Stránka 3 z 5
Napsal: pát zář 26, 2008 10:58
od okresj
palikx píše: no tak vidis.to je asi peknej daewoo servis.ono totiz je tento postup napsany v knizce daewoo u vymeny krokoveho motorku.kamarad to tam kdysi nasel.
tak aspon ze to funguje.
Už to nechápem, ranné štarty sú zlé = na 5x štartujem. Vymenil som už aj čidlo teploty nasávaného vzduchu. znovu som preventívne odpojil bateriu. Stále mi pripadá, ako keby motor štartoval bez sytiču. Je to možné? Ako to odstrániť???
P.S.:
vymenené:
-AGR ventil-lepšia akcelerácia
-lambda sonda
-kompletná výmena káblovačky v motor. časti
-katalyzátor
-sviečky
-káble -sviečky
-40.000 km po GO motora
-splyňovač s automat. prepnutím na plyn/2.000 otáčok/
Auto jazdilo výborne do doby, keď sa mi uvolnila šruba na alternátore a spôsobila "tvrdý" skrat s "+" káblom od batérie. odvtedy mám problémy.
Re: Otáčky motora
Napsal: pát zář 26, 2008 11:56
od Muco
Laxi píše:Zdravím. Mám relatívne podobný problém s otáčkami motora. Akurát, že otáčky mojho motora sú vysoké hlavne po naštartovaní - keď je studený motor, ale nesvieti žiadna kontrolka. Otáčky držia 1500. To by nebolo nič vynimočné (pri studenom motore) - teda aspoň dúfam, že nie
Problém je v tom, že otáčky neklesnú ani keď sa motor zohreje. Proste, keď od naštartovania auta so studeným motorom idem
bez zastavenia (hoc aj 25 km) a za jazdy vyradím rýchlosť, otáčky klesnú len na 1500. Normálnu hodnotu (okolo 800) dosiahnu až keď na chvíľu zastanem - teda auto sa prestane hýbať a vtedy otáčky motora klesnú ( pod 1000) a už ďalej aj počas jazdy je všetko OK.
Prosím Vás o radu, čo môže byť príčinou takéhoto správania sa otáčok v motore? Stretliste sa s tým niekedy? Nechápem, ako môže pohyb vozidla ovplyvňovať otáčky motora.
Auto inak funguje bez problémov. Motor ide plynule. Menil som sviečky, sviečkové káble, vyčistil rozdelovač, aj škrtiacu klapku, aj krokovy motorček...
Ďakujem za každú radu.
Ano,stretol som s aj ja s tými otáčkami či už na Kalose,na Opli, tak aj na forde...Ja si myslím,že by to malo byť OK,pretože ta RJ "registruje" tvoju rýchlosť a preto (myslím si) neide na normal(800-900ot). On proste vyhodnotí situáciu aká je rýchlosť jazdy a podla toho je aj v "postrehu" aby mohol zareagovať adekvátne k rýchlosti.Samozrejme ak zastavíš,musia ísť otáčky na normál-ako to funguje presne u teba...Takže aspoň ja to ta vidím
Napsal: pát zář 26, 2008 14:01
od dzanoka
Dobre ale pri 2500-3000 už motor nieje vstrehu.
Napsal: pát zář 26, 2008 14:06
od dzanoka
Nie 6500 až nie. Som z Rožňavy Poznám sa aj z Pehom. Dnes som sa objednal na diagnostiku do Kodrusu a ešte raz uvidíme lebo v Daewe zistili prd.
Napsal: pát zář 26, 2008 15:05
od JRD McLAREN
a diagnostika ukaze tiez PRD..
asi to niekde taha falosny vzduch..(domienka)
Napsal: pát zář 26, 2008 19:26
od Muco
dzanoka píše:Dobre ale pri 2500-3000 už motor nieje vstrehu.
No, to ja s tebou súhlasím a ani v najmenšom mi nenapadne ti to vyvracať a takú pi...inu by som ani nevypotil...ale -
Čítaj porádne-Ja som reagoval na Laxiho prípad,kde píše len o 1500 ot. pri napr. 80km/hod.rýchlosti-
Nej su tak blbé ,aby som si myslel,že napr.2500 a podobné otáčkové anomálie sú normálne
Napsal: pát zář 26, 2008 20:53
od dzanoka
Prepáč nejako som sa tu stratil.
Napsal: pát zář 26, 2008 21:43
od palikx
pro ivan 38.ten krokovy motorek je podle me po smrti.to je totiz jedina vec ktera ti tam dela sytic.pokud se nehybe dostatecne rychle nebude to nikdy poradne chytat.
pro dzanoka 2500 je opravdu hodne.tak zkus jeste vyndat krokovy motorek a od dosedaci plochy ke spicce nastav hodnotu 28mm.dej ho tam a zkus nastartovat.pokud i pres toto budou vysoko chce to kouknout pocitacem na pozadovane otacky motoru a hodnotu krokoveho motorku.a v neposledni rade na hodnotu MAP tedy poddtlak v sani.
hodne stesti
Napsal: pát zář 26, 2008 23:03
od dzanoka
Jasne stručne rychle. Vyskušame uvidíme. Zatial ďakujem všetkým zúčastneným.
Napsal: pát zář 26, 2008 23:25
od Laxi
To Mucovo tvrdenie o zvysenych otackach pocas jazdy sa mi celkom pozdava. NAozaj reaguju na meniacu sa rychlost. Ako spomalujem, tak klesaju. Pri 100 km/h volnobeh tak 1250 rpm, pri 40 km / h otacky tak 1000 rpm a pri 0 km/h klesnu na tych 800 -900 rpm.
OK, s tymto dokazem jazdit. Ostava len vyriesit, preco niekedy nezmyselne drzi otacky na 1800 rpm. Ale skusim este vymenit cievku na rozdelovaci a ten trik s krokovym motorcekom (3x zopnut kluc).
Dakujem za vsetky doterajsie rady. ZAse som sa niekam posunul.
A vopred vdaka aj za rady budúce
Napsal: sob zář 27, 2008 14:44
od Muco
Napsal: ned zář 28, 2008 10:59
od palikx
jasne je uplne normalni ze se zvysuji otacky jakmile se rozjedes.to je spravne a v podstate to signalizuje ze je cidlo rychosti v poradku.
ale spravne pises ze jsou kolem 1250.cokoli nad tuto hodnotu je problem.1800 je moc a obcas to ty auta delaj.i po vymene vseho se to nekdy deje.ale ve chvili kdy se to stane za to muze vzdycky(pokud neni zasekle lenko plynu)krokovy motorek nebo jeho ovladani.nekdy ho tam bezduvodne drzi jednotka.
vysledek v podstate je ze je to interni chyba jednotky a neda se s tim nic delat.ale tohle se projevuje jen obcas nebo treba jen po startu a prvnich 5 minutach jizdy.
Napsal: sob říj 04, 2008 12:34
od alife
dzanoka: Ako si dopadol v kodruse? zistili nieco?
Napsal: sob říj 04, 2008 16:16
od dzanoka
V kodruse ma trochu zklamali. Napájal tam všetko možné aj nemožné a vyhovárali sa že to robí LPGčko hlavne že to robilo aj keď som LPG ešte nemal namontované. Potom že sviečky, hlavne že mám tie čo majú byť a tak vôbec. Niesom nadšený ale čo už.
Napsal: pon říj 06, 2008 09:30
od Vajf
cus hosi mam takyto problem.. pri cca 35OOrpm mi motor zacina "klepotat" jak diesel no do tych 35OOrpm ide normalne (neklepe) vedel by mi niekto poradit?? a este jedna vec neviem ci je to normalne ale ked pridavam plyn tak zo vstrekovacky sa ozyva taky cudny zvuk ako ked "elektrycky zapalovac na plyn prehadzuje iskry" ci je to normalne abo ee inak auto ide v pohode a este cosi sem-tam sa mi pocas jazdy rozvieti kontrolka motora na par sekund (cca 4s) a hned zhasne co to moze byt???