Stránka 3 z 6

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: pon čer 14, 2010 23:00
od Serpico
...to Laclosak máš pravdu jednou nabereš sračky u pumpy a je to v pytli..., prašný prostředí a vzduch filtr má svoje za sebou a nemusí mít ani těch 30 tisíc km, prostě okamžitý stav proto předepsané kontroly, to u palivového filtru jaksi nejde, jednou jsem ho po výměně rozřezal a byl plný takovejch červených částic, většinou je takový šedivě špinavý, bůh jenom ví co jsem u pumpy nabral...

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: úte čer 15, 2010 00:02
od palikx
no asi bych tohle resil nekde jinde zalozte si tema intervaly vymeny a staci okopirovat predpisy vyrobce a je to.nexie mely co ja vim interval 10 tis nebo rok jenze to si presne nepamatuju jak to bylo
my jsme to vsecko sjednotili a delali 15 tis a rok
a tedy 15 tis-rok-olej a klima filtr
30 tis a 2 rok olej svicky brzdovka a klima filtr
45 tis a 3 rok olej vzduch filtr a palivo filtr olej prevodovka-matiz
60 tis a 4 rok olej svicky brzdovka a klima filtr
75 tis a 5 let olej a rozvody a klima filtr
90 tis a 6 let olej vzduch filtr svicky palivo filtr brzdovka olej prevodovka klima filtr
a uz to nereste
dnes jsem se byl s nexii projet a ono to skutecne jede :D .ale po prijezdu jsem zjistil ze motor opet skube a bezi desne kolem 2000 ot a tak jsem hledal a nasel otevreny egr ventil.po jeho odpojeni se chod motoru zklidnil a prestal skubat.jeste jsem zkusil jine vstriky a opet se motor uklidnil
zkusil jsem tedy puvodni dukladne vycistit cisticem na vstriky a vyfoukal je.po namontovani ale nastal problem.vstriky tecou jen pri natlakovani systemu.
opet vyndat a vyfoukat
pak se to zlepsilo ze uz netekly proudem ale jen rosily takze to na ne ted jede ale spolehnout se na ne asi nepujde.
jinak vse funguje takze mechanicky je motor v pohode.
uz jen rozchodit vstriky a nebo sehnat jine.
uvidim zase zitra jaky bude start treba se to konecne srovna.

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: úte čer 15, 2010 11:10
od Serpico
...to jsem rád, promluvila servisní praxe z daewoo - servisu ( palikx ) a hle sjednotili si to a vycházeli ze své opravárenské praxe, dobrý...tedy servis daewoo palivový filtr 45 tisíc km nebo 3 roky - publikace " Jak na to ? " - 20 tisíc km / interval času není udán, servisní mustr zdroj nett pro interval 10tis. km - 40 tisíc km nebo 2 roky...

omlouvám se tímto všem za svůj prvotní poněkuď " direktivní " názor, vznikl po přečtení jediného zdroje a to publikace Jak na to?, vydavatel z polska...

Mějte se fajn

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: úte čer 15, 2010 19:26
od palikx
tak dnes sem neco najezdil vstriky netecou ale stejne to neni ono.
jet se s tim da a cistic vstriku to treba rozpusti.
motor je umytej tak uz jen kouknout na brzdy ktere se blokuji a je to hotove

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 12:35
od Dark69
Palikx, toto dole co je na obrazku. To som myslel v predoslom prispevku ze co to je, ja som myslel ze to je regulator tlaku paliva :) .... A regulator tlaku paliva sa lahko odpaja z vstrekovacej listy?

Obrázek

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 17:03
od Serpico
...to Darku mívají nessie na přívodu benzínu asi něco takového jako " zázračné " zmagnetizování paliva, kdysi se to i prodávalo a jaksi u Daewoo to je najednou v sérii, palikx to nejspíš uvede na seriozní vysvětlení...

Mějte se fajn

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 17:55
od JRD McLAREN
To Dark
..to je spätny ventil, aby nepadal benzin...
a jak tak kukam, tak vedenie paliva uz nemash original...

To Palikx
mam doma 3 ci 4 vstreky aj s listou...(asi uz bez regulatora)

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 20:07
od Serpico
...to JRD... díky za vysvětlení, uvedl jsem Darka v omyl, přiznávám potom co co funguje nikterak nepátrám...

Mějte se fajn

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 22:31
od palikx
jo je tam mebranka ktera by mela drzet benzin.obcas se stane ze tato vec vydy sileny zvuk -klapavy a je nutne to vyhodit.
JRD to je super pokud je mas volne a funguji aspon trochu tak si myslim ze se s petrem dohodnete.
on ma spatne 2 urcite a ty zbyle 2 tezko rict.
zacatkem cervence chce jet do roznavy tak by to mohl vzit zkratkou pres bratislavu nebo kde to vlastne bydlis.
ahoj a diky

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 22:57
od -peha-
No a pokud je zoberie tak Já mu je prehodím a bude šlapať ako nová :lol:

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 22:58
od Dark69
to JRDa:
Aha, takze nato to sluzi aby nepadal benzin. A mala to kazda Nexia od vyroby???
A teraz si ma nepotesil tym ze uz mam asi prerabane palivove potrubie :x Casom zistujem coraz viac ze moja nexia pred kupou bola asi burana :( preto tolko problemy s nou mam... Original potrubie islo az do hora kovove?? Musim sa na to pozriet poriadne este..Zatial dik

to Palikx: prepac ze tu rozoberam trosku inu vec, ale zaujimalo ma to co to je a nedalo mi to pokoja az kym som to nezistil :) A ako odpojim odpojim regulator tlaku paliva od vstrekovacej listy?? je tam zavit? nepozeral som poriadne na to....

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: stř čer 16, 2010 23:15
od palikx
regulator je prisroubovany sroubkem ktery je videt na liste a pak uz jen nasazeny na o krouzku.

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: čtv čer 17, 2010 00:06
od Serpico
....pánové palikx a JRD McLaren to už je snad mezinárodní dělba, kolporace - klobouk, který nenosím dolů oba jste tím pádem pro Petra k nezaplacení..., tuším, že v roce 2004 stál jeden vstřik na nessii 8 - 10tisíc Kč a na feldu asi 2,5 tisíce Kč a snad šly zaměnit, dnešní ceny neznám...mršky malý s takovou cenou...

Mějte se fajn a bez poruch...

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: čtv čer 17, 2010 19:11
od Petr S.
JRD McLAREN píše:To Dark
..to je spätny ventil, aby nepadal benzin...
a jak tak kukam, tak vedenie paliva uz nemash original...

To Palikx
mam doma 3 ci 4 vstreky aj s listou...(asi uz bez regulatora)
Kolik za ně chceš?

Re: vymena motoru nexie-lanos

Napsal: pát čer 18, 2010 08:22
od palikx
tak pokracovane ktere asi nema konce
vcera jsem jeste kouknul na brzdy ktere se po zabrzdeni spatne odbrzdily-totalne zarezly lanovod rucni brzdy.takze uz to zase brzdi po vymene.
ale dalsi problemy s klepanim na predni naprave oba cepy rizeni takze tohle opravdu nema konce.
motor uz startuje dobre a i kdyz ty vstriky nejsou super uz je to schopne normalni jizdy.