Stránka 3 z 11

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 09:07
od Iacobus
Striekol si to raz alebo si dal dve vrstvy?

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 10:26
od Slam
Scorpion.11 píše:Rezistin a nebo Tlumex, na výfuk stříbřenka ve spreji.
Výfuk vypadá (chvíli) opravdu hezky, ale je to jen estetický efekt, viz např.:

http://www.dfens-cz.com/rservice.php?ak ... 2009072602

"Mimochodem postřehněte, že origo výfuk zrezl zevnitř, což je zajímavé poseltsví pro ty kutily, co nesmyslně natírají výfuk zvenčí barvou. Ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže je mnohem více pravděpodobné, že výfuk prorezne zevnitř než zvenčí." ...platí pro benzín, nafta je na tom v tomto ohledu mnohem lepé!

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 11:09
od ladinek
tak že je to natírání výfuku na nic bych netvrdil,něco to zachrání,hlavně v zimním období,životnost se prodlouží a nerezne to ve venkovních svárech,pokud se někomu nechce je věc jiná ;) zpodek byl nastříkanej origo,teď je tam druhá vrstva,sříklá trochu poctivěji.

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 11:20
od 18lukin18
mě to čeká tetka nástřik spodku,už jsem objednaný ke známemu na začátek příštího měsíce :)

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 11:47
od Slam
ladinek píše:tak že je to natírání výfuku na nic bych netvrdil,něco to zachrání,hlavně v zimním období,životnost se prodlouží a nerezne to ve venkovních svárech,pokud se někomu nechce je věc jiná ;)
Však ten článek toto nerozporuje, jen tam píšou a na fotkách ukazují, že ten výfuk vyrezne vevnitř mnohem dřív než zvenčí, čili přestane plnit svou úlohu, i když zvenčí se bude třeba ještě lesknout jako nový. ;) Životnost určitě prodlouží, když se výfuk pořídí v nerezu. :)

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 11:50
od ladinek
jenže to ten výfuk přežije celý auto :lol:

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 15:41
od Scorpion.11
Jojo na srandičky vás užije :? Tak je to teda, je to nádoba s aktivním uhlím pro odvětrání výparů z nádrže :?:Jinak auta od r.výroby 2009 to už tam nemají (nebo to mají schovaný někde jinde ) :PP:

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte čer 07, 2011 15:53
od 18lukin18
Scorpion.11 tak to mám tam taky,před chvilou jsem přijel z pneuservisu a koukal jsem na to,je to palivo,filtr na asik výpary z benzinu ;-) protože všechno co k němu vede a z něj odchází je od benzínu ;-)

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: pon črc 11, 2011 21:42
od ladinek
Tak dnes jsem si pořídil fungl novou pistoli na dutiny a zpodek ,už se těším až v srpnu vystříkám dutiny,vezmu zrovna i švárovýho Logana -i

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: úte črc 12, 2011 14:12
od Scorpion.11
blahopřeji ke koupi a též se těším ;)

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: stř črc 13, 2011 20:42
od ladinek
už je to nachystaný :lol: mám z ní radost -i

RESISTIN ml-Na dutiny nebo cokoliv jinýho ale asi určitě bude tohle -i
Resistin ML antikorozní nátěr 950g. Používá se ke konzervaci kovových součástí i v nejtěžších klimatických podmínkách, k ochraně dutin a větších ploch automobilů (prahy dveří, sloupky karoserie, vnitřky dveří apod.). Při normální teplotě je nános prostředku 35 až 45 g/m2. Pro ředění se používá technický benzin.

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: čtv črc 21, 2011 18:45
od Serpico
...no ještě k výfukům Ládinek má pravdu v jednom a to jsou sváry a protože výfuk hnije kondenzací vody zevnitř, koupil jsem si tentokrát výfuk z fy. TYLL na český auta dělají na cizí dovážejí zn. MTZ ale hlavně mají být oboustraně pohliníkované jsou ale uvnitř zůstává proužek 3mm ( technologie výroby trubky asi to jinak nejde ), nicméně mě ujistili že mám na 5let pokoj. No a u palikxe jsem našel demontované a vyhozené právě tyto výfuky TYLL a opravdu " hnily " od svárů...

Mějte se fajn

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: čtv črc 21, 2011 19:10
od ppp
ja som to tu uz niekde pisal, ze original vyfuk gm kupovany v carmaxe mi odhnil vo zvare pocas dvoch sezon. Proste zvar zmizol a vedla rurky iducej do zadneho tlmica ostala len diera ako past. Ani sa tomu nedivim, len vyfuky sa robia sice z pohlinikovaneho plechu ale zvary su obycajne a len zasvacane striebrenkou, ktora zmizne uz pri motazi (na montaznikove ruky ak sa jej dotkne).
Novy vyfuk (polmostrow) som dal dodatocne opieskovat a ziarovo pohlinikovat okolo zvarov a zatial drzi 3 sezonu bez znamok poskodenia. Je trosku hlucnejsi, pretoze som do oboch tlmicov navrtal na zaciatku a na konci 3mm dierky na odtok kondenzatu, ale v strednom tlmici sa aj tak niekde kondenzat zdrzuje, asi ma este strednu komoru. Len prvy diel, ten ktory ma na sebe vlnovec je oplieskany od kamienkov v ohybe, kde ma plochu kolmo na smer jazdy a tam trosku hnije, napriek tomu ze bol nasopovany hlinikom plus nastriekany farbou na vyfuky.

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: čtv črc 21, 2011 19:19
od ladinek
no ony ty sváry jsem měl orezlý i na všech kovových částech podvozku/torzní příčka atd/scorpion 11 měl to stejný ta péče se vyplatí a ne že ne jak píšou v sekci Orlando :lol: když jsem prodával feldu 12 let starou podvozek byl jak novej stříkal jsem ho 3x za tu dobu co jsem ji měl,na technické jenom čučeli jak je zpodek zdravej a krásně lepkavej :mrgreen:

Re: Náter spodku a dutín

Napsal: čtv črc 21, 2011 19:28
od Serpico
...jo jasně sváry jsou největší problém mění se struktura kovu jeho vyhřátím

Mějte se fajn