Stránka 3 z 4
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 09, 2009 12:46
od Blue Lanos
Podla tej obrovskej spotreby sa zda...
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 09, 2009 13:10
od -peha-
No asi je v háji ale dá sa premerať a najlepšie je to na LPG systému ale aj elektrikáč to zvládá s meracím prístrojom len neviem aké má mať hodnoty no my na to že je zlá dojdeme hneď lebo náš nastavovací program má presné meranie lambdy
Jo inak tu nám bežne odchádzajú lambdy cenovo od 40 - 60 euro a tiež nič nevydržia
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 09, 2009 14:53
od JRD McLAREN
lanos&renault píše:Kablik ma cierny, stala cca 30 €. Zeby uz hned bola KO?
mmmmm...tak f tej ciernej farbe je zrejme probleem...
pretoze ta farba dratiku urcuje "typ" tej sondy...
farby dratikov su dost rozhodujuce
aj originalne sondy pre daewoo mavaju viac farieb..
je to urcene typom benzinu, (91 / 95 / 98 oktanov), samozrejme aj program ECU tomu zodpovedajuci
olovnaty, bezoolovnaty, Etanol ...atd...
tak si teraz skus spomenut, jaku farbu mala ta tvoja sonda..
ci
fialovu alebo
ruzovu
..pripadne ci najdesh nejaky ten dvojpismenkovy kod k nej..
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 09, 2009 15:11
od lanos&renault
Staru sondu som si nechal odlozenu. Farba vyzera skor fialova ako ruzova.
LPG system mam Lovato LOVECO a z prispevkov, ktore tu vidim mi vychadza, ze ak je nafigu lambda, tak to na LPG ani neskrtne a na benzin je zrac? Logicky mi to tak vychadza, ze auto sa zacne poruchovo spravat az po zahriati, ale niekedy mi na LPG neprepne ani ked je studene t.j. vplyv lambdy by sa nemal este prejavit. Neviem presne ako lambda vplyva na chod LPG.
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 09, 2009 15:18
od -peha-
Drôtik je
FIALOVÝ a čo sa týká LPG tak tvôj systém je riadený lambdou čiže ak je zlá tak LPG nefunguje a jedná sa o to že lembda riadi priamo atuator ktorý púštá plyn do sania no a ten Ti teraz nechodí a je vo fázi ...zavretý...takže to by mohol byť tvôj problém.Ješte sa to dá vyskúšať ručným nastavovacím systémom LPGčka a to tak že sa vyradí atuátor a dá sa tam ručný škrtič no a pokud potom motor šlape bez problémou tak je to jasné.
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 09, 2009 15:25
od Blue Lanos
Moja lambda ma
fialovy drat. Oranzovy som nevidel ale verim, ze ho niekto ma
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 09, 2009 15:27
od lanos&renault
Zajtra to nesiem pozriet jednemu chlapikovi, ktory ma tiez Lanosa, tak ho skusim upozornit na tu lambdu, nech vyskusa zo svojho a uvidime ci to bude slapat. Musim sa o nieco opriet pretoze som uz skusil vsetko mozne a stale neslape.
Re: trha, skace, netaha
Napsal: pon zář 21, 2009 09:18
od lanos&renault
Urobil som pokus tak ako radil -peha- a to vymontoval som atuator a nahradil som ho rurkou. Prepol som na LPG a auto na LPG slape ako hodinky (zatial len na volnobeh). Kym zavadu neodstranim pravdepodobne lambda, tak budem jazdit takto. Som zvedavy aku to bude mat spotrebu a jazdne vlastnosti, dufam ze nic na motore nepokazim.
Re: trha, skace, netaha
Napsal: pon zář 21, 2009 10:37
od JRD McLAREN
ja sa niekedy az divim, ze sa niekomu chce "experimentovat".. z univerzal sondou..
96335925 LAMBDA SONDA - ORIGINAL - AKCIA 36 ks 59.39
96335925N LAMBDA SONDA - OEM 0ks 65.71
96335925RE LAMBDA SONDA - REPAS - S ORIGINÁL DIELU V KOREII 3ks 23.79
(pri tom poslednom neviem jak to funguje, ci sa stara sonda vracia)
Re: trha, skace, netaha
Napsal: pon zář 21, 2009 11:04
od lanos&renault
Momentalne som neexperimentoval so sondou, ale s motorom ako takym. Nebol som dosial 100% presvedceny ci je to chyba lambdy alebo niecoho ineho. Pokial teraz bude motor po vyradeni atuatora fungovat na LPG spravne, tak uz asi budem presvedceny, ze je to lambda a objednam si original. Dosial som si myslel, ze je jedno aku mam jednovyvodovu lambdu, ale po skusenosti, ktoru mam som zistil, ze to jedno nie je.
Re: trha, skace, netaha
Napsal: stř zář 23, 2009 22:36
od lanos&renault
Tak lambda sonda vymenena za rovnocennu nahradu od Bosch a ziadna zmena. Auto na benzine trha, netaha a vela zere. Plyn nejde vobec. Urobil som ho tak, ze som vyradil atuator a kym nezistim chybu musim jazdit takto. Ci som tam mal staru lambdu, alebo univerzalnu alebo teraz rovnocennu nahradu, tak sa mi stale vyhodnocuje chyba 44 - slaba zmes, napatie lambda sondy menej ako 274 mV. Uz fakt neviem co s tym. Objednany som na diagnostiku do Opla, tak tam snad na nieco pridu.
Re: trha, skace, netaha
Napsal: čtv zář 24, 2009 09:13
od JRD McLAREN
to napetie si meral merakom ..???
Re: trha, skace, netaha
Napsal: čtv zář 24, 2009 10:19
od lanos&renault
Re: trha, skace, netaha
Napsal: pát zář 25, 2009 06:58
od lanos&renault
Tak nakoniec to bude asi RJ na LPG. Tu som ako prvu vylucil pretoze mi v LPG servise povedali, ze je OK, ale uz bola asi len chvilu pred smrtou. Vcera som isiel po kabloch od Lambdy a zistil som, ze povodny kabel je preseknuty a je nan naletovany kabel, ktory ide do RJ LPG a vracia sa spat na povodny kabel. Odpojil som RJ LPG a prepojil som povodny kabel na lambdu a problem zmyzol. Auto jazdi na benzin ako nove, bez vyhodnocovania chyby 44. Tym padom mi bolo jasne, ze je nafigu RJ na LPG. Ked som pozeral plosak v RJ na LPG, tak z lambdy to ide na nejakeho svaba a spat na lambdu to ide cez nejake rele (myslim), tak tazko povedat co v nej odislo. Idem do servisu LPG na vyskusanie inej RJ a uvidim ci sa aj ten plyn rozbehne normalne.
Re: trha, skace, netaha
Napsal: pon zář 28, 2009 07:29
od lanos&renault
Tak moja teoria sa potvrdila. Odidena RJ LPG. Vymenili mi ju a auticko konecne po dvoch mesiacoch badania slape ako hodinky.... do kedy?....