Ozorák Mikuláš píše:No tak takto. Policajti majú každý mesiac takzvané vyhodnotenie práce za celý mesiac a to ako celé oddelenie i ako jednotlivec. Tu im nadriadený ukladajú úlohy ktoré musia splniť. To sa týka aj pokút. Každý radový policajt dostane za úlohu uložiť určitú výšku pokuty napr. 250 Eur za mesiac , určitý počet zadržaných vp, osvedčení od vozidla. Ak to nesplnia , na ďaľší mesiac sa mu toto zvýši alebo je ten policajt vyhodnotený ako neschopný a je sústavne drbaný nadriadenými a za všetko. Tým pádom je nútený na cestách drbať vodičov a za každú cenu dať pokutu, zobrať papiere a hľadať závady a nedostatky.
Nepýtajte sa odkiaľ to viem.
Tak som to potom dobre napísal.Tiež som len skonštatoval,-"pokial mám dobré info.."-Nepýtajte sa ani mňa,odkial to mám
P.S. Od Simona to nemám
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. )
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Podla mojho nazoru tu ide len o to, ako vybrat co najviac penazi z pokut, akymkolbek sposobom.
Pred zopar dnami som bol predmetom takej buzeracie. Skuska na alkohol - negativna, prehliadka lekarnicky - nenasli nic expirovane, kontrola tlaku v rezerve (skusali ste presvedcit policajta, ze tlakomer nie je povinna vybava ?), kontrola farby reflexnej vesty ... asi 5-7 minut sa ma snazili nachytat na comkolvek. Nenasli absolutne nic. A tak ma "velkodusne" pustili.
p.s.: bolo to na mieste, kde (podla jedneho radia) merali rychlost. Ta hliadka asi nemala nic na robote (asi nikto rychlost neprekrocil), tak zastavovali nahodne a buzerovali.
p.s.2: Asi nepoviem nic nove, ale pocas kontroly mojho auta preslo okolo niekolko aut takeho typu (SUV, xx-555xx a podobne), kuoli ktorym vraj minister zriadil nejake specialne komanda (tym vlastne priznal, ze doteraz taketo auta boli nepostihnutelne) a ktorych rychlost sa mi zdala "trosku" vyssia, ako dovolena (absolutne nezmyselna a nezdovodnitelna na Dolnozemskej v BA) 50-tka. Co myslite, zastavili ich ?
p.s.3: uz len to, ze nie je pevne stanoveny cennik za priestupky spolu s tym, ze neexistuje ziadna kontrola dopravakov (myslim zaznam konverzacie policajt/vodic), je zakladnym predpokladmo pre korupciu. Ved v dialogu:"pan sofer, bude to za 150 euro, alebo sa dohodneme" - co brani uspokojit obidve strany ? Policajt vyinkasuje 50 euro do kesene a vodic je rad, ze usetril 100 euro ...
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Pánové píšete tady 3 km/h, 5 km/h, 10 km/h. je to o toleranci policie, ale taky o tom kolik jedete ve skutečnosti. Jak si zjistíte skutečnou rychlost ? Je více věcí které to může ovlivnit. Například nedodržení rozměrů disků a pneu, úchylka na tachometru, a já nevím co všechno. U auta které je z fabriky tak to ukazuje na tachometru 50 km/h ale skutčnost je 44 km/h podle ukazatelů před skoro každou dědinou a GPS ukazuje 45 km/h. Takže na předepsných pneu bych nikdy nemněl dostat pokutu i když mi bude tachometr ukazovat 55 km/h
Ozorák Mikuláš - silně to zavání před rok 1989 – tyto praktiky si pamatuji dobře za rezervní pojistku 30kč a podobně. No prostě absolutní buzerace.
Naposledy upravil(a) saamm dne ned úno 08, 2009 13:17, celkem upraveno 1 x.
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
V.Brousek píše: jasně Muco, až udělám přestupek, šoupnu to do tohoto tématu. Jenom doufám, že to nebude tak často. Tak a dokud něco neprovedu, budu mlčet.
Ale napiš si to na papierik a daj si to na volant-aby si nezabudol,čo si tu sľubil
To saamm Tak môj tachometer nie je žiadny uchylák
Inak-s tými rozmermi pneu-ak si to niekto zámerne zmení a teda bol si vedomí toho,že to môže ovplivniť samozrejme tacháč,to je jeho blbosť.Ten nech platí.A dúfam,že sa tu nebude sťažovať,že zaplatil neoprávnene pokutu.
Naposledy upravil(a) Muco dne ned úno 08, 2009 13:17, celkem upraveno 1 x.
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. )
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
presne tak jen hodne malo aut ma tachometr ve stavu ze mu ukazuje to co skutecne jede auto.pokud ukazuje mene nez jedete mel by se opravit.a jelikoz opravdu u kazde vesnice je meridlo rychlosti tezko se muze kdokoli vymlouvat ze to nevedel ze mu to keca.
navic dnes ma hodne lidi navigaci a ta opravdu presne ukazuje rychlost.
a pokud jsou na aute pouzite jine rozmery kol opet to je na pokutu takze je to pomerne jednoznacne.
pokud je tedy v aute vse v poradku a jedete do 55 tak se zcela jiste nestane ze dostanete pokutu.pokud je na tachometru ale 60 uz je rychlost 54 a to uz muze byt duvod.
co ja vim jsou radary nastaveny prave z duvodu uchylky rychlomeru o cca 10-15 procent vic tedy na zhruba 58.mam kamarada mestskeho straznika.a jeste taky jde o misto kde se meri.u skoly je uchylka jen 5 procent a na rovne silnici mimo mesto i 20.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
saamm píše:Pánové píšete tady 3 km/h, 5 km/h, 10 km/h. je to o toleranci policie, ale taky o tom kolik jedete ve skutečnosti. Jak si zjistíte skutečnou rychlost ? Je více věcí které to může ovlivnit. Například nedodržení rozměrů disků a pneu, úchylka na tachometru, a já nevím co všechno. U auta které je z fabriky tak to ukazuje na tachometru 50 km/h ale skutčnost je 44 km/h podle ukazatelů před skoro každou dědinou a GPS ukazuje 45 km/h. Takže na předepsných pneu bych nikdy nemněl dostat pokutu i když mi bude tachometr ukazovat 55 km/h
Ozorák Mikuláš - silně to zavání před rok 1989 – tyto praktiky si pamatuji dobře za rezervní pojistku 30kč a podobně. No prostě absolutní buzerace.
Ja osobne mam v aute GPS a predpokladam, ze je dokaze zmerat rychlost presnejsie, ako tachometer.
Ale aj tak si myslim, ze nejaka tolerancia by mohla existovat. Vcera sa v mediach vyjadril hovorca MV, ze keby to tolerovali, tak by nova vyhlaska nemala ziadny vyznam. Zaujimave, ze pokial bolo v meste 60km/h, bez problemov tolerovali +10 km/h, teraz to uz nie je mozne ani na miestach, kde je 4-pruhova cesta, s oddelenymi chodnikmi a minimalnom vyskyte chodcov.
Osobne ma ani raz nemali dovod zastavit za prekrocenie rychlosti, ani nezastavili, snazim sa dodrziavat vsetky predpisy. Ale to co sa teraz deje, je vylozene len o tom, ako nahrabat co najviac penazi.
p.s.: Som zvedavy, ako by sa cinili policajti v pripade, ak by pokuty neboli prinosom do rezortu MV, pripadne do statneho rozpoctu, ale isli by napriklad do rozpoctu pre nahradne rodiny deti z detskych domovov. To by sme policajta asi na ceste ani nevideli.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
No,ako píše palikx,že máte u vás všade v dedine info- merače..., my takéto merače všade nemáme.Ak to niekde je,tak ja to taká skôr raritou na cestách. Stretol som sa s takýmto meračom zatial len na 2 miestach-V Levoči a na Sliači(tam už ale nie je) .Samozrejme som všade nebol...Toto by sme myslím všetci uvítali.No ale nieto peneži...
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. )
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Ja to mám presne zistené,podľa tých meračov,že mne ukazuje na Matízkovi tacháč o tých 4-5 km/h viac,než real rychlosť,takže mám istotu,že keď pôjdem 50,podľa techometra,rychlosť neprekročím,na ibize to bolo o 2 km/h viac,ale na wartburgu boli nepresnosti aj 15-20 km/h,pri rovnej stovke ukazovalo 80.nebola to však chyby tachometra,len nám v servise namontovali tachometer s inou stupnicou,oni sa po ožívali 2 druhy,podľa krajiny,kam bol voz určený, k nám sa dodávali s ciachovaním po 20 km/h,ale do niektorých krajín,vrátene NDR bola stupnica s vyčíslenými hodnotami 30,50.80 aď a zámenou tých dvoch prístrojov vznikali tie odchýlky
Přílohy
tachometer.jpg (28.92 KiB) Zobrazeno 1899 x
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Nie auto..tachometer nemám úchylný...(aspoň si myslím) -ako si písal :"...môže mať tachometer uchylku"..Ber to slovo inak - akože z psychickej stránky ...
Myslíš,čo ja chápem????
A teraz takto- išiel som cez ten Sliač.na mojom tachometry bolo 60km a na stlpe 55-original Takže ja mám už zistené,do akej mieri mám tachometer "uchylný"-ale zatial ma neobťažuje (uchilák jeden)...
Naposledy upravil(a) Muco dne ned úno 08, 2009 13:47, celkem upraveno 1 x.
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. )
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Clapci,zaiste ste mali na mysli slovo "odchylka" ,hlavnemže sme ostatní porozumeli,oč tady kráčí .ja skôr používam,v tomto prípade slovíčko "nepresnosť "
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. )
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
tachometr už ze zákona musí bejt nepřesnej.Nejenže tacháč nemá velkou přesnost ale je rozdíl máš li nové zimáky nebo sjeté letni a proto musí ukazovat za všech těchto okolnosti tu vyší rychlos a tolerance je povolena tudíž jen do minusu a proto zákonitě ukazuje vždy více