Stránka 3 z 3
Re: Zadne bubny
Napsal: úte úno 03, 2009 19:57
od michal.sk
no nazdar, tak som si to pozrel znova.... pises, ze ten valcek v podstate vyskakuje sam, a ide az moc lahko.... no on sam nevyskoci, nieco ho musi vytlacit...
takze to bude asi vzduch. nakolko vzduch je oproti KB stlacitelny, stale tam ostava natlakovana boblina. ta potom tlaci na piestiky, a pakne su stale v kontakte s bubnom. pocas normalnej jazdy nebrzdi, ale zohrieva sa. lahko to zistis, ked po jazde zodvihnes koleso a skusis ho rukou pretocit. a tam uvidis ci pribrzduje... a to s tym zabehom 1000 km ja sprostost, brzdy musia fungovat hned po namontovani. akurat prvych cca 100 km sa odporuca brzdit jemnejsie, aby si to cele sadlo. ale brzdit to musi buz drhnutia. ozaj, tie obmedzovacie ventily co?
Re: Zadne bubny
Napsal: úte úno 03, 2009 20:00
od Dark69
Serpico píše:...to Vašku nemusíš...dlouholetá tvoje praxe, někdy opravdu to zůstavá viset na válečkách prostě nechodí - samostav se musí nastavit - při nových paknách, ...vše tady bylo řečeno a napsáno snad jenom dodám: nedokonalá ovalita nových paken - prostě se musí zajet anebo kde se napíše po protočení, tak jak psal Richard lehce sundat smirkem...jo tak se to dělá, ale né před STK, ty brzdy musí sednout a to je aspoň nějaký ten tisíc km...
Mějte se fajn
pocuvaj serpico...ved oblozenie so samostavom sa nastavi samo nie???staci ak zalozim oblozenie, povolim samostav na nom aby koleso ak ho poskladam slo lahko tocit a aby sa nezadrhavalo...a potom pri brzdeni sa oblozenie so samostavom same roztiahne, prisposobi bubnu a nastavi no nie??alebo sa mylim??
Re: Zadne bubny
Napsal: úte úno 03, 2009 20:02
od Dark69
michal.sk píše:no nazdar, tak som si to pozrel znova.... pises, ze ten valcek v podstate vyskakuje sam, a ide az moc lahko.... no on sam nevyskoci, nieco ho musi vytlacit...
takze to bude asi vzduch. nakolko vzduch je oproti KB stlacitelny, stale tam ostava natlakovana boblina. ta potom tlaci na piestiky, a pakne su stale v kontakte s bubnom. pocas normalnej jazdy nebrzdi, ale zohrieva sa. lahko to zistis, ked po jazde zodvihnes koleso a skusis ho rukou pretocit. a tam uvidis ci pribrzduje... a to s tym zabehom 1000 km ja sprostost, brzdy musia fungovat hned po namontovani. akurat prvych cca 100 km sa odporuca brzdit jemnejsie, aby si to cele sadlo. ale brzdit to musi buz drhnutia. ozaj, tie obmedzovacie ventily co?
podla mna su to valceky....samo ich vytlaca a stale ked som odvzdusnoval som sa cudoval preco mam zadne brzdy stale zavzdusnene takze tam je pes zakopany...valceky podla mna nedobre tesnia....takze jednoznacne vymena...a tie ventily som nepozeral, neviem ako to skontrolovat...zatial dikes
Re: Zadne bubny
Napsal: úte úno 03, 2009 20:12
od michal.sk
Dark69 píše:michal.sk píše:no nazdar, tak som si to pozrel znova.... pises, ze ten valcek v podstate vyskakuje sam, a ide az moc lahko.... no on sam nevyskoci, nieco ho musi vytlacit...
takze to bude asi vzduch. nakolko vzduch je oproti KB stlacitelny, stale tam ostava natlakovana boblina. ta potom tlaci na piestiky, a pakne su stale v kontakte s bubnom. pocas normalnej jazdy nebrzdi, ale zohrieva sa. lahko to zistis, ked po jazde zodvihnes koleso a skusis ho rukou pretocit. a tam uvidis ci pribrzduje... a to s tym zabehom 1000 km ja sprostost, brzdy musia fungovat hned po namontovani. akurat prvych cca 100 km sa odporuca brzdit jemnejsie, aby si to cele sadlo. ale brzdit to musi buz drhnutia. ozaj, tie obmedzovacie ventily co?
podla mna su to valceky....samo ich vytlaca a stale ked som odvzdusnoval som sa cudoval preco mam zadne brzdy stale zavzdusnene takze tam je pes zakopany...valceky podla mna nedobre tesnia....takze jednoznacne vymena...a tie ventily som nepozeral, neviem ako to skontrolovat...zatial dikes
no ked sa zamyslis, tak ta mozno napadne, ze netesny valcek nemoze brzdit, lebo je netesny, t.j. neudrzi tlak!!! a ked ho neudrzi to znamena ze niekade to musi ist von. takze ak nemas v bubnoch vytecenu BK, tak vobec neries tesnost valcekov. tie musia byt OK. musis ist viac dopredu...
a prides mozno az k tym obmedzovacom alebo k hlavnemu valcu. moze tam byt aj daka necistota, ono je to dost haklive ne spinu....
Re: Zadne bubny
Napsal: úte úno 03, 2009 20:33
od Dark69
michal.sk píše:Dark69 píše:michal.sk píše:no nazdar, tak som si to pozrel znova.... pises, ze ten valcek v podstate vyskakuje sam, a ide az moc lahko.... no on sam nevyskoci, nieco ho musi vytlacit...
takze to bude asi vzduch. nakolko vzduch je oproti KB stlacitelny, stale tam ostava natlakovana boblina. ta potom tlaci na piestiky, a pakne su stale v kontakte s bubnom. pocas normalnej jazdy nebrzdi, ale zohrieva sa. lahko to zistis, ked po jazde zodvihnes koleso a skusis ho rukou pretocit. a tam uvidis ci pribrzduje... a to s tym zabehom 1000 km ja sprostost, brzdy musia fungovat hned po namontovani. akurat prvych cca 100 km sa odporuca brzdit jemnejsie, aby si to cele sadlo. ale brzdit to musi buz drhnutia. ozaj, tie obmedzovacie ventily co?
podla mna su to valceky....samo ich vytlaca a stale ked som odvzdusnoval som sa cudoval preco mam zadne brzdy stale zavzdusnene takze tam je pes zakopany...valceky podla mna nedobre tesnia....takze jednoznacne vymena...a tie ventily som nepozeral, neviem ako to skontrolovat...zatial dikes
no ked sa zamyslis, tak ta mozno napadne, ze netesny valcek nemoze brzdit, lebo je netesny, t.j. neudrzi tlak!!! a ked ho neudrzi to znamena ze niekade to musi ist von. takze ak nemas v bubnoch vytecenu BK, tak vobec neries tesnost valcekov. tie musia byt OK. musis ist viac dopredu...
a prides mozno az k tym obmedzovacom alebo k hlavnemu valcu. moze tam byt aj daka necistota, ono je to dost haklive ne spinu....
no asi tak...kvapalina nevyteka..takze tesni...ale ja uz som magor z toho auta..kaslem na to ja to uz neriesim ........
Re: Zadne bubny
Napsal: úte úno 03, 2009 20:48
od michal.sk
...
aj to je riesenie.... ale asi nie to najlepsie... nikdy sa nevzdavaj!!!!
Re: Zadne bubny
Napsal: stř úno 18, 2009 15:03
od Dark69
michal.sk píše:...
aj to je riesenie.... ale asi nie to najlepsie... nikdy sa nevzdavaj!!!!
no tak dnes mi to nedalo tak som siel skontrolovat zadne bubny ci sa mi este stale prehrievaju po tych 3 mesiacoch...a na moje prekvapenie uplne nic
kolesa brzdia zadne ako maju a bubny obidva v pohode letne po aktivnom bzdeni a prejdeni 100 km
....takze mal som pravdu ze ono to sadne a prestane sa prehrievat, a pomohlo az po 6 000 km ! a vsetko fici ako ma
aspon raz ked som na nieco kaslal tak to pomohlo
Re: Zadne bubny
Napsal: stř úno 25, 2009 19:06
od curdyus
Ahoj..mě to nakonec taky samo sedlo takže super,,v letě stejně ale půjde dozadu kotouč z Gsi-čka..