Stránka 3 z 3
Napsal: úte zář 07, 2004 12:50
od Pajda
Podstatné je, jak rozhodl výrobce. Na štítku jsou váhy a s tím nikdo nic nenadělá. Leda to přehomologovat. Ale to je mooooc peněz. Ikdyž jsou země, kde povolují větší váhy přívěsů než u nás. Pro nebržděný je tam nějaký přepočet z pohotovostní váhy auta. Víc mají jen čtyřkolky.
Napsal: stř zář 08, 2004 17:55
od petrm
Matiz má tažný zakázaný kvůli malé celkové hmotnosti protože takovej 750 Kg naloženej vozejk by s ním pěkně cvičil
.
Se sundaváním koule je to tak když je tam systém nějaké západky nebo něčeho podobného tak se musí sundavat jestliže je sice sundavací ale na šrouby tak né , protože je nebezpečí že se neustálým sundaváním a nandaváním poškodí šrouby a nebo nedostatečně utáhnou a dojde k uvolnění koule a tím třeba k nehodě
Napsal: stř zář 08, 2004 19:48
od petrm
Právě řikali a ukazovali v televizi na nově jak nám zase řádili cajti a šli právě po těch modrejch proužkách a bylo to za 1 000 Kč
Napsal: čtv zář 09, 2004 10:17
od Damek
No ja by som si s matizom príliš netrúfal na príves.Keď vidím ako sa prápi v kopcoch s 5 ľudmi, tak si viem živo predstaviť, čo by nastalo, keby si ťahal a j príves
Napsal: čtv zář 09, 2004 11:07
od Pajda
petrm píše:Právě řikali a ukazovali v televizi na nově jak nám zase řádili cajti a šli právě po těch modrejch proužkách a bylo to za 1 000 Kč
Já ho mám vzadu. Tak si holt půjdu vyměnit značku za 4A0 a tam už to je!