Stránka 3 z 4
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pon úno 14, 2011 08:10
od Miloš
xstastnyr píše:Ahoj všichni,
máme najeto 8000km na Sparku LT 1.2.
Nejezdíme pomalu, ale pěkně svižne. A občas na spotřebu.
Podle měření má průměrnou spotřebu 7l. při drsnější jízdě např. komplet vzdálenost 300km - na dálnicí cca.200km a pak ještě 100km kopce.
Na dálnici jezdíme okolo 150-160km/h
mimo dálnici 100-110. (měřeno v Německu
)))
Při jízdě na spotřebu má průměr okolo 5l.
Zatím max. spokojenost.
Přikládám fotečku tachometru zeleného bleska
z DE
DSC01256.JPG
...a otáčkoměr až na doraz, to bylo dost hlučné zrychlení, že?
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: úte úno 22, 2011 02:20
od sollik
Ahoj.
Nedá mi to, abych se nepodělil se svou zkušeností s tímto autem. Není moje, ale mojí mamky. Táta si v roce 1997 koupil nové Daewoo Nexia. A s trochou péče mu bez problémů slouží dodnes a kromě výměny těsnění pod hlavou a zadních pružin nebyl s autem nikdy žádný problém. Tohle auto je odvezlo na spoustu dovolených po celé Evropě. Takže volba druhého auta do rodiny padla právě na Chevrolet. Mámin Spark je r.v. 2009, motor 0,8l , najeto cca. okolo 20 000km. Osobně mu přezdívám "motorka", protože malý motůrek se zkrátka musí točit, aby ukázal co v něm je
Občas si ho půjčujem když potřebujeme zajet někam dál po dálnici a nemusíme s sebou vézt tašky, abysme využili kombika. Naposledi jsme se Sparkem byli v Praze (100 km). Cestou tam jsme upalovali 130 km/h (to už se motůrek pěkně točí), zpátky v klidu 110 km/h. Když jsem po návratu natankoval zhruba to samé kolik by si vzala moje Laguna 1.8 vracel jsem auto s o čtvrtinu plnější nádrží
Zkátka ať si říká kdo chce co chce, naši jsou s Chevroletem (Daewoo) spokojeni a auta fungují jak mají. Zkrátka kdo netrpí komplexy a nepotřebuje si zvyšovat sebevědomí hvězdičkou nebo čtyřmi kolečky ve znaku, ale hledá normální auto za rozumné peníze pak není co řešit
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: čtv bře 10, 2011 21:27
od ma.bre
Tak přátelé loučím se:(.... jak se říká GAME OVER dnes mě opustil můj červenej SPARK
v necelích 42.000km.....
užívejte své plechové miláčky ve zdraví a ať Vám jen slouží
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: čtv bře 10, 2011 21:43
od Jajuska95
Ma.bre co se stalo???
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 08:23
od Ivo R.
sollik píše:Ahoj.
Nedá mi to, abych se nepodělil se svou zkušeností s tímto autem. Není moje, ale mojí mamky. Táta si v roce 1997 koupil nové Daewoo Nexia. A s trochou péče mu bez problémů slouží dodnes a kromě výměny těsnění pod hlavou a zadních pružin nebyl s autem nikdy žádný problém. Tohle auto je odvezlo na spoustu dovolených po celé Evropě. Takže volba druhého auta do rodiny padla právě na Chevrolet. Mámin Spark je r.v. 2009, motor 0,8l , najeto cca. okolo 20 000km. Osobně mu přezdívám "motorka", protože malý motůrek se zkrátka musí točit, aby ukázal co v něm je
Občas si ho půjčujem když potřebujeme zajet někam dál po dálnici a nemusíme s sebou vézt tašky, abysme využili kombika. Naposledi jsme se Sparkem byli v Praze (100 km). Cestou tam jsme upalovali 130 km/h (to už se motůrek pěkně točí), zpátky v klidu 110 km/h. Když jsem po návratu natankoval zhruba to samé kolik by si vzala moje Laguna 1.8 vracel jsem auto s o čtvrtinu plnější nádrží
Zkátka ať si říká kdo chce co chce, naši jsou s Chevroletem (Daewoo) spokojeni a auta fungují jak mají. Zkrátka kdo netrpí komplexy a nepotřebuje si zvyšovat sebevědomí hvězdičkou nebo čtyřmi kolečky ve znaku, ale hledá normální auto za rozumné peníze pak není co řešit
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 09:58
od chrudoš
Ty blaho 160 ve Sparkovi? To uz bude pomalu adrenalinovy sport
Uz i v Cruzovi je pri 160 dobry rachot, auto uz pak moc ochotne netahne, takze udelat tech 160+ v te krabicce (mysleno odporem kastle, ne vzhledem) muselo dat peknou fusku
No, ale jak tu nekdo psal, psal to vlastne prodejce, co jineho cekat...a vzit neco z Ikei a jeste kolo? No...no...kucí, neprehanet
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 11:14
od PeterF
Ja predajca niesom ale 160ku som uz tiez ochutnal a az take zle to nebolo.Neda sa tak ist stale ale normalnu rychlost na dialniciach udrziavam bezne 140-150 a auto vtedy toci 4000ot co je upne v pohode znesitelne.
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 11:31
od Jajuska95
Dnes fičím pro opraveného Sparkyska a zpátky pofičím po dálnici a hodlám ho provětrat.. Sparkys jede v pohodě 160km/h.. akorát mi tam bude nejspíš chybět ten tempomat..
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 12:03
od chrudoš
Hele, ja chapu, ze je to "v pohode", ale cestovat se takhle neda. Ja zkousel Cruze, tech 200 da, auto se ridit dalo, ale cestovat ne, proste je to sileny rachot, a to bylo taky ani ne 5000 otacek, ale venkovni vzduch, kol atd...v pohode je hodne optimisticky vyraz
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 13:35
od Jajuska95
Raději bez komentáře..
Každý má to svůj názor..
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 18:08
od Hanzy
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát bře 11, 2011 23:01
od tomask
Chrudoši co tím myslíš rachod v Cruzovi ve 160 km, jezdím často tolik a i více ale rachot ?
To asi jezdíš s stáhnutima oknama.
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: pát pro 09, 2011 22:43
od Gear
Zdravim vsetkych,
po zhruba mesiaci co som sedel na webe a natrafil na toto forum kde kazdy popisoval svoje skusenosti som bol dnes objednat Sparka v Green Cocktail farbe, ESP,vybava LS+ motor 1.2 a pride mi asi pod stromcek na vianoce tak sa tesim ako male decko.Takze dakujem za prakticke rady ktore tu kazdy napisal.
Toto forum mi skutocne pomohlo pri vybere mojho auta.
Ma niekto z Vas namontovany Zeder lock? Zvazoval som na radiacu paku Defend lock ale ten sa da zevraj prekonat-vsak autickari vedia asi svoje a tento Zeder je zatial zevraj neprekonatelny....Volal som do firmy ktora to montuje-je to v tej cene ako Defend len mi nevedeli povedal ci to zvladnu aj do Sparka lebosu to relativne nove modely..
Dakujem za kazdy postreh.
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: sob pro 10, 2011 11:26
od PETO
Gear píše:Zdravim vsetkych,
po zhruba mesiaci co som sedel na webe a natrafil na toto forum kde kazdy popisoval svoje skusenosti som bol dnes objednat Sparka v Green Cocktail farbe, ESP,vybava LS+ motor 1.2 a pride mi asi pod stromcek na vianoce tak sa tesim ako male decko.Takze dakujem za prakticke rady ktore tu kazdy napisal.
Toto forum mi skutocne pomohlo pri vybere mojho auta.
Ma niekto z Vas namontovany Zeder lock? Zvazoval som na radiacu paku Defend lock ale ten sa da zevraj prekonat-vsak autickari vedia asi svoje a tento Zeder je zatial zevraj neprekonatelny....Volal som do firmy ktora to montuje-je to v tej cene ako Defend len mi nevedeli povedal ci to zvladnu aj do Sparka lebosu to relativne nove modely..
Dakujem za kazdy postreh.
Nazdar , s tým ZEDEROM dobrá voľba s bratom sme ich namontovali dosť , lepšie povedané brat vetšinou Volkswageny,škodovky,Audiny atd. Pokiaľ je klasiská spinacia skrinka a to v Sparkovy je tak to nieje problém namontovať , ale je to poriadna babračka , ale pre profika žiaden problém .
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Napsal: sob pro 10, 2011 13:14
od limach
Gear píše:Zdravim vsetkych,
po zhruba mesiaci co som sedel na webe a natrafil na toto forum kde kazdy popisoval svoje skusenosti som bol dnes objednat Sparka v Green Cocktail farbe, ESP,vybava LS+ motor 1.2 a pride mi asi pod stromcek na vianoce tak sa tesim ako male decko.Takze dakujem za prakticke rady ktore tu kazdy napisal..
Ahoj, vítej do klubu, máš identické auto jako my, resp. moje drahá, my máme najeto cca 8000 km, 95% po městě, zatím velká spokojenost. Zamykání zpátečky máme Construct. Ať Ti Skids slouží