Stránka 3 z 7

Napsal: úte čer 06, 2006 22:36
od djpsx
Brainman píše:
DREAM píše:OT: dyt to relatko prodavaj za 500 a bzucak je v zakladu pri rozsvecenych svetlech..

nejlepsi je se naucit ..vlezu ..nastartuju .. 2x otocim packou .. proste automaticky... [/OT]
Stejne jako automaticke spousteni steracu.
To je pravda.

Napsal: stř čer 07, 2006 17:35
od Pavel Beneš
Vy už si umíte sami utřít zadek, jo? Tak to já ještě dělám komín.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Z5 k pružinám....Jeden z místa, kde bydlím má černou Wagi a má jí hooodně zvednutou jak vpředu, tak vzadu..+15 Alu a pod autem se dá skoro projít... :lol: .... píšete tady tvrdší pružiny a nebo nástavce.... nebo něco pro převoz přívěsů... ale má někdo přímo místo, kde to koupit, nebo katalog. čísla? V manuálech jsem nic nenašel, že by byly náhrady pružin.. tak kdyby někdo napsal třeba kde je objednat, popř. cenu, nebo přímo odkaz... 8)

Myslím, že to hodně ztenčí počet příspěvků tady v Topicu... jen na ty: Už nedrhnu..... atd... čaj

Napsal: stř čer 07, 2006 20:37
od Mikewone
Nevim jak to máte se zadkama ale mi už se to automaticky rozsvěcuje a stálo to dva relátka z ponku(pro neznalé pracovní stůl haha),jediné překvápko byl ten kus hliníku pod volantem máte to tam taky a eště drží vám to taky za jízdy na volnoběh 1100 ot a po zastavení 870 ot jsem z toho ping pong zajmalo mě spíš el schema všeobecně a plus nějaký uživetský manual pojistky a podob.no aco s těmě pružinama??? :?:

Napsal: stř čer 07, 2006 22:14
od Jenda
volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)

Napsal: čtv čer 08, 2006 07:44
od Tomáš
Jenda píše:volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
To je kvůli klimě , servu atd. .....

Napsal: čtv čer 08, 2006 08:26
od Richard
S těma otáčkama, taky mě to zarazilo, že když jedu a vyřadím mám tam tak 1100, ptal jsem se kamaráda, a on mi řekl, ať to neřeším, že se to stává i u jinejch aut a projevuje se tak olej v převodovce, ta se točí od kol a přes olej (podobně jako u automatu) pomáhá motoru se točit a zřejmě si s tím řj. neví rady 8)

A Mikewone, hoď na forum jak si spáchal zapojení těch relátek(kde a na jakej kabel jsi to dal- barvy), na ponku bych taky nějaký to relátko našel :lol:

Ale aby to nebylo OT dej to do technický sekce - automatický rozsvěcování světel :lol:

Napsal: čtv čer 08, 2006 09:13
od Brainman
Tomáš píše:
Jenda píše:volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
To je kvůli klimě , servu atd. .....
hlavne je to kvuli brzdam resp. podtlakovemu posilovaci

Napsal: čtv čer 08, 2006 09:42
od Tomáš
no , dyk to říkám , je to to atd.....

Napsal: čtv čer 08, 2006 11:07
od Brainman
Tomáš píše:no , dyk to říkám , je to to atd.....
sorry , ja to atd necetl :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv čer 08, 2006 20:52
od ppp
Tie zvysene otacky su v poriadku to robi elektronika, neviem ci kvoli lahsiemu zaradeniu alebo pre istotu aby motor neskapal. Ked pojdete s vyradenou rychlostou dlhsie, tak ich elektronika posunie na normalne volnobezne t.j. asi 800. Inac obsac ich moze zdvihnut aj napriklad ak sa RJ zda ze mate male napatie, aspon v servisnom manuali na espero bolo take nieco spomenute.

Napsal: pát čer 09, 2006 00:01
od Mikewone
Richard píše:S těma otáčkama, taky mě to zarazilo, že když jedu a vyřadím mám tam tak 1100, ptal jsem se kamaráda, a on mi řekl, ať to neřeším, že se to stává i u jinejch aut a projevuje se tak olej v převodovce, ta se točí od kol a přes olej (podobně jako u automatu) pomáhá motoru se točit a zřejmě si s tím řj. neví rady 8)

A Mikewone, hoď na forum jak si spáchal zapojení těch relátek(kde a na jakej kabel jsi to dal- barvy), na ponku bych taky nějaký to relátko našel :lol:

Ale aby to nebylo OT dej to do technický sekce - automatický rozsvěcování světel :lol:
Tak díky chlapi stěma otáčkama jste mě uklidnili a Richardovi v tech sekci skusím popsat to zapojení jen nevím jak se schématem počítač mám 8let ale internet 8dnítak nevím kam umístit nebo jak umstit obrázek tak ztím cus

mikew

Ještě k těm pružinám.

Napsal: stř čer 14, 2006 21:44
od Mikewone
Ještě k těm pružinám
Kontaktoval jsem kolegu dodavatele doplňků apravil že existujou takové gumové vložky dopružin aby byly tvrdší, dal jsem mu povel aby zjistil cenu a možnosti objednání. Protože ten zadek je přece jen trochu nízko. Mimo jiné jsem ho hned stáhnul o modré diodové žárovky a hned jsem je nacpal do budíků a to je teda maras kam se hrabe VWPassat eště to chce červené ručičky až to nafotím a přjdu nato jak tak tu dodám fotky

Lidi cus Mikew :lol:
PS nevíte kde bych viděl na nubi I vagon nějaké pěkné alu kola asi15ky

Re: Ještě k těm pružinám.

Napsal: čtv čer 15, 2006 12:45
od Brainman
Mikewone píše:Ještě k těm pružinám
Kontaktoval jsem kolegu dodavatele doplňků apravil že existujou takové gumové vložky dopružin aby byly tvrdší, dal jsem mu povel aby zjistil cenu a možnosti objednání. Protože ten zadek je přece jen trochu nízko. Mimo jiné jsem ho hned stáhnul o modré diodové žárovky a hned jsem je nacpal do budíků a to je teda maras kam se hrabe VWPassat eště to chce červené ručičky až to nafotím a přjdu nato jak tak tu dodám fotky

Lidi cus Mikew :lol:
PS nevíte kde bych viděl na nubi I vagon nějaké pěkné alu kola asi15ky
no uvidis. me ty zarovky vytekly :(

Napsal: čtv čer 15, 2006 22:38
od Mikewone
jak vytekly doufám že nebudu muset rozebíat přístrojovku!!!
ps: dnes jsem natočil až na potřetí --dvakrát točí lehce chytnout nechce začínám být nervní.nvím co tomuže být

Napsal: pát čer 16, 2006 09:24
od Tomáš
Kašlete na žárovičky , já chci ty podložky pod péra , kde jsou fotky , kdo to tu nasliboval ......... :?: :lol: