Stránka 3 z 6

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: ned čer 21, 2009 22:31
od smolko
Feva no auto mi uz ide v poriadku. Zatial uz som aj najazdil dost a ide v pohodke. teda v servise v Poprade sa o nho dobre postarali. Chvalim.

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: ned čer 21, 2009 22:34
od Feva13
Smolko držím palce nech si v servise len na záručku

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: čtv čer 25, 2009 15:02
od Jarik
Nedá mi nepodeliť sa s mojimi skúsenosťami.
Mám sedana 1,4 16v 69kw a najazd. 4500km. Ako nové malo statočný apetit a žiadny výkon, no po 3tis. sa to dosť zlepšilo. Dal som na radu ich bývalého mechanika a po prvom zopnutí ventilátora som mu dal bengi až po obmedzovač, nie vždy ale občas a je to lepšie(dosť). Výkon aj krúžak sa dostavý až pri vyšších
otáčkach(3500-6200) tak ak ho šetríte do 3000ot nechcite zázrak. Keď sa točí tak ide a spotreba je cca 7l. Mal som ASTRU 1,8 16v 92kw a z tých 125k bolo 20% zdochnutých takže tam bol rozdiel cítiť ale buď som si zvykol, alebo je to už podobnejšie.
Prevodovka a radenie bolo utrpením no aj to sa zlepšuje, vraj čo je nové musí si sadnúť a bude ok.

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: čtv čer 25, 2009 18:14
od Feva13
Jarik píše:Nedá mi nepodeliť sa s mojimi skúsenosťami.
Mám sedana 1,4 16v 69kw a najazd. 4500km. Ako nové malo statočný apetit a žiadny výkon, no po 3tis. sa to dosť zlepšilo. Dal som na radu ich bývalého mechanika a po prvom zopnutí ventilátora som mu dal bengi až po obmedzovač, nie vždy ale občas a je to lepšie(dosť). Výkon aj krúžak sa dostavý až pri vyšších
otáčkach(3500-6200) tak ak ho šetríte do 3000ot nechcite zázrak. Keď sa točí tak ide a spotreba je cca 7l. Mal som ASTRU 1,8 16v 92kw a z tých 125k bolo 20% zdochnutých takže tam bol rozdiel cítiť ale buď som si zvykol, alebo je to už podobnejšie.
Prevodovka a radenie bolo utrpením no aj to sa zlepšuje, vraj čo je nové musí si sadnúť a bude ok.
Máš dve možnosti :
- okolo 3000 otáčok jazdíš na spotrebu
- vyššie otáčky pre pôžitok z jazdy z auta a jeho koní

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: pát čer 26, 2009 12:06
od sacurovca
Ahoj no ja by som nad 5000ot asi nešiel až po zábehu tak 20 000km možno pre istotu nech sa autíčko potom časom nesťažuje... Ale je to vec názoru takže nič ani proti svižnému zábehu.... :o) :PP:

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: úte čer 30, 2009 21:37
od Tonik
Pani radsej nove motriky trosku poprahanajte ma to opodstatnenie,neublizite im,tie motory su streden otackove ,takze vela radit a tocit motor naj okolo 3-3500otacok a viac,kvalitny benzin a ide sa.Pri nizkych otackach ho len zadusite,trpi EGR a hlavne motor .

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: stř črc 01, 2009 20:08
od smolko
Ja sa vzdy snazim radit medzi 3000 az 3500 otkackach. sem tam mu dam aj ku 4000.

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: čtv črc 02, 2009 11:18
od sacurovca
Ahoj to je dobre si myslím ja som sa bál no už mu tiež pridávam sem tam napr. minule som do 5000ot. išiel pri predbiehaní - inak tak ako ty jemne...max 3500 - 4000 pri preraďovaní a plynulá jazda tak 2500 - 3000ot... :PP:

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: čtv črc 02, 2009 15:30
od hemendex
sacurovca píše:Ahoj to je dobre si myslím ja som sa bál no už mu tiež pridávam sem tam napr. minule som do 5000ot. išiel pri predbiehaní - inak tak ako ty jemne...max 3500 - 4000 pri preraďovaní a plynulá jazda tak 2500 - 3000ot... :PP:

Takze asi robim velku chybu, ked chodim pod 3.000 ot. a extremne nezrychlujem... aspon viem, preco je to aj po 3.500 km stale strasne lenive :(

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: čtv črc 02, 2009 19:09
od Tonik
Pani len nohu na plyn len pozor na pokuty,sice ja jazdim na oply ale tocim ho do 6500 bez strachu a ide ako motokara.Avejka poznam bo ich spravujem.

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: čtv črc 02, 2009 22:38
od sacurovca
Ahoj, aspoň ti bude isť potichúčky a nebude žrať olej- trošku však môžeš pridať do tých 3000-3500ot a preradiť...sem tam aj ku 4000ot tak ako písal smolko a plynulá 2500- 3000ot...Len opatrne zo začiatku obzvlášť keď je ešte studený motor- neakcelerovať len zjemna a o bude to fajn zábeh... :PP:

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: pát črc 03, 2009 17:36
od smolko
-i

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: stř srp 05, 2009 10:04
od didi158
chlapi mam najazdenych 3850km a mam taky pocit ako keby boli vybite tlmice tak to trepe

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: stř srp 05, 2009 13:04
od Jarik
didi158 píše:chlapi mam najazdenych 3850km a mam taky pocit ako keby boli vybite tlmice tak to trepe
Didi čaf. Ono to nemusia byt len tlmiče. Trepe ti to stále alebo lem pri určitej rýchlosti
alebo kedy? to možu byt len kolesá , ak si stratil niekde závažie(olovko) z disku,
skús ich dat prevážiť do pneuservisu. Napíš čo ti to robý a kedy to robý.

Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...

Napsal: úte srp 25, 2009 15:15
od -palck-
smolko píše:no a dnes mi moje aveo museli odtiahnut. na ceste do Presova mi zacalo trhat s autom. na to mi zacala svietit kontrolka poruchy vozidla.tak som to siel odstavit a aj zdochol motor. uz ani neslo nastartovat. mam 2200 km najazdenych a 3 krat v oprave pre chybu v motore. naozaj nepodarok vyroby. kupoval som ho v PK auto Poprad. neviem ci v servise na to jebu ale kazde 2 tyzdne som v servise. ak sa mi to stane 4 krat budem ziadat nove auto. ak sa im to nebude zdat ok tak poslem obchodnu inspekciu a ta to preveri urcite. Verim ze vy take problemy s vasim aveom nemate

Ale mame, kontrolka ABS, Rucnej brzdy, Skripot zozadu, klepot a strpanie pristrojovej dosky na pravej strane, a v servise na to (az na kontrolku ABS, asi sa boja aby sme sa na aute nepobili) JEBU - PK Auto Poprad

Tonik, vyjadri sa, robis tam alebo nie?