Stránka 3 z 4
Napsal: stř říj 06, 2004 20:28
od Akri
Robert píše:Akri: A neni to nahodou zluto-zlata perletova metla?
TO AUTO "ZLUTY" URCITE NENI
Muzeme se podivat co se pise v originale, zitra to sem hodim, ja bych zase neslovickaril, rikej tomu jak chces, jen nezapomen ze je to perletova metaliza, kdyby si zapomnel, urcite to poznas na uctu z lakovny, rozdil tam zcela jiste bude, no a nemusi to byt ani znackovy servis, kdyz uz jste ho tu nakousli, pak si na me vzpomenes
Napsal: stř říj 06, 2004 20:30
od Robert
Akri: uz vzpominam....kdyz mi v servisu spravovali bouranec, tak nejvetsi polozkou byla barva
Napsal: stř říj 06, 2004 21:11
od Blue Lanos
hosi vy ste volaky ostry
je to normalne ze kazdy si jezdi kam chce. ja napriklad chodim do znackoveho len pri vymene, kde sa toho vymiena viac a su to odbornejsie roboty ako len vymena oleja or brzdofky! Proste tomu garazmajistrovi tolik neverim
Napsal: stř říj 06, 2004 21:16
od Akri
Robert píše:Akri: uz vzpominam....kdyz mi v servisu spravovali bouranec, tak nejvetsi polozkou byla barva
No a takhle to budes mit stale, jen cim dal tim drazsi
Napsal: čtv říj 07, 2004 09:03
od PavelZ
Robert píše:Jakub: No, v podstate se to da brat pausalne, protoze autorizovany servisy si uctujou "SKORO" vsude stejne...Samozrejme nemluvim o jinych servisech, tam se muze cena vyrazne lisit!!!
Ani to nemusi byt vsude pravda. Sam se si overil, ze konkretne na garancnich prohlidkach je mezi ruznymi autorizovanymi servisy az tretinovy rozdil (rozdil v tisicovkach). V cenach jinych oprav zatim nemuzu moc srovnavat, protoze zatim sem navstevoval servis v podstate jen kvuli garancni prohlidce nebo kvuli reklamaci, coz u obojiho musim do autorizovaneho.
Napsal: čtv říj 07, 2004 09:06
od viki
no ziram nad vymenou nazoru:)
na porovnani: chtela jsem menit svicky, brzdovku, olej v prevod...a jeste asi neco uz nevim, poslala jsem si mejla, at mi vykalkulujou cenu - prace +material - autoriz. servis a neautoriz. servis (oba v Praze) cena zhruba vysla na stejno...rozdil mozna 200. nakonec za pol. cenu mi to udelal servisak v mensim meste, kde jsem driv bydlela. ale myslim ze v praze, pokud nekdo opravdu nepadne na nejakyho dobryho mechanika...tak ty rozdily zas tak velky nejsou. co se tyce blatniku 8tis mi odhadli v autor. servisu a v neautor. serv. (asi ve trech) cena se pohybovala 6-8tis. takze je to velice sporny!! ale je to CISTE ma zkusenost, proto me nechytejte prosim za slovo, pokud ji ma nekdo z vas jinou
dekuji
Napsal: čtv říj 07, 2004 09:19
od PavelZ
viki píše:no ziram nad vymenou nazoru:)
na porovnani: chtela jsem menit svicky, brzdovku, olej v prevod...a jeste asi neco uz nevim, poslala jsem si mejla, at mi vykalkulujou cenu - prace +material - autoriz. servis a neautoriz. servis (oba v Praze) cena zhruba vysla na stejno...rozdil mozna 200. nakonec za pol. cenu mi to udelal servisak v mensim meste, kde jsem driv bydlela. ale myslim ze v praze, pokud nekdo opravdu nepadne na nejakyho dobryho mechanika...tak ty rozdily zas tak velky nejsou. co se tyce blatniku 8tis mi odhadli v autor. servisu a v neautor. serv. (asi ve trech) cena se pohybovala 6-8tis. takze je to velice sporny!! ale je to CISTE ma zkusenost, proto me nechytejte prosim za slovo, pokud ji ma nekdo z vas jinou
dekuji
Mam hodne podobne zkusenosti. Sem skoro porad v Praze, ale na servis jezdim do maleho mesta k rodicum, kde me autorizovany servis vyjde podstatne levneji
.
Napsal: čtv říj 07, 2004 21:20
od petrm
No a víte proč stojí hodina práce ve značkovém servisu v praze víc než někde v menším městě a nebo ještě navíc neautorizovaný servis ??????
Tak za prvé nájem - většina pražských servisů nejen Daewoo je v nájmu a ten je v praze dost vysoký
za druhé - platy zaměstnanců v Praze opět jedny z nejvyšších v ČR
oproti tomu všechny tyto platby jsou na menším městě nižší
neznačkový - neplatí za školení a za firemní barvy většinou i na první pohled je to mnohem horší zázemí
Napsal: pát říj 08, 2004 13:46
od viki
petrm píše:No a víte proč stojí hodina práce ve značkovém servisu v praze víc než někde v menším městě a nebo ještě navíc neautorizovaný servis ??????
Tak za prvé nájem - většina pražských servisů nejen Daewoo je v nájmu a ten je v praze dost vysoký
za druhé - platy zaměstnanců v Praze opět jedny z nejvyšších v ČR
oproti tomu všechny tyto platby jsou na menším městě nižší
jiste , to chapu, je to tak...
Napsal: stř led 12, 2005 19:29
od Chip
Mńo, mně se podařilo odrovnat LP blatník
a ještě trochu upravit přední dveře...
blatník na výměnu, dveře opravili, přelákli - srdce mi krvácelo když jsem platil 10.000,- spoluúčast - a necelejch 5000,- docvakla pojišťovna... Ale Matýsek je jako nový (nebo alespoň úměrně opotřebovaný)
///Daewoo - pardon Chevrolet Autocentrum Dojáček Praha/// A čelní sklo 09/2003 s výměnou přišlo na 6.000,- Kč... někde tu jsem četl rozpravu na toto téma...
Chip
Napsal: stř led 12, 2005 19:33
od shaman
Je s podivem, že se Korejci ještě nepoučili od Renaultu a nezačali montovat plastové blatníky. Je to naprosto úžasná věc (odzkoušeno!)
Napsal: sob bře 12, 2005 17:38
od Akri
Akri píše:Robert píše:Akri: uz vzpominam....kdyz mi v servisu spravovali bouranec, tak nejvetsi polozkou byla barva
No a takhle to budes mit stale, jen cim dal tim drazsi
Tak pratele, spatna zprava, lakovani bude cim dal tim drazsi, ne hned, ale uz se na to prechazi/pomalu a plynule/, ptate se na co? No nase dobra EU rozhodla, ze barvy na bazi rozpoustedel a podobne je mozne pouzivat do roku 2007, pote jedina moznost lakovat vodoureditelnymi laky, ono se to dela uz ted, ale ne tak casto, je to financneji i casove narocnejsi, jina technologie, no proste normalni clovek spotrebitel na tom zase bude bitej jak zito, ty ceny vodoureditelnych metaliz, jsou uplne jinde
Napsal: pon bře 14, 2005 18:14
od petrm
Jak jinak velký bratr rozhodne
ale snad to je přeci jen trošku něco pro ekologii
Napsal: pon bře 14, 2005 18:49
od Akri
No podle me to bude akorat zbytecny prechod na jinou technologii, jednou je to barva a je jedno cim se redi, myslis, ze muze byt barva ekologicka? je to jen takovy placnuti do vetru, ale to jsme zazili po vstupu do EU u jinych profesi taky............
Napsal: pon bře 14, 2005 18:56
od petrm
Já myslel hlavně právě ty ředidla
jelikož auto moc eko není jako celek ale slyšel sem že dnešní Diesely jsou v některých hodně znečištěných městech schopny vyfukovat čistčí vzduch než naávají