Stránka 3 z 4
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 07:44
od Lucas
Hanzy píše:CRUZE
Novy SPARK rovnez jen AVEO nejak je slabe...
Aveo je slabé jen sedan, hatchback dostal v australi 4 hvězdy
http://www.ancap.com.au/results/296/ a už starší kalos dostal v euroncap tři hvězdy
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/256.aspx a to neměl boční airbagy, kdežto sedan jo, takže neházejte aveo do jedne hromádky.
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 09:44
od Krtek
Ano v australskym testu a americkym dopadlo Aveo dobře ale EuroNCAPem propadlo. Resp. Kalose testovali v americe a austrálii a Aveo v Evropě. Dva různý testy na dvou různejch autech. Ale nejde říct že by jediný z nich uspělo v EuroNCAPu.
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 10:16
od honza72
Hele Krtku, věčný to rejpale a asi centrálně nespokojený člověče v životě, co kdyby jsi se podíval pořádně na EURO NCAP:
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/256.aspx
(Já vím, že to není "Daewoo", ale ono to Daewoo přeci jen JE.
)
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 10:39
od Krtek
aha, dík za upřesnění. Žil sem v tom co se tu rozebíralo kdysi po uvedení a tom průšvihu s Aveem. Nějak nemůžu najít kdy ty testy proběhly ale odhaduju že až potom. Záhadou teda je proč stejný auto jako HB je celkem OK a sedan takovej propadák. Koukam oba maj bejt auta z roku 2006
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/250.aspx
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 10:42
od Krtek
A jéééje... v roce 2009 se zmenila metodika.. Koukam větší důraz se klade na kontrolky zapnutí pásů a podobný kraviny. No nazdar.
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 10:55
od Lucas
Krtek píše:aha, dík za upřesnění. Žil sem v tom co se tu rozebíralo kdysi po uvedení a tom průšvihu s Aveem. Nějak nemůžu najít kdy ty testy proběhly ale odhaduju že až potom. Záhadou teda je proč stejný auto jako HB je celkem OK a sedan takovej propadák. Koukam oba maj bejt auta z roku 2006
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/250.aspx
To bude asi tím že hatchback a sedan jsou úplně jiná auta
teda aspoň co jsem se koukal, tak nemají ani jeden karosářský díl stejný.
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 11:11
od Serpico
...to Krtku já Tě třeba budu brát jako naši opozici ale pak Ti chybí určitý smysl pro desing, styl a ten má Cruze za " jedna " vyřešil poměr bezpečnosti a stylu ...no mluvím o poměru dveří oken, prostě ty vrata nejsou velký oproti oknům ( to je prostě nový styl, který vybočuje z řady a jestli je to korejský, to je jako jméno, ukaž co umíš a jméno je druhořadé...), tak se prostě zařadily mezi takové velikány jako jsou italové, francouzi, nakonec naši Škodovku a to nemluvím jenom o 70létech Š 746 od italů to byla bomba, kterou nám velký bratr zatrhl...ale třeba i fáčko bylo hranatý s dobou ale mělo šmrnc, ...no a " rumcajs "... no to hodnotit nemínim mě se nelíbí, známá to označila za " kadibudku z oknama s Boengu " a třeba s tím teď nový šéf desingu ve Škodě něco provede...), s výsledky craz testů se zařadil mezi elitu - BMW, Mercedes, Opel, Mazda ...no prostě si konkurence bude muset zvykat právě na korejce, pokud budu reagovat na 3M3 tak ještě jsou řekněme určité nedostatky v dieselu ale to již zcela určitě řeší, nevím pokud si označil nexii za srdcovou záležitost tak to byl " bestsseler " Oplu z 80let upravený vhodným italským facelitem, to auto je stará kára z minulého století a přesto zapadá a má styl, to nepíši proto, že ji vlastním, to jsou prostě fakta... A Tatra 87 to byl výkřik proudnicového vozu v době, kdy se aerodynamikou nikdo zvlášť nezabýval, jenom tak mimochodem dnešní sběratelská její cena se pohybuje od 1mil ke 2mil Kč, podle stavu hodnotí se od 1 - 5, jako ve škole, no a to jsem zapomněl na takový velikány jako Sodomku ( toho utýrali komunisti, když mu všechno sebrali a on jezdil do s.p. Karosa ve Velorexu ) tak ten karosoval kromě známých kreací na podvozku Aera i například Bugatti a Rolls Roys...no historie je zajímavá a teď do ní vstupují korejci tak jako jako japonci před lety...
Inu promiňte, trochu jsem se rozepsal a mějte se fajn
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 11:45
od Krtek
opozice, to zní hezky
Ale všimni si že sem nikdy nekritizoval Cruze za dizajn nebo bezpečnost. Co mi vadí na GM obecně je přístp tý automobilky.
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: stř pro 02, 2009 11:52
od Serpico
...třeba se ještě dohodneme, kdo ví napoví...
Mějte se fajn
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: sob pro 12, 2009 18:55
od xsoftx
Tak tady máme další článek k tématu EuroNCAP a zní pro značku Daewoo/Chevrolet velmi pozitivně...
http://auto.idnes.cz/k-nejbezpecnejsim- ... tomoto_fdv
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: ned úno 07, 2010 16:53
od blackjohn
Kde je ten VW?
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: ned úno 07, 2010 20:40
od pekrtek
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: pon úno 08, 2010 06:16
od blackjohn
Já to myslel k tomu obrázku, ale pokud jde o nárazové testy, tak Cruze měl stejně bodů za ochranu posádky jako Golf, ale o tom se už nikde nezmiňují, což je divný
Pro porovnání tu:
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx
http://www.euroncap.com/results/chevrol ... 9/376.aspx
jenom za ochranu chodců dostal o dost míň
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: pon úno 08, 2010 17:08
od Serpico
...ale vážení, podívali jste se pořádně na ten leták ...no za chevy " zaostává " BMW a Mercedes a to jsou ikony bezpečnosti, nebo už jenom byli... !
Re: EURO NCAP 5*
Napsal: úte úno 09, 2010 10:29
od Krtek
Koukam ten leták je ale typickej reklamní paskvil. Auto vyfotěj Daewoo Lacetti (já myslel že to je Toyota když nejde poznat ten hnusnej Daewoo znak) a ve sloupečku píšou Chevrolet Cruze. Když už dělam propagandu, tak pořádně sakra.