Stránka 3 z 7
Napsal: úte čer 06, 2006 22:36
od djpsx
Brainman píše:DREAM píše:OT: dyt to relatko prodavaj za 500 a bzucak je v zakladu pri rozsvecenych svetlech..
nejlepsi je se naucit ..vlezu ..nastartuju .. 2x otocim packou .. proste automaticky... [/OT]
Stejne jako automaticke spousteni steracu.
To je pravda.
Napsal: stř čer 07, 2006 17:35
od Pavel Beneš
Vy už si umíte sami utřít zadek, jo? Tak to já ještě dělám komín....
Z5 k pružinám....Jeden z místa, kde bydlím má černou Wagi a má jí hooodně zvednutou jak vpředu, tak vzadu..+15 Alu a pod autem se dá skoro projít...
.... píšete tady tvrdší pružiny a nebo nástavce.... nebo něco pro převoz přívěsů... ale má někdo přímo místo, kde to koupit, nebo katalog. čísla? V manuálech jsem nic nenašel, že by byly náhrady pružin.. tak kdyby někdo napsal třeba kde je objednat, popř. cenu, nebo přímo odkaz...
Myslím, že to hodně ztenčí počet příspěvků tady v Topicu... jen na ty: Už nedrhnu..... atd... čaj
Napsal: stř čer 07, 2006 20:37
od Mikewone
Nevim jak to máte se zadkama ale mi už se to automaticky rozsvěcuje a stálo to dva relátka z ponku(pro neznalé pracovní stůl haha),jediné překvápko byl ten kus hliníku pod volantem máte to tam taky a eště drží vám to taky za jízdy na volnoběh 1100 ot a po zastavení 870 ot jsem z toho ping pong zajmalo mě spíš el schema všeobecně a plus nějaký uživetský manual pojistky a podob.no aco s těmě pružinama???
Napsal: stř čer 07, 2006 22:14
od Jenda
volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
Napsal: čtv čer 08, 2006 07:44
od Tomáš
Jenda píše:volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
To je kvůli klimě , servu atd. .....
Napsal: čtv čer 08, 2006 08:26
od Richard
S těma otáčkama, taky mě to zarazilo, že když jedu a vyřadím mám tam tak 1100, ptal jsem se kamaráda, a on mi řekl, ať to neřeším, že se to stává i u jinejch aut a projevuje se tak olej v převodovce, ta se točí od kol a přes olej (podobně jako u automatu) pomáhá motoru se točit a zřejmě si s tím řj. neví rady
A Mikewone, hoď na forum jak si spáchal zapojení těch relátek(kde a na jakej kabel jsi to dal- barvy), na ponku bych taky nějaký to relátko našel
Ale aby to nebylo OT dej to do technický sekce - automatický rozsvěcování světel
Napsal: čtv čer 08, 2006 09:13
od Brainman
Tomáš píše:Jenda píše:volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
To je kvůli klimě , servu atd. .....
hlavne je to kvuli brzdam resp. podtlakovemu posilovaci
Napsal: čtv čer 08, 2006 09:42
od Tomáš
no , dyk to říkám , je to to atd.....
Napsal: čtv čer 08, 2006 11:07
od Brainman
Tomáš píše:no , dyk to říkám , je to to atd.....
sorry , ja to atd necetl
Napsal: čtv čer 08, 2006 20:52
od ppp
Tie zvysene otacky su v poriadku to robi elektronika, neviem ci kvoli lahsiemu zaradeniu alebo pre istotu aby motor neskapal. Ked pojdete s vyradenou rychlostou dlhsie, tak ich elektronika posunie na normalne volnobezne t.j. asi 800. Inac obsac ich moze zdvihnut aj napriklad ak sa RJ zda ze mate male napatie, aspon v servisnom manuali na espero bolo take nieco spomenute.
Napsal: pát čer 09, 2006 00:01
od Mikewone
Richard píše:S těma otáčkama, taky mě to zarazilo, že když jedu a vyřadím mám tam tak 1100, ptal jsem se kamaráda, a on mi řekl, ať to neřeším, že se to stává i u jinejch aut a projevuje se tak olej v převodovce, ta se točí od kol a přes olej (podobně jako u automatu) pomáhá motoru se točit a zřejmě si s tím řj. neví rady
A Mikewone, hoď na forum jak si spáchal zapojení těch relátek(kde a na jakej kabel jsi to dal- barvy), na ponku bych taky nějaký to relátko našel
Ale aby to nebylo OT dej to do technický sekce - automatický rozsvěcování světel
Tak díky chlapi stěma otáčkama jste mě uklidnili a Richardovi v tech sekci skusím popsat to zapojení jen nevím jak se schématem počítač mám 8let ale internet 8dnítak nevím kam umístit nebo jak umstit obrázek tak ztím cus
mikew
Ještě k těm pružinám.
Napsal: stř čer 14, 2006 21:44
od Mikewone
Ještě k těm pružinám
Kontaktoval jsem kolegu dodavatele doplňků apravil že existujou takové gumové vložky dopružin aby byly tvrdší, dal jsem mu povel aby zjistil cenu a možnosti objednání. Protože ten zadek je přece jen trochu nízko. Mimo jiné jsem ho hned stáhnul o modré diodové žárovky a hned jsem je nacpal do budíků a to je teda maras kam se hrabe VWPassat eště to chce červené ručičky až to nafotím a přjdu nato jak tak tu dodám fotky
Lidi cus Mikew
PS nevíte kde bych viděl na nubi I vagon nějaké pěkné alu kola asi15ky
Re: Ještě k těm pružinám.
Napsal: čtv čer 15, 2006 12:45
od Brainman
Mikewone píše:Ještě k těm pružinám
Kontaktoval jsem kolegu dodavatele doplňků apravil že existujou takové gumové vložky dopružin aby byly tvrdší, dal jsem mu povel aby zjistil cenu a možnosti objednání. Protože ten zadek je přece jen trochu nízko. Mimo jiné jsem ho hned stáhnul o modré diodové žárovky a hned jsem je nacpal do budíků a to je teda maras kam se hrabe VWPassat eště to chce červené ručičky až to nafotím a přjdu nato jak tak tu dodám fotky
Lidi cus Mikew
PS nevíte kde bych viděl na nubi I vagon nějaké pěkné alu kola asi15ky
no uvidis. me ty zarovky vytekly
Napsal: čtv čer 15, 2006 22:38
od Mikewone
jak vytekly doufám že nebudu muset rozebíat přístrojovku!!!
ps: dnes jsem natočil až na potřetí --dvakrát točí lehce chytnout nechce začínám být nervní.nvím co tomuže být
Napsal: pát čer 16, 2006 09:24
od Tomáš
Kašlete na žárovičky , já chci ty podložky pod péra , kde jsou fotky , kdo to tu nasliboval .........