Stránka 3 z 4
Re: Elektrika
Napsal: sob úno 14, 2009 13:15
od Franta P.
Takže nový kabely jo??? uff to se mi nechce.
Re: Elektrika
Napsal: sob úno 14, 2009 20:00
od Dark69
Ako si meral prud na ziarovkach??chcel by som odmerat...nastartoval si motor, predtym vybral z konektoru ziarovku a potom si napojil do tych dvoch zarovno vedla seba dierok v konektore voltmeter? z elektriky som mimo
Re: Elektrika
Napsal: sob úno 14, 2009 20:08
od Franta P.
Nastartoval sem motor a voltmetrem sem měřil konektory na té kostce od žárovky ale zapojenou. že žárovka svítila.
Re: Elektrika
Napsal: ned úno 15, 2009 08:26
od Dark69
Franta P. píše:Nastartoval sem motor a voltmetrem sem měřil konektory na té kostce od žárovky ale zapojenou. že žárovka svítila.
aha a na ktore konektory si prilozil voltmeter na tej kostce?pretoze su tam 3..neze zrobim skrat a vyhorim
Re: Elektrika
Napsal: ned úno 15, 2009 13:01
od Franta P.
Voltmetrem skrat neuděláš. Myslim že konektor na tlumený je nahoře a na dálkový z tvého pohledu nad světlem nalevo.
Re: Elektrika
Napsal: ned úno 15, 2009 13:17
od Hynek
Re: Elektrika
Napsal: úte úno 24, 2009 11:11
od Franta P.
Potřeboval bych rozchodit ten klakson. Jak to tam Je? K fanfárám vedou dva dráty ke každé. červený a zelený, v obouch je proud. Tím že zmáčknu volant tak jeden z nich ukostřím a zatroubí to nebo jak to tam je? Relé cvaká a nic. a to sem ho vyměnil a furt nic.
Re: Elektrika
Napsal: úte úno 24, 2009 11:30
od Dark69
Franta P. píše:Potřeboval bych rozchodit ten klakson. Jak to tam Je? K fanfárám vedou dva dráty ke každé. červený a zelený, v obouch je proud. Tím že zmáčknu volant tak jeden z nich ukostřím a zatroubí to nebo jak to tam je? Relé cvaká a nic. a to sem ho vyměnil a furt nic.
mal som ten isty problem..rele cvakalo, v kabloch bol prud len to netrubilo....pomohlo az ked som vymenil klakson z vrakaca za 100 sk original Bosch, taky maly cierny a trubi to ako dive
Re: Elektrika
Napsal: úte úno 24, 2009 13:41
od Hynek
Je to přesně tak , jak popisuješ. Ale asi má pravdu Dark69. Prověř klaksony i za cenu, že bys je vyndal na stůl. Jen tak získáš jistotu, že jsou vadné nebo dobré.
Re: Elektrika
Napsal: úte úno 24, 2009 14:03
od Franta P.
A že by oba dva odešli najednou jo???
A jak je prověřim???
Re: Elektrika
Napsal: úte úno 24, 2009 14:15
od Hynek
Jednoduše Fando! Změř, na kterých vodičích je napětí. Protože proud klaksony prochází, musíš je odpojit všechny, abys vůbec něco mohl naměřit. Tak tedy: odpoj všechny čtyři dráty co vedou do klaksonu a změř, na kterých je +12V. Ty zapoj zpět, kde byly. Ty co ti zbyly nech volně. Vem si kus vhodného vodiče a připoj jej do "prázdné " svorky na klaksonu a připoj ho druhým koncem přímo na - pól na baterce.Pokud je klakson v pořádku musí troubit. To samé udělej i u druhého. A je to . No!
Pokud netroubí je vadný. Vyčistit - rozchodit.
Re: Elektrika
Napsal: úte úno 24, 2009 18:45
od Franta P.
děkuji. zítra se na to vrhnu
Re: Elektrika
Napsal: úte bře 03, 2009 16:05
od Franta P.
Tak problém byl v tom že jsou někdě kabely v přednim svazku kaput. Po ozkoušení všeho sem byl bezradný. Tak sem vzal přední svazek ze zelené nexie připojil na kostky, zapojil do klaksonů a hurá troubí.
takže ten svazek vyměním a zabiju dvě mouchy jednou ranou jelikož už tam jsou zásuvky pro AC kompresor atd.
Nevíte jestli ve svazku od pojistkovnice jsou k motoru už přivedeny kabely pro klimu??? asi ne co???
Jinak kupte si za pár šlupek Nexii na ND v plný výbavě. Dost se to hodí. Máte hned pro co šáhnout
Re: Elektrika
Napsal: úte bře 03, 2009 18:58
od palikx
poskozene kabely pod chladicem .jsou tam spojky kabelu ke klaksonum a ty jsou zhnile.
Re: Elektrika
Napsal: stř bře 04, 2009 14:02
od Franta P.
Prosím vás na co je tohle??? Kvuli novému svazku tohle musím také vyměnit protože já mám jen jeden nevim co to je a tady jsou dva. Nebude to vadit???
- P1030778dddddddddd.jpg (80.62 KiB) Zobrazeno 1122 x