Jasné,nielen ja ale priamo na slovnafťaáckom webe,viď prvý link v mojom predošlom príspevku,tam to odporčajú ako najlepšiu voľbu
.Používame ho aj v otcovom GETZe,použivali sme ho v oboch oploch ASTRA CLASSIC I.,brat ho mal skoro 5 rokov,otec 4.
Ešte ,čo sa týka tej zmeny,ako tu už bolo povedané nemal by sa olej nahrádzať olejom vyššej výkonnostnej triedy podľa API (výšku triedy určuje to posleedné písmeno za "S" teda nejnižšia trieda by mala označenie API SA ,a také kvalitnejšie oleje s prísadami sú od API SF,polosyntetiky zacínajú od SJ (apoň podľa špecifikácie do r.2004),ale zas nič sa nestane,keď by sa dolial olej nižšej triedy olejom vyššej,mám špeciálne toto odkonzultované s odbornikom,že on kedysi dbežne dolial v ŠKODE 120 ,kde mal MADIT SUPER ,pár decami syntetiky,ktorú použival pre VW PASSAT.Tak aj ja robím,do otcovej záhradnej Š120,kde dávam MADIT UNIOL,dolejem MADIT TURBO PLUS,čo ostal z TICA,či dokca aj syntetiku,z bratovej ASTRY II.,onototiž takmer nikde,okrem práve tej škodovky nevojde pri nalievaní "celé číslo", a ani nikde,okrem tej škodovky sa nemusí pravidelne dolivať,tak vždy pre škodovku zužitkujeme tie zvyšky vo fľašiach,čo ostanú po výmene oleja do našich vozov v pivnici.Takže kľudne je možné doliať aj MADIT TURBO PLUS v TICU pár glgmi syntetickeho CASTROLa,ktorý ostal poveedzme bratovi či kamarátovi z výmeny v PASSATe,to sa tam stratí.2-3 deci v 3 litroch nehrajú rolu.,naopak nemal by sa dilevať olejom nižšej (nevyhovujúcej triedy pre daný typ voza,hlavne nie M6AD,či nebodaj už vonkom nie neaditivovanými olejmi ako M6A či M2T,lebo tie vytvárajú nesplaviteľné kaly už v malom množstve.
Zato u dvojtaktov je to iné,tam nieje od veci z času na čas dať výkonnejší olej spolu s benzínom vyššieho OČ,aby sa rozpustili a vyhoreli všetky tie usadeniny,tam to odíde tak akurát do výfuku a voz výryzne ožije,robil som to na wartburgu pravidelne,dal som namiesto špecíalu benzín super,potom neskôr dokonca 98-ku a namiesto M2T MADIT SUPER ,či UNIOL,aký som použival vo vtedy mojej škodovke,tak najprv šli z výfuku skoro sadze,smrad,ako keď sa páli asfalt,ale potom ten voz ožil,ani čo by som natankoval kerosén
.Holt ale dvojtakt je dvojtakt,tam nemôže podpáliť ventily.
Osobne mi rozprával vodiš SAD TRNAVA,keď im zemenil v autobusoch klasickú M6AD,ktorá strašne karbonizovala za modernejší,aditivovanejší olej,zadrel mu kompresor,tak že bol fialový (jadnalo sa o diaľkový autobus KAROSA LC735.20),to len na ilustráciu toho,že Ondráš má svätú pravdu.