Stránka 3 z 7
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned zář 20, 2009 23:00
od ladinek
tak budu doufat že se to ustálí
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon zář 21, 2009 10:48
od smolko
Ja som to ani nikdy nepostrehol ze by mi pomaly klesali otacky
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: úte zář 22, 2009 17:06
od Scorpion.11
Já se od začátku řídím rady tohoto fóra
,takže si hlídám,abych nespad pod 2500otáček a vytahuji do 3000otáček a občas kvůli provětrání do 4000otáček
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned lis 01, 2009 18:52
od ladinek
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned lis 01, 2009 18:58
od xwing
Pri rozbiehani na jednotke je to normalne, to je v podstate vlastnost.
Ale natankuj plnu nadrz V-Power 100, precistis motor a palivove trubky a upravi sa to (snad)
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned lis 01, 2009 19:03
od ladinek
trubky špinavý nejsou a benzín to nespraví tomu nevěřím .Dělá to při rozjezdech a zlepšení nevidím.Chudák spojka!!!
U žádnýho auta jsem to ještě neviděl
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: ned lis 01, 2009 20:31
od -palck-
WiFi píše:Tohle ECOtec motory dělají. Je to kvůli emisím. Odmítají prudce snížit otáčky, protože to pak plive do výfuku a lambda to tam "cejtí"
Ano mas pravdu je to koli emisiam tak nastavene, nerieste to, zvyknite si na to, predsa len vyvoj ide dopredu mnohi ste presadli zo starsich aut do novych. A spojka sa tymto setri. Vseobecne spojke prospieva ked ma ostrejsi zaber, laicky povedane je rychlejsie pustena a to prave dovolia vyssie otacky medzi preradovanim, ako preklz z nizsih otacok do vyssich. Ja som si na radenie zvykol tak, ze na 90% auto ani neciti, ze bola rychlost preradena. A este doplnim snazte sa auto cim najskor zahriat,mozno aj na ukor pohody vnutri, katalyzator vas bude mat rad a znizite emisie.
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon lis 16, 2009 19:58
od ladinek
5000km a otáčky drží a drží a drží..............................................
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon lis 16, 2009 20:23
od saamm
Neboj zvykneš si a po nějaké době ti to ani nepříjde. Ber to jako normální věc. Je to vlastnost nikoli závada. Již se to tu řešilo.
Dotaz : čemu a proč ti to vadí?
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon lis 16, 2009 20:35
od ladinek
skrz spojku mam strach ,aby se nesjela brzo
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon lis 16, 2009 21:04
od saamm
Spojka ti vydrží. Tuto vlastnost mají všechny auta která mají takzvaný elektronický plyn nebo jak se tomu říká. (přesněji by ti to mohl objasnit Palix) Nebo si zavolej si někam do autorizovaného servisu a polož tento dotaz. Ale předpokládám že ti řeknou něco podobného.
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon lis 16, 2009 22:44
od Jarik
Palck má s tými otáčkami pravdu
, lebo nieje taký velký rozdiel v otáčkach medzi hnacím a hnaným hriadelom a netrpí tolko spojka
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: úte lis 17, 2009 18:33
od ladinek
tak jo budu si zvykat je to u mě novinka na autě ale zase tak moc mi to nevadí.
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon bře 29, 2010 10:24
od jari
Mě otáčky klesají normálně bez problémů.
Motor 1.2 16V, 62 Kw.
Uplná spokojenost, motor je pružný šlape jak hodinky, zabírá ihned od spoda, dobře se vytáčí,a má i dobrý krouťák.
S porovnáním ostatních výrobcu v teto kubatuře špička.
Peugeot a všichbi francouzi krom teda renaultu osazují auta ,, do města,, osmiventilovou technikou s velmi slabými motory.
Jem tzak dál Chevíku.
Chválím....
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Napsal: pon kvě 03, 2010 18:33
od edie
Tak se zase vracim k tem proklety otackam
Znovu jsem si toto tema precital a porovnaval ja mam uz cca 7000km a otacky mi stale drzi na 99% pri 1 na 2 rychlostni stupen.Tak teda nevim
Co vy ostatni kteri ste tady kdysi prispivali???????????
A jeste jde vam zlehka zaradit kvalty napr: 3