Stránka 3 z 7

Re: porucha spalovania

Napsal: stř zář 02, 2009 10:47
od Serpico
...inu tedy materiály a výrobní tolerance, díky Pavle


Mějte se fajn

Re: porucha spalovania

Napsal: čtv bře 11, 2010 22:13
od jindrasourek
Ahoj všem,
já se s poruchou spalování taky setkal. V servisu Dojáček mi před asi 15000 km bylo řečeno, že se přidírají výfukové ventily a že není jiná cesta než jejich výměna.
Tak jsem zkusil nalít do benzínu přísadu na vyčištění motoru a zatím pomohlo - motor i po nastartování jede bezproblémově. Nicméně Engine check pořád svítil a teď jsem pomocí diagnostiky zjistil následující:

Stored DTC (S)
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
Pending DTC (S) Detected During Current or Last Completed Driving Cycle
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
P0400 -- Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

Neměl jste někdo podobné závady? Eventuelně nevíte čím jsou způsobené?
Předem díky.

Re: porucha spalovania

Napsal: pát bře 12, 2010 12:52
od mustafa
jegi píše:Tam tiež zablindujú EGR, robia výmenu ventilov /od roku 2007 sa dávajú tkzv inovované/, menie sviečky, káble-všetko to má dočasný úspech. .

tie inovovane ventily su tiez rovnako problematicke?

zaslepenie EGR tiez nic neriesi?

Re: porucha spalovania

Napsal: ned bře 21, 2010 16:16
od palikx
jindrasourek píše:Ahoj všem,
já se s poruchou spalování taky setkal. V servisu Dojáček mi před asi 15000 km bylo řečeno, že se přidírají výfukové ventily a že není jiná cesta než jejich výměna.
Tak jsem zkusil nalít do benzínu přísadu na vyčištění motoru a zatím pomohlo - motor i po nastartování jede bezproblémově. Nicméně Engine check pořád svítil a teď jsem pomocí diagnostiky zjistil následující:

Stored DTC (S)
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
Pending DTC (S) Detected During Current or Last Completed Driving Cycle
P0420 -- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0172 -- Fuel Trim too Rich (Bank 1)
P0400 -- Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

Neměl jste někdo podobné závady? Eventuelně nevíte čím jsou způsobené?
Předem díky.
ahoj takze prvni chyby jsou jasne-NEFUNKCNI KATALYZATOR-VYMENIT
a posledni je ucpany nebo zaslepeny egr ventil
u techto aut uz se nemuze zaslepit oni to ty svine poznaji.jedine co pomaha je vycistit komplet vedeni egru a i egr samotny.
pokud to nepomuze musi se vymenit a zase to chvili pojede.egr je proste prusvih.
Jo a porucha spalovani
ano prej se pridiraj ventily ale ja jsem to jeste na zadnem aute nenasel.vzdy to vsecko chodilo ale mozne je vsecko.
na druhou stranu podle me je to spatne tesnici ventil tedy spatna sedla ventilu ktera se zkrouti a zacnou podfukovat.
takze poradna oprava hlavy za par korun vyresi tento problem.
jen vymena ventilu nic neopravi pokud se nezabrousi sedla.
to jsou moje zkusenosti

Re: porucha spalovania

Napsal: pon bře 22, 2010 09:40
od Krtek
Já mam stejnej motor a mně si EGR zaslepil, tak mam průšvih ? CHECK už ani neblikne (teda za jízdy) tak jsem spokojenej.

Re: porucha spalovania

Napsal: čtv bře 25, 2010 23:21
od palikx
ahoj
no nemas stejnej mas to jeste starsi rizeni motoru a jinou jednotku ktera to nepozna.
ale kde je presne ten rozdil nebo jak to poznat nevim.
jen vim ze kalos to pozna novejsi lacetti taky.ted resim matize z roku 2002 ale jeste nevim vysledek po zaslepeni-chyba se nejaka rozsvitila ale zatim se mi auto nevratilo abxh to precet.

Re: porucha spalovania

Napsal: pát bře 26, 2010 10:04
od Serpico
quote="jindrasourek"]Ahoj všem,
já se s poruchou spalování taky setkal. V servisu Dojáček mi před asi 15000 km bylo řečeno, že se přidírají výfukové ventily a že není jiná cesta než jejich výměna.
Tak jsem zkusil nalít do benzínu přísadu na vyčištění motoru a zatím pomohlo - motor i po nastartování jede bezproblémově. Nicméně Engine check pořád svítil a teď jsem pomocí diagnostiky zjistil následující:

takze poradna oprava hlavy za par korun vyresi tento problem.jen vymena ventilu nic neopravi pokud se nezabrousi sedla.
to jsou moje zkusenosti


...nojo Pavle ale to platí jenom u T E B E, v servisu nemají ten správný přístup degraduji je jenom na roboty, kteří jenom vymění určitý díl a už nepřemýšlí dál a navíc mu naúčtují i to, že je třeba posledního v měsíci...

Re: porucha spalovania

Napsal: ned bře 28, 2010 11:29
od jindrasourek
palikx píše:ahoj takze prvni chyby jsou jasne-NEFUNKCNI KATALYZATOR-VYMENIT
a posledni je ucpany nebo zaslepeny egr ventil
u techto aut uz se nemuze zaslepit oni to ty svine poznaji.jedine co pomaha je vycistit komplet vedeni egru a i egr samotny.
pokud to nepomuze musi se vymenit a zase to chvili pojede.egr je proste prusvih.
Jo a porucha spalovani
ano prej se pridiraj ventily ale ja jsem to jeste na zadnem aute nenasel.vzdy to vsecko chodilo ale mozne je vsecko.
na druhou stranu podle me je to spatne tesnici ventil tedy spatna sedla ventilu ktera se zkrouti a zacnou podfukovat.
takze poradna oprava hlavy za par korun vyresi tento problem.
jen vymena ventilu nic neopravi pokud se nezabrousi sedla.
to jsou moje zkusenosti
Ahoj, tak EGR mam skutečně zaslepený. Asi ho odslepim - stejně nepozoruju žádnej rozdíl v ničem - ani vlastně nevím k čemu má EGR sloužit. Auto jede dobře.
Katalyzátor - to mě teda moc netěší. No, uvidíme na technický. Nemůže mít vliv to, že jezdím na plyn?
A ty ventily - jednou za čas (tak po 8000 km) to začne zlobit - po nastartování studenýho motoru to chvíli nechce jet, tak v tom případě naleju do benzínu čistič palivového systému a to pomůže.

Re: porucha spalovania

Napsal: ned bře 28, 2010 11:49
od palikx
jelikoz jezdis na plyn tak je jednoznacne ten kat v haji diky tomu,a samozrejme i chyba spalovani je chyba vstrikovacu ktere nefunguji dobre.
egr vraci spaliny do sani takze po jeho zaslepeni se nekdy zlepsi chovani motoru.ale u elektronickeho egr ventilu ten rozdil uz neni tak patrny jelikoz funguje jen za urcitych podminek.
u podtlakovych egr ventilu je to jine ten se otevira v podstate porad.

Re: porucha spalovania

Napsal: ned bře 28, 2010 13:13
od Krtek
Ehm... mam si tu zas dovodit že díky LPG mam taky počítat že mi odejde katalizátor ? :?:

Re: porucha spalovania

Napsal: ned dub 04, 2010 16:26
od silmarill
hehe vidím že tu niesom jediný, ktorý bojuje s kontrolkou poruchy spaľovania :roll:
náhodne sa mi tá kontrolka zapínala a zhasínala, skutočne som nevedel prísť na to čo to ovplyvňuje.
bol som s tým v servise, chlapík mi povedal že motor beží OK a poruchu vymazal...
poradil mi aby som netankoval pri hypermarketoch ale aby som si sosnul niečo kvalitnejšie (priznal som sa že tankujem výlučne 95ku pri Metre :oops: ).
istý čas som skúšal Shell VPower racing, kontrolka si však veselo svietila a zhasínala ďalej.

odvtedy ako som začal tankovať 98ku (naďalej pri modrožltom hypermarkete :mrgreen: ) už kontrolka prestala otravovať.
auto šlape ako má, a to aj napriek tomu že očas do toho ešte črpnem troška 95ky ;)

Re: porucha spalovania

Napsal: ned dub 04, 2010 21:16
od mustafa
zeby v hypernove nemali benzin od slovnaftu? pokial viem, tak na slovensku maju okrem shellu vsetci benzin zo slovnaftu. ci to tak nie je?

Re: porucha spalovania

Napsal: ned dub 04, 2010 21:29
od silmarill
neviem, ale nebolo to prvý x čo by som počul niekoho pindať na benzín z hypermarketu...

Re: porucha spalovania

Napsal: ned dub 04, 2010 21:45
od Krtek
Jo benzín bejvá všude stejnej. Ale při přečerpávání u pumpy si do něj různý firmy dávaj různý aditiva.

Re: porucha spalovania

Napsal: úte dub 06, 2010 23:37
od palikx
s benzinem i naftou jsou problemy vsude.
nevim ze by nekdo nekde pridaval nejaka aditiva urcite ne primo u pumpy.mozna v rafinerce ale tezko rict.
treba pumpy ONO maji pry benzin z nemecka od armady-stare armadni zasoby ktere se jednou za cas vymenuji.
hypermarkety maji pry zbytky z rafinerky takove to nejhorsi co nikdo nechce.
vic o tom nevim
idealni je si koupit lahvicku s cisticem vstrikovaciho systemu a nalit do nadrze idealni je tak kazda 2-3 nadrz a vycisti se cely system.