Stránka 3 z 4
Napsal: úte říj 05, 2004 21:36
od jakub
petrm píše:No tak to je dost fuj hlavně ty blatníky a prahy
šéf má postavenýho Matízka a už 1,5 roku ho dává dohromady má v něm alarm jen za 45 000 ale zase když mu do toho auta někdo vleze tak si s ním může pokecat a ještě jeho fotku poslat třeba na internet a s přesností asi na dva metry ví kde to auto je ale jinak je to speciál kterej se asi na našich silnicích jen tak neuvidí ale vypadá normálně jen je to taková specialitka a sedadla sou v kůži v kombinaci se semišem nebo alkantarou nebo co to je to jen tak na ochutnávku
až ho kenečně tak za rok dodělá tak dám obrázky
jezisikriste petre, todle neee, nevydrzim, kdybys rekl tyden, nebo mesic, tak budiz, ale takhle???
ted vazne zeptam se jinak - spis rekni, jestli je to opravdu spise interierova zalezitost, jestli delal neco s motorem a pripadne jestli to co rikas je dovezena serie (jak ondras popisuje ty sedacky v koreji) nebo jestli je to proste sestaveny i z neoriginalnich dilu?
Napsal: úte říj 05, 2004 21:43
od Robert
Tak teda ten predni naraznik je fakt odpornej
FUJTAJBL....to bych nechtel...bleeee
Mozna jedine ten lauf
Napsal: úte říj 05, 2004 21:46
od petrm
Všimli ste si že tam nestojí ani jeden starej model ??? dobře koukám že sem to přehnal tak abych vás zase uklidnil Má to speciální barvu nějaká šedostříbrná dozelena tmavá metalíza předek je starej model a zadek novej tmavý okna ale jen tak decentně interiér je jestli někdo z vás viděl Matiz DˇArts taková kombinace světle hnědé a tmavě proložené světle hnědým semišem chromované kliky vnitřní i vnější sedadla v kůži s pravděpodobně alcantarou (dovoz z Francie byli v jednom matizovi na kšeft ) zadní křidélko , airbag , servo , klima , okna v elektrice , motor naprostá série ale zase uplně novej nejetej o čipu se přemýšlí , paprskové elektrony natřené brzdy to je asi tak vše prozatím až bude hotovej tak ho ukážu jenže náš šéf má na všechno strašně moc času a nechce k tomu nikoho pustit
jinak by už minimálně rok jezdil
Napsal: stř říj 06, 2004 07:31
od Loobo
jakub píše:Loobo píše:viki píše:objednat skupinove proc ne, ovsem myslim, ze do te doby to nikdo nevydrzi a vetsina ji bude mit doma:))
Jo máš pravdu, jak jsem nad tím přemýšlel tak mi pak došlo že je to nerealizovatelný
Nicméně si jí jdu dnes koupit
hele ty mas na ctyri roky starym matezovi najeto 4.900? - to snad ani neni mozny ne?
To víš že je to možný! To auto je mámy a ta s tím vůbec nejezdila...ve středu jdu na zkoužky na řidičák a pak snad...
Napsal: stř říj 06, 2004 07:33
od Loobo
jakub píše:jakub píše:Loobo píše:
Jo máš pravdu, jak jsem nad tím přemýšlel tak mi pak došlo že je to nerealizovatelný
Nicméně si jí jdu dnes koupit
hele ty mas na ctyri roky starym matezovi najeto 4.900? - to snad ani neni mozny ne?
btw: a abs? to snad ani na mateze nedelaj ne? ted jsem teda uplne stajf ...
Jo jo, ABS, je to přece tehdy nejvyšší verze CD
(+mám zrcátka v barvě vozu, "chromovaný" kliky zevnitř+zvenku a zkrátka pěknej interier už od výrobce
Napsal: stř říj 06, 2004 07:52
od Ondras
jakub píše:...pusobi to cely strasne humpolacky - ted je otazka, jestli je to tim, ze je to nedodelany...
...vis neco o motorovy vybave?
No hmupoláčtina to je. Holt je to ruské dílo
. A taky je to nehotové. Chybí tomu hlavně ty nárazníky. O motoru není nic známo. Fotky jsem našel včera a zkoušel studovat nějake příspěvky na
www.matiz-club.ru, ale nic kloudného jsem tam nenašel.
Robert píše:Tak teda ten predni naraznik je fakt odpornej
Bych řek, že je to jen zárodek kopyta pro nárzaník...
petrm píše:jestli někdo z vás viděl Matiz DˇArts
Húúúú! D'Arts byl božský! Ale asi tvůj šefik nespáchal dvojbarevný lak venku - spodek olivová metla a vrch béžový, co? Ale i ten interiér byl moc pěkný. Ještě více se mi líbil v D'Arts Sport, tam byl bílo červeno modrý.
Napsal: stř říj 06, 2004 08:42
od jakub
petrm píše:starej model a zadek novej tmavý okna ale jen tak decentně interiér je jestli někdo z vás viděl Matiz DˇArts taková kombinace světle hnědé a tmavě proložené světle hnědým semišem chromované kliky vnitřní i vnější sedadla v kůži s pravděpodobně alcantarou (dovoz z Francie byli v jednom matizovi na kšeft ) zadní křidélko , airbag , servo , klima , okna v elektrice , motor naprostá série ale zase uplně novej nejetej
to zni velmi nadejne
petrm píše:o čipu se přemýšlí
mno dosud jsem zil s tim, ze cip na nepreplnovanym motoru udela velky kulovy (tak 5%) a u mateze vubec, vzhledem k tomu, ze jsem laik, tak bych se rad zeptal jak to vlastne je ...
Napsal: stř říj 06, 2004 16:44
od Robert
Loobo píše:Jo jo, ABS, je to přece tehdy nejvyšší verze CD
(+mám zrcátka v barvě vozu, "chromovaný" kliky zevnitř+zvenku a zkrátka pěknej interier už od výrobce
To sice jo, ale ta verze CD byla tehdy dost predrazena. Jen kvuli zrcatkam v barve auta, klikam a nejakejm doplnkam v interieru preplatit auto o nejakejch 70.000,- je sila. A navic nektery verze CD nemeli ani KLIMU
Napsal: stř říj 06, 2004 17:03
od Loobo
Robert píše: To sice jo, ale ta verze CD byla tehdy dost predrazena.
Jen kvuli zrcatkam v barve auta, klikam a nejakejm doplnkam v interieru preplatit auto o nejakejch 70.000,- je sila.
Jak už jsem říkal, měli jsme to s velkou slevou jako předváděcí vůz (ale o tom předražení teda fakt nevím)
Robert píše: A navic nektery verze CD nemeli ani KLIMU
A? Aspoň to má menší spotřebu a kdyžtak si otevřu okýnko, no
Jinak si myslím, že to bylo i v CD za příplatek...
Napsal: stř říj 06, 2004 17:13
od Robert
To je sice hezky, ale urcite tam byl velkej rozdil oproti SE. To, ze jste koupili predvadeci auto je sice vyhoda, ale mnoho dalsich zakazniku treba takovou moznost nemeli, tak proto se zminuju
Napsal: stř říj 06, 2004 18:40
od Loobo
Robert píše:To je sice hezky, ale urcite tam byl velkej rozdil oproti SE. To, ze jste koupili predvadeci auto je sice vyhoda, ale mnoho dalsich zakazniku treba takovou moznost nemeli, tak proto se zminuju
Jasně...ale já jsem zkrátka musel zareagovat
Napsal: čtv říj 07, 2004 06:15
od zabijec
Robert píše:Loobo píše:Jo jo, ABS, je to přece tehdy nejvyšší verze CD
(+mám zrcátka v barvě vozu, "chromovaný" kliky zevnitř+zvenku a zkrátka pěknej interier už od výrobce
To sice jo, ale ta verze CD byla tehdy dost predrazena. Jen kvuli zrcatkam v barve auta, klikam a nejakejm doplnkam v interieru preplatit auto o nejakejch 70.000,- je sila. A navic nektery verze CD nemeli ani KLIMU
Předražená CD verze určitě nebyla, protože k těm jmenovaným věcem byl navíc v posilovač a oproti SE to bylo o 30 000 kč víc
Napsal: čtv říj 07, 2004 15:56
od Robert
zabijec píše:Robert píše:Loobo píše:Jo jo, ABS, je to přece tehdy nejvyšší verze CD
(+mám zrcátka v barvě vozu, "chromovaný" kliky zevnitř+zvenku a zkrátka pěknej interier už od výrobce
To sice jo, ale ta verze CD byla tehdy dost predrazena. Jen kvuli zrcatkam v barve auta, klikam a nejakejm doplnkam v interieru preplatit auto o nejakejch 70.000,- je sila. A navic nektery verze CD nemeli ani KLIMU
Předražená CD verze určitě nebyla, protože k těm jmenovaným věcem byl navíc v posilovač a oproti SE to bylo o 30 000 kč víc
Nooo, nooo....ja mam SE a je to v podstate plna palba, krome tech zrcatek, klik a KLIMY a jeednoho AIRBAGU a posilovac MAM !
Napsal: čtv říj 07, 2004 18:19
od jakub
Robert píše:zabijec píše:Robert píše:
To sice jo, ale ta verze CD byla tehdy dost predrazena. Jen kvuli zrcatkam v barve auta, klikam a nejakejm doplnkam v interieru preplatit auto o nejakejch 70.000,- je sila. A navic nektery verze CD nemeli ani KLIMU
Předražená CD verze určitě nebyla, protože k těm jmenovaným věcem byl navíc v posilovač a oproti SE to bylo o 30 000 kč víc
Nooo, nooo....ja mam SE a je to v podstate plna palba, krome tech zrcatek, klik a KLIMY a jeednoho AIRBAGU a posilovac MAM !
jenze jenom klima byla v te dobe (vsude) ca 45tkc (dnes je cena mezi 20-30tkc), dalsich 20 za druhy airbag a ses doma ... predrazena tedy nebyla, proste ta cena reflektovala cenu vybavy, tot vse ...
Napsal: čtv říj 07, 2004 21:53
od petrm
Ondras píše:
Húúúú! D'Arts byl božský! Ale asi tvůj šefik nespáchal dvojbarevný lak venku - spodek olivová metla a vrch béžový, co? Ale i ten interiér byl moc pěkný. Ještě více se mi líbil v D'Arts Sport, tam byl bílo červeno modrý.
Ne lak je jednobarevný ale jiný než veškeré barvy Daeweoo ale interiér je stejný je do dvou odstínů hnědé a nemá tam ty chromový lišty po celým autě . Jednoho D arta jsme i prodali údajně jich bylo do republiky přivezeno 5 a jednoho prodal i můj bývalý šéf ale mělo to nějakou vyjímku protože ty auta nesplňovali předpisy a neprošli by technickou tak sem tam všechno důkležité dodělával bylo to na týden práce ty chronmový lišty se samovolně odlepovali a byl příšerně drahej tenkrát asi 370 000