Stránka 3 z 16
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 15:26
od -peha-
Pokud je auto prihlásené na Slovensku tak montáž v zahraničí sa rovná - nelegálnej zástavbe a nieje možné takýto systém zapísať !
Pokud chcete montovať do vozidla LPG v zahraničí musí to vozidlo byť prihlásené tam a potom sa kúpí ako dovoz no a v tedy je zápis povolený !
Ten popis cien je nba individuálnu zástavbu ale už je slúbené že začiatkom februára bude Cruze schválený podla EHK 115
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 15:44
od Iacobus
-peha- píše:Pokud je auto prihlásené na Slovensku tak montáž v zahraničí sa rovná - nelegálnej zástavbe a nieje možné takýto systém zapísať !
Pokud chcete montovať do vozidla LPG v zahraničí musí to vozidlo byť prihlásené tam a potom sa kúpí ako dovoz no a v tedy je zápis povolený !
Ten popis cien je nba individuálnu zástavbu ale už je slúbené že začiatkom februára bude Cruze schválený podla EHK 115
Neviem čo je EHK 115, ale má to znamenať že bude možná montáž v rámci hromadnej prestavby?
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 15:57
od -peha-
To je norma podla ktorej si dovozcovia schvalujú hromadné prestavby no Cruze a Insignia zatial nemá schválenie ale už by to malo byť v budúcom mesiaci a inak v PL už ho schválený majú
http://www.greencar.sk/lpg-automobily/z ... sku-a-v-eu
No a tohle je EHK 15
http://www.doauta.sk/index.php?option=c ... 41&lang=sk
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 16:45
od Corpus2009
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 16:47
od honzik
...to už tu bylo...
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 16:49
od Corpus2009
A plynové CAMARO
Sa nečudujem, že sa amíci na Európanoch smejú aký sme suchári..plynové CAMARO
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 17:48
od kesko
Ani sa tomu nečudujem. Porovnaj ceny benzínu u amíkov a v europe a zistíš prečo. A dnešné LPG systémy už dokážu výkon nielen udržať, ale dokonca aj zvýšiť. O tom tu už písal Peha.
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 18:04
od Corpus2009
Tak to máš pravdu. My sme profici na znižovanie prevádzkových nákladov. Škoda len, že európan si uvedomí až keď to vidí na vlastné oči, že všetko to šetrenie a kadejaké euro 5 normy su na úkor pohodlného života v usa. A poviem ti, že je to dosť deprimujúce, keď vidím,že má amík v aute 4,5 l motor, a tu u nás, jazdím na 1l, aby som mal čo najnižšie emisie a malú spotrebu.
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 18:30
od kesko
Presne tak. Ak by aj amici začali jazdiť na takých autách ako my, spotreba a cena ropy by išla zaručene dole a nemuseli by sme rozmýšľať o LPG, CNG a iných alternatívach
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 18:38
od palikx
kluci prominte jeden mozna blby prispevek
doufam ze ti co dnes montuji plyn do tehle modernich aut uz se naucili ze bud to chce vrchni mazani nebo generalku motoru.
setkavam se tak jednou za mesic s autem ktere jezdilo na plyn a po cca 30-50 tis uz nejezdi.
vsecky maji podpalene ventily,pripadne zadrene vstriky.
kdo se divi ztraty zaruky tak jelikoz se o techto problemech vi tak automaticky zaruka pada.
jen v pripade ze vyrobce potvrdi ze to motor prezije.
nevim proc ty motory umrou ale asi je to dane teplotou a tvrdosti ventilu a sedel ktera zkrouti.
u cruze zatim nikdo nevi jak je to kvalitni ale treba lacetti nebo kalos zadnej zazrak kdyz tam na vetsine aut sviti chyba spalovani zpusobena spatnym materialem na ventilech a sedlech.
takze hodne stesti a doufejte ze to vydrzi.
jinak auta z posledni doby
KIA Carens 2,0
SUZUKI Grand Vitara 2,0
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 18:43
od Hanzy
Klasicke turbo motory jdou na LPG odjakziva problem je s motory TSI tam i po prestavbe jde castecne benzin na ochlazeni ale origo VW 1.4 TSI 110KW CNG jezdi za 1 kc km to je paradni motor taky to byl motor roku jak ho udelali.
U nas CRUZE bez problemu na LPG od te doby co se prodava.
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 18:55
od Hanzy
palikx píše:kluci prominte jeden mozna blby prispevek
doufam ze ti co dnes montuji plyn do tehle modernich aut uz se naucili ze bud to chce vrchni mazani nebo generalku motoru.
setkavam se tak jednou za mesic s autem ktere jezdilo na plyn a po cca 30-50 tis uz nejezdi.
vsecky maji podpalene ventily,pripadne zadrene vstriky.
kdo se divi ztraty zaruky tak jelikoz se o techto problemech vi tak automaticky zaruka pada.
jen v pripade ze vyrobce potvrdi ze to motor prezije.
nevim proc ty motory umrou ale asi je to dane teplotou a tvrdosti ventilu a sedel ktera zkrouti.
u cruze zatim nikdo nevi jak je to kvalitni ale treba lacetti nebo kalos zadnej zazrak kdyz tam na vetsine aut sviti chyba spalovani zpusobena spatnym materialem na ventilech a sedlech.
takze hodne stesti a doufejte ze to vydrzi.
jinak auta z posledni doby
KIA Carens 2,0
SUZUKI Grand Vitara 2,0
Pavle problem je ve starych systemech LPG ktere bohuzel i dnes jeste se montuji do aut ktere nemaji teplotni cidla a dovoluji prepnout na LPG i kdyz je -20 a to je problem a to z duvodu toho ze LPG tam jde ne uplne v plynnem stavu a ma v tomhle pripade daleko vyssi teplotu horeni a zpusobuje so si popsal podpaluje ventily zalepuje a zadira vstriky.
Nic z toho se ale nedeje pokud je instalovano teplotni cidlo standartne nastaveno na teplotu kolem 30 stupnu a to nedovoli driv prepnout nez je teto teploty dosazeno a LPG je v plynnem stavu a v tomhle pripade uz neskodi a auta nejezdi klidne 500000km bez jakehokoli nasledku a poskozeni od LPG.
Tohle je vec kterou spoustu lidi nevi a hazi to vse do jednoho pytle a to jen diky jejich neznalosti o provozu na LPG.
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: úte led 18, 2011 22:11
od palikx
jo mozne je vsecko
ale ty auta co jsem zminil jako posledni pripady jsou obe primy vstrik plynu s teplotnimi cidly.tedy plyn to pousti az po asi 5 km jizdy
tak je mi lito ale asi bude problem nekde jinde-v konstrukci motoru a jeho materialu.
a bohuzel vysada plynovych aut je odpaleny katalyzator ale to bude asi spis skutecne starsimy systemy plynu.i kdyz ......
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: pát led 21, 2011 09:32
od Iacobus
Tak keď to zhrniem:
- montáž hrdla na LPG len do nárazníka, lebo okolo hrdla benz. nádrže je plast a hrozí vytrhnutie,
- odporúča sa resp. je potrebné teplotné čidlo,
- odporúča sa resp. je potrebné horné mazanie ventilov,
- montáž iba v rámci individuálnej prestavby......ale Peha má info o blížiacej sa zmene k lepšiemu
- ......autosplyňovač (sem by to chcelo dopísať najvhodnejší systém,typ,výrobcu)
Chcem sa spýtať k tomu mazaniu ventilov/sediel. Je vhodný systém FLASHLUBE ? Má s tým niekto skúsenosť?
Re: LPG a CRUZE 1.6
Napsal: pát led 21, 2011 20:08
od -peha-