Stránka 3 z 4
Napsal: pon úno 28, 2005 15:33
od Radoslav Hološka
Je to 16V DOHC. V servise uz tiez mali takto poskodene motory,ale vsetky udajne prechipovane. Ten co mi to chipoval tvrdi,ze by sa mi to stalo tak ci tak aj s povodnou riadiacou jednotkou. Takze komu verit? Podla mna zivotnost tychto motorov pred GO je max. 170.000 km. Ak vydrzia dovtedy,vydrzia do 500.000. Ak odidu predtym,je to na generalku a potom bude hadam pokoj.
Napsal: pon úno 28, 2005 21:56
od palikx
Tak to máme špatné.Máme v dílně v podobném stavu taky 2 motory.Ted jsme udělali komplet generálku vč.nové hlavy.Tak doufáme že už to pojede.Dám vedět jak to dopadlo.
Napsal: pon úno 28, 2005 22:21
od Radoslav Hološka
A Vy predpokladate,ze to nastalo vdaka comu? Moj servis sa aspon vie vyhovorit na chipovanie a vinny som ja. To ze v minulosti mi prasklo tesnenie pod hlavou a oni ho len vtedy vymenili a nenatlakovali hlavu,to si nepriznaju. A prasknuta bola nakoniec aj hlava,robili vlastne 2x tu istu robotu. Uz vtedy sa mohol poskodit aj blok,piesty,kruzky atd. Takze toto mohla byt v mojom pripade pricina. Ten co mi to pred 2 rokmi chipoval vravi,ze mu mozem ruky aj nohy odrezat,za svojim si stoji a chipovanim sa to stat nemohlo. Byvaly dovodzca Daewoo,teraz servis v PN zasa tvrdi,ze vysokym predstihom a bohatou zmesou. Takze vyberme si...
Napsal: pon úno 28, 2005 22:44
od palikx
Abych řekl pravdu tak s největší pravděpodobností zbroušením hlavy při opravě těsnění.Podle knížky daewoo se zřejmě nesmi brousit.Čipováním to asi není,alespon u nás ne.Nemužu delat zavěry protože opravdu jistě nevíme nic a svadět to na majitele taky nechci.Jak jsem řekl uvidíme.
Napsal: úte bře 01, 2005 06:38
od Radoslav Hološka
Presne tak. Mne ked prasklo tesnenie pod hlavou,praskla aj hlava. Zvarali ju a zrovnavali. Piesty a kruzky vtedy neskontrolovali. Teraz vrazim peniaze do GO motora,kupim povodnu RJ a k comu to povedie? Aku mam istotu,ze sa mi to nestane znova po urcitom case? Ak sa mi to ale znova stane s povodnou RJ,budu si uz musiet konecne priznat chybu v servise. Teraz je to 50/50. Mne hovoria ze je to chipovanim,ja im ze prasknutou hlavou a tesnenim.
Napsal: úte bře 01, 2005 07:27
od Blue Lanos
Tak tam teda nechaj tu cipovanu
inak ti bude trocha luto vykonu a penazi co si do toho chipu investoval. Ale zase na druhej strane su peniaze za GO...je to tazke
Napsal: úte bře 01, 2005 07:57
od Radoslav Hološka
Moju chipovanu RJ chce Ivan z Brna,takze cast nakladov sa mi vrati. On ju chce na sprinty,bude No1.
Napsal: úte bře 01, 2005 11:53
od Ivan
Sám jsem zvědav
Napsal: úte bře 01, 2005 21:13
od palikx
No dnes jsme dali dohromady i to druhé auto.Ted jezdí obě.Musíme s nimi najet ale aspon 2000 km abychom měli jistotu.Výsledek dám vědět.
Napsal: stř bře 02, 2005 20:07
od Radoslav Hološka
palikx píše:No dnes jsme dali dohromady i to druhé auto.Ted jezdí obě.Musíme s nimi najet ale aspon 2000 km abychom měli jistotu.Výsledek dám vědět.
Jazdite s nimi Vy alebo zakaznik? Ja by som svojim servisakom nenechal urobit po GO 2000 km na mojom aute. Ja si ju zabehnem sam. Udajne je nutne po zoskladani motora nechat ho bezat na volnobeh cca 6 hodin a potom postupne zabehavat jazdenim. Prvy interval vymeny oleja po GO staci normalne po 10000 km alebo skor? Moze tam ist rovno plna syntetika,cize olej aky tam isiel pred GO?
Napsal: stř bře 02, 2005 20:23
od palikx
Něco najezdíme my.ale šéf to bude chtít vyzkoušet pořádně aby byla jistota ze je to ok.S tím záběhem je to pravda.olej tam muže byt klidně plná syn.
Napsal: stř bře 02, 2005 20:39
od Radoslav Hološka
Istota musi byt uz pri poskladani motora naspat. Ved je to ako z vyroby nie ked to robi poriadny servis? Len nezabudnut v bloku nejake skrutky a bude dobre.
Napsal: stř bře 02, 2005 21:06
od palikx
To vše je jasné ale ten motor byl pokaždé z
nových dílu (kromě hlavy)a stejně byly
upálené písty Klika a ojnice vždy
ok.Jen jednou ale to mu díky upáleným pístum došel olej.Proto ta nejistota.
Napsal: úte bře 08, 2005 22:08
od Akri
Ivan píše:Sám jsem zvědav
Ďáble !!
Napsal: stř bře 09, 2005 19:32
od Radoslav Hološka