Jasné,Petře, k môjmu prvemu korejcovi,po 6.rokoch,šo som si ho kupoval ako fungláča,ako sme vraveveli vlani v Maníne,"veľrybák" je váčší brat Šunkovca,iba sa nafučal,lebo sa urazil,pretože mu na predné čelo dali H,čko namiesto vejára a technicky zas vychádza z VW a motor z Toyoty,kým šunkovec technicky z Opla a 0,8 poháňa motor z dielne Suzuki,ale je to jeden čert,či skôr aniel,oba sú neúročne a nenáročne aešte kým Daewrolety maju čiste talianske karosérie čo do designu,HUNYADI :lol:sa hrdí vlastným designom,ale je to francúzska škola trošku strihnutá nemeckou,Getz konkrétne vznikol ako lacnejší konkurent SEATu Ibiza,či peugeotu 307.alebo VW Golf,alebo Renaultu Clio atď,ponúkli viac hudby za mnej peňazí a hlavne viac spoľahlivosti a pri zrovaní s oplami,v čase keď som ho kupoval ako nový,za cenu Corsy som získal auto s vnútornými rozmermi a komfortom Astry F,akurát ABS mi bude chýbať,ale rád vymením za pocit,že motor naskočí vždy na prvé otočenie kľúčikom a ak nie,tak jedine preto,že je vybitá baterka,ako tomu bolo u Ibizy,či všetkých kórejcov,alebo svokrinho Dacana.Inak pri zrovnaní so spomínaným dacanom a mojim exOplom stúpla vo mne o čosi dôvera vo francúzske auta a naopak klesla v nemecké.A na dôvažok,budete sa smiať,ale je to asi tak,že čím jednoduchšie,tým asi menej poruchovejšie,napr pri porovnaní Sandera a Clia,skoro o tom istom,ale Clio má hrozne poruchovú elekroniku,kým sandero pri svojej jednoduchosti sa takmer nekazí,podobne to je aj s inými značkami,ale Ople sú povestné tou elektrikou,s ňou mal dokonca kedysi problémy aj úradujúci expremier Gágaj Tátáraj Prďus na jednej malek Corsičke