľa šťastia snáď sa mýlim