Stránka 3 z 7

Napsal: čtv zář 23, 2004 09:03
od PavelZ
Fabcou sem byl taky docela zklamanej. Cetl jsem jak ma kvalitne provedenej interier a nevrze, ale pak sem se svezl s kamosem a zjistil sem, ze muj Lanos, na kterej sem uz v ty dobe byl kvuli vrzani trochu nastvanej a mel zhruba stejne najeto jako Fabca, vrze min nez ta Fabia. Tak nevim.

Napsal: ned črc 10, 2005 17:20
od Mareman
Já jsem se k tomuto tématu do dneška radši nevyjadřoval abych se moc na nenas... když tu vidím těch 7 na 100 apod. :twisted: Ale dneska už konečně můžu. Po výměně termostatu a zaslepení EGR ventilu mi vyšla spotřeba z Liberce do Brna přes Prahu na 5.9 litrů/100. Byla v tom i cesta po Praze na Chodov a část cesty v prudkým lijáku, kterej spotřebě taky moc nepřeje. Jel jsem celou cestu do 120ti a nebýt toho, že jsem se občas před stoupáním pořádně nerozjel a pak to vytahoval z nízkých otáček(páč se mi nechtělo řadit čtverku :twisted: ), tak myslím, že by se dalo dostat i na 5,5 litru. A to mi přijde hodně dobrý na to jak se tvrdívá že korejci jsou žrouti :D

Napsal: pon črc 11, 2005 06:10
od Blue Lanos
a to moze zaslepit kazdy ten EGR ventil pre istotu :?: :idea:

Napsal: pon črc 11, 2005 09:44
od PavelZ
Blue Lanos píše:a to moze zaslepit kazdy ten EGR ventil pre istotu :?: :idea:
EGR privadi cast splodin zpet do sani, cimz by mel zlepsit splodiny, ale i nepatrne zhorsit vykon. Takze ho nekdo zaslepuje a aktivuje ho jen pred "technickou".

Napsal: pon črc 11, 2005 10:33
od Blue Lanos
normalne ho odskrutkujem a co vlozim do vnutra?? Nejaky plech? :idea:

Napsal: pon črc 11, 2005 11:12
od PavelZ
Blue Lanos píše:normalne ho odskrutkujem a co vlozim do vnutra?? Nejaky plech? :idea:
Na fotkach, co sem videl, to tak nejak bylo. Rozsrouboval to, podle tesneni, co tam bylo, vyrezal kus plechu, jen do nej neudelal ty diry pro pruchod splodin a s tim to pak sesrouboval.

Napsal: pon črc 11, 2005 13:24
od Mareman
Údajně by to na emisích vůbec neměli poznat, páč se prý akorát mění nějaká hodnota rychlosti zahřívání katu. Tak mi to bylo vysvětleno Palikxem ;)

Napsal: pon črc 11, 2005 13:25
od Mareman
Jinak je to podložka z 1 mm plechu ve tvaru těsnění bez jedné díry a pak zaslepit přívod hadičky do EGR :roll:

Napsal: pon črc 11, 2005 15:14
od Mareman
Mě se ještě nezdála za zaslepená hadička z EGRu, byla nějaká zteřelá, tak jsem místo ní dal záslepky,aby to náhodou nenasávalo vzduch z venku.......tak už je to snad konečný řešení ;)

Napsal: stř črc 20, 2005 18:58
od petrm
přesně tak Egr je jen pro zlost mě taky odešel tak sem ho zaslepil pak sem sehnal z vrakárny z motoru co měl najeto skutečných 12 000 km jinej tak sem h tam dal a nejel sem 8 000 km a je zase v hajzlu takže sem ho znovu zaslepil a už nikdy ho nevyměním :lol:

Spotřeba-EGR

Napsal: stř črc 20, 2005 20:01
od Topol
petrm píše:přesně tak Egr je jen pro zlost mě taky odešel tak sem ho zaslepil pak sem sehnal z vrakárny z motoru co měl najeto skutečných 12 000 km jinej tak sem h tam dal a nejel sem 8 000 km a je zase v hajzlu takže sem ho znovu zaslepil a už nikdy ho nevyměním :lol:
Pěkný den! :D
Mám Kalose 1150.Nedávno jsem psal o tom,že mě nezhasl CHECK.V servisu mě řekli,že je to EGR tak jsem si dal do vyhledavače EGR a tam
mě zaujaly stránky www.kadett.cz/technika/egr.htm
Jinak bez komentáře!
Ať nám jezdí!

Napsal: stř črc 20, 2005 20:28
od petrm
Jo to je přesně ono ;) bohužel u tebe to nejde jelikož máš elektricky ovládanej egr a ten když vyhazuje chybu do jednotky tak mu zaslepení nepomůže . Kámš ze Chevroletu říkal že se musí přeprogramvat jendtka vyměnit egr , případně se dělá dost náročná oprava hlavy motoru podle toho co ti píše diagnostika ;)

Napsal: stř črc 20, 2005 21:36
od Blue Lanos
takze dalo by sa v skratke povedat, ze zaslepenim ziskas preventivne nizsiu spotrebu a malicko vyssie exhalaty? Ak ale nebudu vadit potom je dobre to zaslepit koli tej spotrebe nie??? :D :?: :idea:

Napsal: stř črc 20, 2005 21:51
od petrm
Přesně tak a když navíc funguje špatně tak ještě navíc snižuje víkon motoru

Napsal: stř črc 20, 2005 23:15
od Akri
uz mi delejte zaslepku kluci :lol: