Stránka 3 z 4

Re: Problém s Topením

Napsal: úte úno 01, 2011 21:58
od Latrele
Vodni pumpu mam novou... ale v celym okruhu mam peknej bordel....

Re: Problém s Topením

Napsal: úte úno 01, 2011 22:15
od palikx
poud se to po proplachu zlepsi tak to chce znova a znova a .....asi tak 50 krat a pak to asi zacne fungovat.
dokud je v systemu humus misto cire kapaliny nebude to fungovat nikdy.

Re: Problém s Topením

Napsal: sob úno 05, 2011 19:14
od conpet
Tak dneska jsme 2x propláchli celý systém i s pomocí speciální přísady, tak uvidíme, zatím to topí. 50x se mě to dělat nechce :lol:

Re: Problém s Topením

Napsal: sob úno 05, 2011 21:50
od Latrele
Tak s uspechem hlasim ze to topi krasne... Proplachnuti celeho systemu pomohlo, ale udelali jsme to tak ze jsme odpojili topeni od okruhu a spojili jsme ho hadici a pred chladicem jsme to odpojili uplne do ex. nadrzky jsme dali hadici ktera stale pripoustela vodu do chladiciho systemu a pred chladicem to slo ven za chodu motoru... Topeni jsme proplachli zvlast...

Re: Problém s Topením

Napsal: sob úno 05, 2011 22:15
od -peha-
No vydíš a keby si občas čítal moje príspevky tak vieš že Já mením každý dva roky kvapalinku a vždy urobím preplach :lol: :lol: :lol: No v každom prípade je to paráda že topí -i

Re: Problém s Topením

Napsal: ned úno 06, 2011 09:55
od Latrele
Ja jsem ji menil pred rokem a pul...... ale bohuzel jenom menil....

Re: Problém s Topením

Napsal: ned úno 06, 2011 10:05
od -peha-
No nevadí teraz už je to fuk ale aj tak keď budeš zasa meniť tak zrob prepláchnutie ta chvýlka času sa vždy oplatí :lol: Aj tak sa kvapalina má meniť každé 2 roky (to vždy dodržujem na každom mojom aute) takže pokud sa tam nazbierá ( a že sa nazbierá) bordel no a preto to vždy prepláchnem :lol: Nech Nám Kočky kúria -i

Re: Problém s Topením

Napsal: ned úno 06, 2011 10:57
od paul08
Asi to uz nebude aktualne,kedze auticko kuri,ale ja som skusil pred vypustenim vody odobrat z nadobky vodu a do tej vody som dal Odstranovac vodneho kamena /kyselina citronova potravinarska/,rozpustil som to,nalial spat a nabehal som cez 50km /cesta bola na plane,takze nie len koli tomu/ a po prichode domov som to vypustil a to bolo nieco hrozne co tam bolo!Aj nadobka zostala cista.Dal som tam 5 baleni po 25g.Potom samozrejme preplachnut system.Skusal som to aj na s110,ale tam z octom,ale pri octe je riziko,ze to rozozere gumove hadice,ale ucinok je vecsi.Na s110 ma to nesralo tam sa hadice menili lahko a hlavne velmi lacno.Hadam to niekomu pomoze a uvolni usadeniny.

Re: Problém s Topením

Napsal: ned úno 06, 2011 11:28
od -peha-
Díky za info na to som zabudol aj Já používam potravinárskú kyselinu citrónovú a ta to rozpúštia dobre on aj ten ocot je dobrý len ho tam nenechať velmi dlho ta kyselinka je o to lepšia že tomu neuškodí takže ako si popísal je dobré proste si naplánovať pred výmenou dákú cestu a naliať tam tu citróniku no a pak prepláchnúť a doplniť a je na 2 roky pokoj a vlastne by to malo pomáhať stále :lol:

Re: Problém s Topením

Napsal: čtv říj 27, 2011 07:16
od Hornet
Ahojte. Vcera som vypustil chladiacu kvapalinu. Kedze mi leganza slabo kurila preplachol som cely okruh 2x. Extra vela spiny von nevyslo ale predsa nieco ano.Cez radiator kurenia mi krasne pretekala voda oboma smermi. Problem nastal ked som nalial chladiacu zmes. Motor sa zahrial ale ani privodna ani odvodova hadica z radiatora sa nezahriala. Pocas chodu som jednu odpojil a striekala voda-cize tlak mala. Teraz mi auticko nekuri vobec a sem tam mi zacne stupat teplota nad normal a potom sa vrati nas5. Uplne divne spravanie. Som uz hotovy a rozmyslam ci som nahodou neponapajal hadice nespravne lebo uz neviem kde hladat pricinu. Mam digitalnu klimu a netusim ci ona niekde otvara priechod kvapaliny do radiatora alebo to v nom cirkuluje stale. Dakujem

Re: Problém s Topením

Napsal: čtv říj 27, 2011 22:35
od conpet
Cirkuluje pořád, jestli jsou obě hadice radiatoru studený , tak se radiator buď ucpal , nebo je zavzdušněný, ale to by se mělo odvzdušnit samo za běhu.

Re: Problém s Topením

Napsal: pát říj 28, 2011 07:11
od Hornet
Ved to ked sa to ma odvzdusnovat samo. Ale ani privodna hadica nie je tepla.Fakt uz rozmyslam nad tym ci som tie hadice zapojil dobre. Z radiatora idu dve a v rovnakom poradi sa napajaju alebo su prekrizene??? lebo uz si fakt niesom isty nicim.A dolna hadica z expanznej nadobky je napojena na ten privod co je vedla rozdelovaca. Pri digitalnej klime ta voda v radiatore cirkuluje vzdy ? alebo si to elektronila reguluje sama nejakym ventilom. Na uistenie by bodla fotka tych hadic ci som ich naozaj neprehodil ale to uz by som bol dobry exot. Dnes rano som uz skrabal okna nic prijemne bez kurenia cesta do prace ale som si vsimol ze ani ked sa motor zahrial tak sa nepustilo fukanie na plno ale stale fukalo len na jednu ciarocku. Inokedy sa to automaticky regulovalo a pri plnom nahriati motora sa to fukanie pri maximalnej teplote pustilo naplno.

Re: Problém s Topením

Napsal: pát říj 28, 2011 10:16
od conpet
Hadice nejsou překřížený , jdou přímo, a radiátor je teplý taky pořád , klima jen řídí klapky. Nafotím ti to :-)

Re: Problém s Topením

Napsal: pát říj 28, 2011 10:34
od conpet
Levá hadice má větší průměr a jde nahoru pod zapalovací modul.

Re: Problém s Topením

Napsal: pát říj 28, 2011 11:15
od Hornet
Cize tie dve hadice su prekrizene. Podla toho pred cievkou je najprv napojena dolna hadica z nadrzky potom ide lava hadica radiatora a nasledne prava. Spravil som kravinu ze som ich odpojil a nepoznacil to a teraz tapem v tme.