Stránka 3 z 16

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:43
od kulihracovi
mněl jsem to samé myslím podložky na superbu 2,5tdi a bylo fakt super nemám rád když jsou kola zalezlé
po 2 letech jsem šel do servisu aby mi prohlídli nápravy obě a to se mi fakt nestalo nic nebilo potřeba měnit a to dělám manažera a jezdím deně 100 až 200km a nanašich silnicích
je pravda že jsem za zimu 2x měnil pneu přední prorazil jsem ji od děr ale kulaky a čepi bez problému asi superb mněl silnějsí matroš asi i kvuli váze vozu skoro 2 tuny
jinak jsem měl vždy naftáka a bál jsem se benzínu a hlavně bez turba
ale není to tak zlé,jen se učím jezdit znovu protože benzín má rád vyšší otáčky oproti nafte :lol:
na jaře pujde ještě čip a bube vyřešeno -i
jinak auto je fakt moc krásné a fakt mě dostalo proto jsem ho vzal a slabší motor?
není problém to čipnou a je hotovo
jinak to nejezdí špatně čekal jsem že bude slabší ale těch 91kw ujde a na ježdení pohoda a hlavně ta novota a i interier mě fakt také moc zaujal cítím se v Cruze moc moc dobře a je to auto za kterím se každej ohlídne,v porovnání cena nemá cenu dizkuze

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:45
od Riko
Čip na atmosferický motor,to ako čo čakáš? :roll: Zbytočne vyhodené peniaze!

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:47
od kulihracovi
Riko namám svuj vkus
ale když se mi něco líbí a jsou nato peníze tak jdu dotoho :D
počítal jsem stím že musím mít 50 tisíc na straně na upravy vozu když jsem ho kupoval
nemá cenu pouštět se do něčeho bez financí :PP:

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:50
od kulihracovi
poradil mi prodejce ze chevroletu
bude to stát 7000kč a bude to mít 101 kw tak skoro jako 1,8 a zvíší se krouták
a to mi bude stačit -i

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:51
od Riko
Neodpovedal si načo chceš čipovať motor bez turba! :roll:

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:52
od Riko
Tak si si mal kúpiť 1.8!

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:54
od Riko
A ako ti povedia aj ostatný benzináci,objem ničím nenahradíš!

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:54
od kulihracovi
vždit to písu bude to mít výkon jako 1,8 benzín a bude mě to stát 7000kč a ušetřeno 30.000 rozdíl mezi 1,6 a 1,8 :D

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 20:56
od kulihracovi
1,8 neměli a nechtěl jsem čekat ve verzi WTCC

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 21:45
od Franta P.
jo s tim ohlížením lidí máš pravdu. Já jsem jedinej na pelhřimovsku kdo má cruze a lidi po mě čumí jak kdybych přiletěl z marzu.:-))

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 22:02
od kulihracovi
:lol: :lol: :lol:

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: úte úno 07, 2012 22:13
od 666
kulihracovi- prosím tě zeptám se jenom ze zvědavosti než to udělá tomask :lol: odkud jsi a nejsi náhodou cizinec ?

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: stř úno 08, 2012 06:26
od Dimco Nubira 97
Booože čipovať atmosferický benzín :D nerobil by som to, škoda peňazí. V skutočnosti tam neni čo čipovať, to by si najprv musel vymeniť trysky a podobne prdeloviny aby malo vôbec zmysel robiť niečo so softom. Je pravda že chip je dobrý aj keď len na vyladenie priebehu ale pri atmosfére ? podla mňa úplná zbytočnosť, ale ja to neplatím takže nech si každý robí to čo uzná za vhodné so svojim auto ;)

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: stř úno 08, 2012 09:01
od Iacobus
kulihracovi píše:poradil mi prodejce ze chevroletu
bude to stát 7000kč a bude to mít 101 kw tak skoro jako 1,8 a zvíší se krouták
a to mi bude stačit -i
To ti poradil predajca? A on ti akože aj odporučil niekoho konkrétneho? Koho?

Inak, ja osobne by som práve v tejto 1.6-ke videl priestor na úpravu softu. Aj súdruhovia v Kórei predsa takýmto spôsobom zvýšili výkon, keď rovnaký motor vyladili a dostali sa z 83kw u modelov 2009 a 2010 na 91kw u modelu 2011. Mám pochybnosti, že robili čokoľvek iné s motorom alebo s prevodovkou, len so softom. Ale nie som odborník....

Ale ak máš už túto novšiu 1.6 (a ty ju máš), tak naozaj asi veľa priestoru na úpravu už nezostáva.

Re: Muj Chevy WTCC

Napsal: stř úno 08, 2012 09:10
od Dimco Nubira 97
A k tomu krúťaku, veľmi rád by som sa mýlil ale ako chceš nejako (reálne) zdvihnúť krútiaci moment na atmosferickom motore ? Na T-motoroch to ako tak chápem tým že sa zvýši tlak na turbe a teda je lepšé horenie a vyššia účinnosť spaĺovania, tým aj nižšia spotreba ale na atme si to neviem predstaviť. Každopádne ak do toho pôjdeš daj si to prosím ťa spraviť až po zábehu a hlavne daj si to odbrzdiť pred aj po úprave aby si videl ten rozdiel a oba grafy nám sem prosím zaves. Teraz nerýpem ani nemudrujem ale takéto otázky sú dosť háklivé a nikto skutočne nevie ako to je okrem skutočných odborníkov, tak by to pre nás veriacich aj neveriacich bola aspoň nejaká skúsenosť a poučenie. Ja sa nebránim zmene názoru keď mi bude predložený dôkaz, každopádne neverím že sa im to podarí bezo zmeny spotreby paliva. To by chcelo skutočne zabehnúť poriadne a poskúšať a popísať si spotreby na úsekoch ktoré máš možnosť jazdiť stále a zapisovať aktuálnu spotrebu ;) ale prajem veľa šťastia snáď sa mýlim