Klepkani z motoru.
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Teď mě tak napadá...taky nám to u Sedana klepalo....podle místa, kde to klepalo tu kolegové radili hlavně hydroštely....a ejhle nakonec to bylo těsnění pod svody u bloku motoru.Byl tam po předchozím majiteli ukroucenej šroub a podcházelo to.Ničemu to nevadilo....ale po výměně (po náročném zkoušení, co za těsnění by tam mohlo jít, když ne na Nubiru ) to přestalo a je vše v pořádku.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
jaaaaaj ivoooškuuuu najednou ti to taky klepalo.kam viiiitr tam kabaaaat.Ivoš píše:Teď mě tak napadá...taky nám to u Sedana klepalo....podle místa, kde to klepalo tu kolegové radili hlavně hydroštely....a ejhle nakonec to bylo těsnění pod svody u bloku motoru.Byl tam po předchozím majiteli ukroucenej šroub a podcházelo to.Ničemu to nevadilo....ale po výměně (po náročném zkoušení, co za těsnění by tam mohlo jít, když ne na Nubiru ) to přestalo a je vše v pořádku.
nexia gtx 1,5 16V
toto je riešenie podla mojho gusta.načo riešit somariny hned ako sa mi niečo nezda ked oprava teraz by ma stala teraz ako oprava potom ked už to bude akutne.samozrejme to neplati všade iba u veci ktore ked sa doseru nemaju vpliv na dalsie veci. prestalo uz ma bavit jazdit v aute a iba si vsimat kde to tukne alebo vrzne.kaslem na to spraval som sa jak keby som chcel zo starej kary urobit nove auto a mat ho cely zivot.////// svetla chvylka////chvylka precitnutia do realityppp píše:Mne to veselo cvaka uz rok a pol co je asi 26tkm a stale jazdim. Nic si z toho nerobim, v interieri to pri jazde vobec nepocut a pocas statia len ledva badatelne. Len ked obcas otvorim na krizovakte okno divim sa co za dizla je to nablizku az potom zistim ze ten "dizel" som ja
nexia gtx 1,5 16V
Ja mam u Legy zvuk motoru jako i naftaka...je to zvuk neco mezi vibraci a klepanim,pricunu znam,nedocvakava kapota,kdyz ji primacknu tak je ticho ale jinak to klepe jak blazen...nevim co s tim,zkusim trochu pritahnout lanko a promazat zamek a uvidime...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no ..a uz tu je hned 5 veci, ktore cvakju klepocu ..a pod...
..a jak jaaaa maaaaaam potom poradit..he...
uz to tu bolo milionkrat pisane.. ak klepocu dvihatka, treba preplach, a novy olej..
ak su to vstreky, pomenit tenke hadicky, alebo podtlakovy ventil na palivovej liste..
ak kapota, doladit gumene dorazy, zostelovat zamok..
atd.atd.atd.
a jak ti mam povedat co sa stane,... ken neviem co to klepe...
..
ked dvihatla, moze ti ustrihnut ventil, vymlatit voditko, alebo sedlo na ventile..
..
ked vstreky, odide ti palivove cerpadlo, alebo vstreky..a zere to jak svina...
atd.atd.atd......
..KAPIS ..??
..a jak jaaaa maaaaaam potom poradit..he...
uz to tu bolo milionkrat pisane.. ak klepocu dvihatka, treba preplach, a novy olej..
ak su to vstreky, pomenit tenke hadicky, alebo podtlakovy ventil na palivovej liste..
ak kapota, doladit gumene dorazy, zostelovat zamok..
atd.atd.atd.
a jak ti mam povedat co sa stane,... ken neviem co to klepe...
..
ked dvihatla, moze ti ustrihnut ventil, vymlatit voditko, alebo sedlo na ventile..
..
ked vstreky, odide ti palivove cerpadlo, alebo vstreky..a zere to jak svina...
atd.atd.atd......
..KAPIS ..??
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne čtv dub 12, 2007 21:26, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ach jo....ty jsi teda "kolega"......prostě jsem si na to vzpomněl a snažím se poradit....no nic.talat píše:jaaaaaj ivoooškuuuu najednou ti to taky klepalo.kam viiiitr tam kabaaaat.Ivoš píše:Teď mě tak napadá...taky nám to u Sedana klepalo....podle místa, kde to klepalo tu kolegové radili hlavně hydroštely....a ejhle nakonec to bylo těsnění pod svody u bloku motoru.Byl tam po předchozím majiteli ukroucenej šroub a podcházelo to.Ničemu to nevadilo....ale po výměně (po náročném zkoušení, co za těsnění by tam mohlo jít, když ne na Nubiru ) to přestalo a je vše v pořádku.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nejazdilo to auto nejaky cas s malym mnozstvom oleja ? Mne vinou vyrobnej vady na motore (vacsie vrtanie valcov, ako malo byt a tym padom kruzky netesnili) zozralo nove auto po nabehani asi 1000 km vsetok olej. Je zaujimave, ze kontrolka tlaku oleja ani nepreblikla. Zacal sa ozyvat klepot/cvakot. Ja by som ten cvakotavy zvuk prirovnal k zvuku stareho sijacieho stroja. Najviac to bolo pocut pri studenom motore a na volnobehu, pri zvysenych otackach to prehlusil "rev" motora. Na motore sa to nijako neprejavovalo - ziadny znizeny vykon, zhorsene startovanie, ... Po doliati oleja ten motor nabehal este asi dalsich 1500 km a zase zmizol olej. Ked to v servise (nastastie v ramci zaruky) otvorili, zistili dovod (prevrtane valce) a nasledky prevadzky bez dostatocneho mnozstva oleja ?
- vymena dvihatiek
- voditiek
- vymena ventilov (alebo cosi okolo toho, nespomeniem si teraz)
Nastastie ma to nestalo ani korunu. Ak by to nebolo v zaruke, odhad ceny +-15tisc korun (16V). Samozrejme museli vymenit aj polomotor (ale ten nebol dosledkom, ale pricinou roblemov)
Na tvojom mieste by som to nepodcenoval a aspon zistil, co to klepe. Potom sa mozes rozhodnut, ci sa na to vykasles. Ja osobne by som mal trochu obavu s tym jazdit ...
- vymena dvihatiek
- voditiek
- vymena ventilov (alebo cosi okolo toho, nespomeniem si teraz)
Nastastie ma to nestalo ani korunu. Ak by to nebolo v zaruke, odhad ceny +-15tisc korun (16V). Samozrejme museli vymenit aj polomotor (ale ten nebol dosledkom, ale pricinou roblemov)
Na tvojom mieste by som to nepodcenoval a aspon zistil, co to klepe. Potom sa mozes rozhodnut, ci sa na to vykasles. Ja osobne by som mal trochu obavu s tym jazdit ...
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
praveze som tam toho oleja mal viac.ked som menil olej tak som tam este bachol asi 4deci tej veci na lepšiu viskozitu a zniženie dymivosti atd.no a teraz v utorok som odpustil asi pol litra oleja aby som to mal pod tou riskou max.olej na to že nema ani 3000 uplne čierny.Tak urobim zase preplach a vymenim uvidime čo to urobi.len neviem čo tam dam teraz.a či tam zase bachnem nejaku vec na zlepsenie.
//////menim///na foru som sa dočital že su to fakt sračky tak tam dam tentokrat len olej///
ahojte
//////menim///na foru som sa dočital že su to fakt sračky tak tam dam tentokrat len olej///
ahojte
Naposledy upravil(a) talat dne pát dub 13, 2007 11:44, celkem upraveno 1 x.
nexia gtx 1,5 16V
To JRD:Ahoj.Prosim ta to engine som tam daval aj ja a potom som tam hned šupol olej.///ten preplach olejom to akože po tom engine este preplachnem olejom 10w40.a potom dam až novy olej?no a tym olejom preplachujem na starom olejovom filtri vsak?nemusim menit filter 2*či hej?teraz to chcem urobit poriadne
nexia gtx 1,5 16V
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..jaaj to si ale nepiisal..ze po novom oleji si tam dal este nejaku "SUPER PRIMES"..
..no ..
ja som dal ENGINE FLUSH ,,a nechal som ho tam az pokial tie dvihatka nestichli
..co bolo asi 20min..a podla navodu to tam malo byt 10 min..alebo tak nejako..
potom "z vreleho motora vypustil olej" a nechal odkvapkat..
vymenil filter, a olej.. uz som ziadnym olejom nepreplachoval...nic sa mi nezadrelo..
..ten "preplach lacnym olejom", som iba odporucal tym co sa boja,
ze by sa im mohol "zrazit olej" po tom preplachu, ci zadret motor,
ucpat kanal " od uvolnenej necistoty" a pod..
samo aj po tomto "preplachu olejom" by som dal racej novy filter..(100korun hore dole)
..no ..
ja som dal ENGINE FLUSH ,,a nechal som ho tam az pokial tie dvihatka nestichli
..co bolo asi 20min..a podla navodu to tam malo byt 10 min..alebo tak nejako..
potom "z vreleho motora vypustil olej" a nechal odkvapkat..
vymenil filter, a olej.. uz som ziadnym olejom nepreplachoval...nic sa mi nezadrelo..
..ten "preplach lacnym olejom", som iba odporucal tym co sa boja,
ze by sa im mohol "zrazit olej" po tom preplachu, ci zadret motor,
ucpat kanal " od uvolnenej necistoty" a pod..
samo aj po tomto "preplachu olejom" by som dal racej novy filter..(100korun hore dole)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov