Stránka 3 z 11
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 09:07
od Iacobus
Striekol si to raz alebo si dal dve vrstvy?
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 10:26
od Slam
Scorpion.11 píše:Rezistin a nebo Tlumex, na výfuk stříbřenka ve spreji.
Výfuk vypadá (chvíli) opravdu hezky, ale je to jen estetický efekt, viz např.:
http://www.dfens-cz.com/rservice.php?ak ... 2009072602
"Mimochodem postřehněte, že origo výfuk zrezl zevnitř, což je zajímavé poseltsví pro ty kutily, co nesmyslně natírají výfuk zvenčí barvou. Ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže je mnohem více pravděpodobné, že výfuk prorezne zevnitř než zvenčí." ...platí pro benzín, nafta je na tom v tomto ohledu mnohem lepé!
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:09
od ladinek
tak že je to natírání výfuku na nic bych netvrdil,něco to zachrání,hlavně v zimním období,životnost se prodlouží a nerezne to ve venkovních svárech,pokud se někomu nechce je věc jiná
zpodek byl nastříkanej origo,teď je tam druhá vrstva,sříklá trochu poctivěji.
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:20
od 18lukin18
mě to čeká tetka nástřik spodku,už jsem objednaný ke známemu na začátek příštího měsíce
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:47
od Slam
ladinek píše:tak že je to natírání výfuku na nic bych netvrdil,něco to zachrání,hlavně v zimním období,životnost se prodlouží a nerezne to ve venkovních svárech,pokud se někomu nechce je věc jiná
Však ten článek toto nerozporuje, jen tam píšou a na fotkách ukazují, že ten výfuk vyrezne vevnitř mnohem dřív než zvenčí, čili přestane plnit svou úlohu, i když zvenčí se bude třeba ještě lesknout jako nový.
Životnost určitě prodlouží, když se výfuk pořídí v nerezu.
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:50
od ladinek
jenže to ten výfuk přežije celý auto
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 15:41
od Scorpion.11
Jojo na srandičky vás užije
Tak je to teda, je to nádoba s aktivním uhlím pro odvětrání výparů z nádrže :?:Jinak auta od r.výroby 2009 to už tam nemají (nebo to mají schovaný někde jinde )
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 15:53
od 18lukin18
Scorpion.11 tak to mám tam taky,před chvilou jsem přijel z pneuservisu a koukal jsem na to,je to palivo,filtr na asik výpary z benzinu
protože všechno co k němu vede a z něj odchází je od benzínu
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: pon črc 11, 2011 21:42
od ladinek
Tak dnes jsem si pořídil fungl novou pistoli na dutiny a zpodek ,už se těším až v srpnu vystříkám dutiny,vezmu zrovna i švárovýho Logana
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte črc 12, 2011 14:12
od Scorpion.11
blahopřeji ke koupi a též se těším
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: stř črc 13, 2011 20:42
od ladinek
už je to nachystaný
mám z ní radost
RESISTIN ml-Na dutiny nebo cokoliv jinýho ale asi určitě bude tohle
Resistin ML antikorozní nátěr 950g. Používá se ke konzervaci kovových součástí i v nejtěžších klimatických podmínkách, k ochraně dutin a větších ploch automobilů (prahy dveří, sloupky karoserie, vnitřky dveří apod.). Při normální teplotě je nános prostředku 35 až 45 g/m2. Pro ředění se používá technický benzin.
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 18:45
od Serpico
...no ještě k výfukům Ládinek má pravdu v jednom a to jsou sváry a protože výfuk hnije kondenzací vody zevnitř, koupil jsem si tentokrát výfuk z fy. TYLL na český auta dělají na cizí dovážejí zn. MTZ ale hlavně mají být oboustraně pohliníkované jsou ale uvnitř zůstává proužek 3mm ( technologie výroby trubky asi to jinak nejde ), nicméně mě ujistili že mám na 5let pokoj. No a u palikxe jsem našel demontované a vyhozené právě tyto výfuky TYLL a opravdu " hnily " od svárů...
Mějte se fajn
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 19:10
od ppp
ja som to tu uz niekde pisal, ze original vyfuk gm kupovany v carmaxe mi odhnil vo zvare pocas dvoch sezon. Proste zvar zmizol a vedla rurky iducej do zadneho tlmica ostala len diera ako past. Ani sa tomu nedivim, len vyfuky sa robia sice z pohlinikovaneho plechu ale zvary su obycajne a len zasvacane striebrenkou, ktora zmizne uz pri motazi (na montaznikove ruky ak sa jej dotkne).
Novy vyfuk (polmostrow) som dal dodatocne opieskovat a ziarovo pohlinikovat okolo zvarov a zatial drzi 3 sezonu bez znamok poskodenia. Je trosku hlucnejsi, pretoze som do oboch tlmicov navrtal na zaciatku a na konci 3mm dierky na odtok kondenzatu, ale v strednom tlmici sa aj tak niekde kondenzat zdrzuje, asi ma este strednu komoru. Len prvy diel, ten ktory ma na sebe vlnovec je oplieskany od kamienkov v ohybe, kde ma plochu kolmo na smer jazdy a tam trosku hnije, napriek tomu ze bol nasopovany hlinikom plus nastriekany farbou na vyfuky.
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 19:19
od ladinek
no ony ty sváry jsem měl orezlý i na všech kovových částech podvozku/torzní příčka atd/scorpion 11 měl to stejný ta péče se vyplatí a ne že ne jak píšou v sekci Orlando
když jsem prodával feldu 12 let starou podvozek byl jak novej stříkal jsem ho 3x za tu dobu co jsem ji měl,na technické jenom čučeli jak je zpodek zdravej a krásně lepkavej
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 19:28
od Serpico
...jo jasně sváry jsou největší problém mění se struktura kovu jeho vyhřátím
Mějte se fajn