Stránka 3 z 4
Napsal: úte lis 09, 2004 20:26
od Radoslav Hološka
Tie fotky su bombasicke,pokochal som sa! Super!
Napsal: úte lis 09, 2004 21:12
od JRD McLAREN
Odpoved pre Milosha..
Olejova vana je obrusena na holy plech..
..ocistena od hrdze...
..streknuta zakladom ktory vydrzi cca 300stC
..a potom cierna Syntetika z Chemolaku...
Blok odmasteny ocisteny od hrdze (o predchadzajucih upravach nehovorim...vid. foto)
streknuty CERVENOU FARBOU - BODY (uz neviem akou) odolnost do 500stC ;
vytvrdnutie az pri zahriati "telesa" (treba rozlisovat medzi vytvrdnutim a vyschnutim)
Hlava valcov - ocistena od mensej korozie, bez nateru, povodny hlinik, zakonzervovane silikonovim olejom....(na bicilke, to aby to zas po case nechytilo tu hnusnu tmavosedu farbu)
Viko ventilou - jemne obrusene az na hlinnik, streknute samovypalovacou striebrenkou - kedysi sa stym natieraly vyfuky, a vlozky do plynovych boilerov..... (pozor nejde o aluminiovu farbu, ale o podstivu striebrenku MADE IN CSSR, taqze ta tam cosi vydrzi......
)
Odpoved pre Rada....
tesima ze sa tesish....
...a aspon viez na co sa mozesh tesit ked ti zamrzne voda preskocia rozvody.....
BTW: nexelo by tento thread presunut niekam inam ..???
Napsal: sob lis 13, 2004 17:17
od Návštěvník
Keď je tu reč o katalyzátore, neriešil niekto problém s tým jeho plechovým obalom? Mne to dookola na spoji odhnilo a spodná časť odpadla, takže ho mám teraz v cabrio úprave a mám obavu, že mi neprežije zimu, keď mi naňho bude striekať vod a sneh. Bol som s tým v servise ale tam mi povedali, že sa to dá spraviť len ako súčasť výmeny katalyzátora, čo je absolutne nepotrebné, lebo ten je v plnej kondíčke. Mal som taký pocit, akoby chcely, aby som ho zničil a potom musel kúpiť nový. Rozmýšlal som, že to spojím kovovými sk páskami, ale nezohnal som žiadne vyhovujúce, tak ak by niekto vedel nejaké riešenie, tak by to bodlo.
Napsal: sob lis 13, 2004 17:23
od Damek
Strašne mi blbne net,takže nie len,že ma to neprihlásilo,ale ešte som to tam aj bachol 2x
Napsal: sob lis 13, 2004 18:17
od Návštěvník
Ked uplne odhnil obal, musis improvizovat. Vymontuj katalyzator a skus ten plech tam nejako uchytit. Bud nejako privarit alebo nejako prisrobovat. Neda sa to kupit zvlast. Jedine cely katalyzator.
Napsal: sob lis 13, 2004 20:26
od Dano
Pardon, to som pisal ja:)
Napsal: sob lis 13, 2004 22:51
od Marek
No přivařit to myslím si nepůjde když je to shnilý
. Už se to tady někde řešilo a voda, sníh a sůl v zimě se ti na kat stejně dostanou i když tam kryt je. Mě taky uhnil a jezdim bez něj a myslím že to nevadí
Napsal: sob lis 13, 2004 23:55
od Dano
Darmo. U stareho auta odchadza jedna vec po druhej. Keby aspom odoslo vsetko naraz, ale kazdu chvilu volaco. Ved to sa pomaly oplati radsej davat za leasing noveho auta ako menit taketo drahe veci ako katalyzator.
Napsal: sob lis 13, 2004 23:57
od mrk
kebyze odide vsetko naraz, asi by ta trafil slak.
Napsal: ned lis 14, 2004 00:19
od Dano
Mna skor trafi slak ked musim kazdu chvilu nieco robit na tom aute. Este ma to bavi rypat sa v nom, ale citim, zepride cas, ked jednoducho sa budem chcet vozit a iba dolievat benzin.
Napsal: ned lis 14, 2004 13:46
od Radoslav Hološka
Ja som vcera do 22:00 v garazi bez prudu a tepla opravoval zapojenie palubneho pocitaca,co nezvladli ani v servise,ani podla navodu. Zima,tma,malo miesta. Ale mam dobry pocit,ze som niekedy lepsi ako v servise.
Napsal: ned lis 14, 2004 13:49
od Dano
To mas super. Ja nemam ani tu garaz.
Napsal: pon lis 15, 2004 22:38
od petrm
Na plech se vykašlete ten je tam jen proto aby uhnil
sundejte ho a zahoďte
Napsal: stř lis 17, 2004 16:03
od Damek
A nemože potom katlýk prasknúť alebo tak niečo, keď je teplý a prská naň studený sneh?
Napsal: stř lis 17, 2004 16:26
od Dano
Ja si myslim, ze on je v podstate tak zeravy, ze by si musel na neho splechnut kybel studenej body aby praskol. Odstrekujuca voda sa hadam odpari skor ako sa stihne spamatat.