Stránka 3 z 3
Re: Palivové čerpadlo ?
Napsal: ned dub 19, 2009 12:12
od lechi142
... to fosgen... prehodil si kabli v module zapalovania?
zamenil si poradie valcov a normalne ti to nastartovala azda?
Re: Palivové čerpadlo ?
Napsal: ned dub 19, 2009 14:18
od fosgen72
Motor naskočil normálně,ale otáčky na volnoběh byly hodně vysoké.Přehodil jsem kable mezi 2 a 3 válcem.Mají sice jiné časování,ale motor naskočil.Tlak ve válci,který vynechává je o jeden dílek vetší.První válec má 1,8 atm a ten druhý 1,9 atm.
Re: Palivové čerpadlo ?
Napsal: pon dub 20, 2009 00:38
od palikx
2 a 3 valec maji stejnou civku takze to nema vliv.a asi by se nic nezmenilo pokud by to nebyo kabelem.
tlaky i kdyz nevim co je to za hodnotu 1,8 atm nejak mi prevody jednotek nesly ale normalni tlak je kolem 11 myslim baru.jestli tam mas 18 tak to je hodne slusna komprese a muzes skoro jezdit na naftu.
kterou to mate zaspinenou svicku?4 valec?
co egr ventil uz jste ho zaslepovali?
co vstriky uz jste koukali jestli strikaji dobre nebo netecou?
tlak paliva je kolem 3,5 baru?
pokud je vse ano tak asi tesneni sani pripadne problem na kabelazi vstrikovace.
Re: Palivové čerpadlo ?
Napsal: pon dub 20, 2009 12:31
od lechi142
modul zapalovania bud iskru dava ,alebo nedava? alebo moze robit aj inu sarapatu?
Re: Palivové čerpadlo ?
Napsal: pon dub 20, 2009 15:38
od fosgen72
Dneska jsem udělal ještě jedno měření tlaku válců jiným budíkem.Tak první válec má tlak 1,4 MPa a druhý ( ten co občas blbne ) má 1,5 MPa. Jinak je všechno v pohodě.Tlak paliva,vstřik ( zaměna s 3 válcem ),těsnění pod sacím potrubím,nové kable od cívky.ERG ventil zatím ne.Zkoušel tu tenkou hadičku,ale nejde sní podtlak co by měl zvedat tu membranu v ERG ventilu.
Momentálně jak se oteplilo,tak mi auto jede jako oheň.Asi to blblo jenom v zimě.Jezdil jsem denně jenom 4 km do roboty a 4 km zpátky.
Re: Palivové čerpadlo ?
Napsal: pon dub 20, 2009 22:47
od platon6
Chyba bude v elektronike, mesačným pozorovaním som zistil ,že auto ide dobre až nad 20 stupňou celzia. Skúsil som nahradiť snímač teploty nasávaného vzduchu (IAT) 1,5kΩ odporom, čo predstavuje teplotu asi 30 stupňou celzia, auto začalo ísť dobre aj pri nízkych teplotách. Meraním odporu snímača som zistil, že v snímači chyba nebude. Chyba bude niekde ďalej. Auto ide dobre, tak to nechám asi s tým odporom na trvalo a bude pokoj.