no ..
skodovica ma karburator, rozdelovac z kontaktom..
..liatinovu hlavu, male ventily...
...rozvod OHV, rozvodovu retaz z masla....
a hlavne konstrukcia motoru je vlastne z pociatkou S1000MB...
a Matisek ma vstrekovanie MPi,
hlinikovu hlavu, z primerane priepustnymi ventilmi,
elektronicke zapalovanie, je elektronikou riadeny,
rozvod OHC,
no proste je videt ten rozdiel tych cca 20-30 rokov...
a potom to spravy aj rozdiel na kW (105ka-34.7;M1.0-45)
proste pri porovnavani maximalkach ja jednotlivych rychlostiach je treba brat v uvahu
aj take veci, ako prevodovy pomer, omedzovac ot/min. na motory, vahu vozidla,
aktualny tech. stav motoru, atd. atd.....
to ako tu pisete ze niekomu ide 2ka po 70 a niekomu len 65...
to maju na svedomi tie rozdiely co spominam ....
jak konci rychlosti u litroveho matese
Moderátor: Blue Lanos
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama