Stránka 3 z 7
Napsal: čtv zář 23, 2004 09:03
od PavelZ
Fabcou sem byl taky docela zklamanej. Cetl jsem jak ma kvalitne provedenej interier a nevrze, ale pak sem se svezl s kamosem a zjistil sem, ze muj Lanos, na kterej sem uz v ty dobe byl kvuli vrzani trochu nastvanej a mel zhruba stejne najeto jako Fabca, vrze min nez ta Fabia. Tak nevim.
Napsal: ned črc 10, 2005 17:20
od Mareman
Já jsem se k tomuto tématu do dneška radši nevyjadřoval abych se moc na nenas... když tu vidím těch 7 na 100 apod.
Ale dneska už konečně můžu. Po výměně termostatu a zaslepení EGR ventilu mi vyšla spotřeba z Liberce do Brna přes Prahu na
5.9 litrů/100. Byla v tom i cesta po Praze na Chodov a část cesty v prudkým lijáku, kterej spotřebě taky moc nepřeje. Jel jsem celou cestu do 120ti a nebýt toho, že jsem se občas před stoupáním pořádně nerozjel a pak to vytahoval z nízkých otáček(páč se mi nechtělo řadit čtverku
), tak myslím, že by se dalo dostat i na 5,5 litru. A to mi přijde hodně dobrý na to jak se tvrdívá že korejci jsou žrouti
Napsal: pon črc 11, 2005 06:10
od Blue Lanos
a to moze zaslepit kazdy ten EGR ventil pre istotu
Napsal: pon črc 11, 2005 09:44
od PavelZ
Blue Lanos píše:a to moze zaslepit kazdy ten EGR ventil pre istotu
EGR privadi cast splodin zpet do sani, cimz by mel zlepsit splodiny, ale i nepatrne zhorsit vykon. Takze ho nekdo zaslepuje a aktivuje ho jen pred "technickou".
Napsal: pon črc 11, 2005 10:33
od Blue Lanos
normalne ho odskrutkujem a co vlozim do vnutra?? Nejaky plech?
Napsal: pon črc 11, 2005 11:12
od PavelZ
Blue Lanos píše:normalne ho odskrutkujem a co vlozim do vnutra?? Nejaky plech?
Na fotkach, co sem videl, to tak nejak bylo. Rozsrouboval to, podle tesneni, co tam bylo, vyrezal kus plechu, jen do nej neudelal ty diry pro pruchod splodin a s tim to pak sesrouboval.
Napsal: pon črc 11, 2005 13:24
od Mareman
Údajně by to na emisích vůbec neměli poznat, páč se prý akorát mění nějaká hodnota rychlosti zahřívání katu. Tak mi to bylo vysvětleno Palikxem
Napsal: pon črc 11, 2005 13:25
od Mareman
Jinak je to podložka z 1 mm plechu ve tvaru těsnění bez jedné díry a pak zaslepit přívod hadičky do EGR
Napsal: pon črc 11, 2005 15:14
od Mareman
Mě se ještě nezdála za zaslepená hadička z EGRu, byla nějaká zteřelá, tak jsem místo ní dal záslepky,aby to náhodou nenasávalo vzduch z venku.......tak už je to snad konečný řešení
Napsal: stř črc 20, 2005 18:58
od petrm
přesně tak Egr je jen pro zlost mě taky odešel tak sem ho zaslepil pak sem sehnal z vrakárny z motoru co měl najeto skutečných 12 000 km jinej tak sem h tam dal a nejel sem 8 000 km a je zase v hajzlu takže sem ho znovu zaslepil a už nikdy ho nevyměním
Spotřeba-EGR
Napsal: stř črc 20, 2005 20:01
od Topol
petrm píše:přesně tak Egr je jen pro zlost mě taky odešel tak sem ho zaslepil pak sem sehnal z vrakárny z motoru co měl najeto skutečných 12 000 km jinej tak sem h tam dal a nejel sem 8 000 km a je zase v hajzlu takže sem ho znovu zaslepil a už nikdy ho nevyměním
Pěkný den!
Mám Kalose 1150.Nedávno jsem psal o tom,že mě nezhasl CHECK.V servisu mě řekli,že je to EGR tak jsem si dal do vyhledavače EGR a tam
mě zaujaly stránky
www.kadett.cz/technika/egr.htm
Jinak bez komentáře!
Ať nám jezdí!
Napsal: stř črc 20, 2005 20:28
od petrm
Jo to je přesně ono
bohužel u tebe to nejde jelikož máš elektricky ovládanej egr a ten když vyhazuje chybu do jednotky tak mu zaslepení nepomůže . Kámš ze Chevroletu říkal že se musí přeprogramvat jendtka vyměnit egr , případně se dělá dost náročná oprava hlavy motoru podle toho co ti píše diagnostika
Napsal: stř črc 20, 2005 21:36
od Blue Lanos
Napsal: stř črc 20, 2005 21:51
od petrm
Přesně tak a když navíc funguje špatně tak ještě navíc snižuje víkon motoru
Napsal: stř črc 20, 2005 23:15
od Akri
uz mi delejte zaslepku kluci