Stránka 3 z 5
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: ned kvě 10, 2009 21:34
od Mishurin
Tak nakoniec ktore zapojenie vam slo nakoniec z tejto schemy:
http://cable.invisibill.net/
Ci s tym tranzistorom 2N3904 alebo s nejakou nahradou a ked tak s akou?
Dik za odpoved.
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: ned kvě 10, 2009 22:32
od JRD McLAREN
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: ned kvě 24, 2009 12:03
od Dark69
Staci mi kupit tento kabel na diagnostiku na Nexiu??
http://www.diagcars.com/sklep.php?lang= ... prodid=114 alebo bude este treba nieco k tomu? softwer s notebookom mam uz...a ten kabel stoji 10 Eur a za tie peniaze sa mi ho oplati kupit, len neviem ci staci len ten kabel.....alebo mam kupit za tu istu cenu toto ??
http://www.diagcars.com/sklep.php?lang= ... &prodid=49 poradte dikesss
Re: DIAGNOSTIKA - POMOOOOC
Napsal: úte kvě 26, 2009 19:07
od protecta.sk
No tak som si vyrobil ten jednoduchy kabel a odteraz mi nie a nie nastartovat! toci toci a nic viac, nefunguje ani central ani alarm. mam tam ten maly META, auto som prekupil a majitel uz nezije takze nemam moznost zistit co je dokupene a tak.
Ide o Nexia 1,5 DOHC GTX rok 1996 v plnej vybave (aspon myslim, je tam sklapacieho volantu, airbag, abs, okna)
Prosim o pomoc, volal som do daewoo servisu a povedali mi ze sa asi prerusila komunikacia imobilizeru s riadiacou jednotkou, ze to musia scennerom nahodit naspat. viete mi niekto poradit ci sa to da aj nejak inak ako nechat sa odtiahnut do servisu.
Mate s tym niekto skusenosti?
Re: DIAGNOSTIKA - POMOOOOC
Napsal: úte kvě 26, 2009 19:20
od Dark69
protecta.sk píše:No tak som si vyrobil ten jednoduchy kabel a odteraz mi nie a nie nastartovat! toci toci a nic viac, nefunguje ani central ani alarm. mam tam ten maly META, auto som prekupil a majitel uz nezije takze nemam moznost zistit co je dokupene a tak.
Ide o Nexia 1,5 DOHC GTX rok 1996 v plnej vybave (aspon myslim, je tam sklapacieho volantu, airbag, abs, okna)
Prosim o pomoc, volal som do daewoo servisu a povedali mi ze sa asi prerusila komunikacia imobilizeru s riadiacou jednotkou, ze to musia scennerom nahodit naspat. viete mi niekto poradit ci sa to da aj nejak inak ako nechat sa odtiahnut do servisu.
Mate s tym niekto skusenosti?
Ak mas imobilizer dorobeny tak bude pri nom poistka nie? pozri ju mala by tam byt.........pravdepodobne tym kablom co si si vyrobil si nieco vyskratoval....dufaj ze si nezoskratoval RJ
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: úte kvě 26, 2009 19:33
od protecta.sk
no ja neviem ci v tom je imobilizer. Je tam nejaky sirenka na ktorej je Meta M387A N433MHz.
Ale ide do nej jeden kabel a ziadnu poistku tam nie je vidno.
Ja som to normalne pripojil tak ako je na scheme a aj zapojenie je rovnake.
Ako zistim ci je odidena riadiaca? myslim okrem uz zisteneho ze toci starter ale nastartovat nenastartuje.
nesvieti ani svetielko chyba motora.
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: úte kvě 26, 2009 19:41
od Dark69
protecta.sk píše:no ja neviem ci v tom je imobilizer. Je tam nejaky sirenka na ktorej je Meta M387A N433MHz.
Ale ide do nej jeden kabel a ziadnu poistku tam nie je vidno.
Ja som to normalne pripojil tak ako je na scheme a aj zapojenie je rovnake.
Ako zistim ci je odidena riadiaca? myslim okrem uz zisteneho ze toci starter ale nastartovat nenastartuje.
nesvieti ani svetielko chyba motora.
Podla mna si nieco vyskratoval a teraz sviecky nedavaju iskru a preto nenastartujes motor..Takze chyba bude niekde v elektrike, co ja viem skontroluj vsetky poistky v aute pod volantom co su..trebalo by vsetko premerat od spinacej skrinky ci je tam prud, chyba moze byt kdekolvek, treba postupne hladat, pockaj este naj ti poradia skusenejsi odbornici tu z fora......
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: úte kvě 26, 2009 20:20
od JRD McLAREN
hmm...
presunil by som tuto debatu do ineho threadu..
ale z vlastnej skusenosti viem povedat, ..
ze ak moj kabel napichnem na ECU co ma imobilizer, Lanos Espero, Kalos...
tak auto nenastartuje,...ak kabel pripojim na nastartovane vozidlo, tak to ide..
ale je velmi malo pravdepodobne, ze tvoja nexia bude z IMMO z fabriky..
daj dole dekel z ECU a povedz mi kod ..dve pismena, pravdepodobne HE...
imik budesh ma asi dorabany Meta, a predpokladam ze mash aj volaku visacku na kucoch....
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: úte kvě 26, 2009 20:39
od blackjohn
Já teda nastartuju i s kabelem(mám ten s tranzistory), ale nemám tam ten 10kohm odpor mezi A a B.
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: úte kvě 26, 2009 20:47
od Dark69
blackjohn píše:Já teda nastartuju i s kabelem(mám ten s tranzistory), ale nemám tam ten 10kohm odpor mezi A a B.
Ale on uz vobec nenastartuje ani pri odpojenom kabelu auto! Skusal ten rucne vyrobeny kabel svoj a od vtedy mu nejde auto nastartovat vobec.
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: stř kvě 27, 2009 00:12
od protecta.sk
Zdravim, takze po upornom hladani som aj tak nic nenasiel, isiel som po kably od tej mety a skoncil som pri tom ze na cervenom kde ma byt 12V nie je nic, ale ked chcem "prepipat" ci je na nom kontakt a je no je tam len 0,65V cize si myslim ze poistka, len neviem kde. Rano sa necham odtiahnut do servisu a uvidim co mi povedia.
A prosim Ta kde je ECU? alebo kde najdem to cislo? Toto asi nema imobilizer z fabriky ale je tam ta META. a este teda dost lamacka otazka a vopred sa za nu ospravedlnujem a hambim ale okrem toho ze asi neda signal svieckam aby hodili iskru este co riadi RJ, myslim take viditelne?
A este chcem podakovat za vsetky odpovede (uz aj napisane)
ak teda myslite ze dat toto do novej temy som za, pisal som preto sem ze sa to stalo pri diagnostike. preto ze ci nema niekto podobnu skusenost, ale zjavne "sikovny" som len ja, ostatny bez uvodzoviek:-)
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: stř kvě 27, 2009 14:05
od protecta.sk
No ludia tak teraz sa hmbim este viac, bola to prva poistska - baterky. vecer som si ju nejak nevsimol, no kym som hladal poistku od alarmu tak sa mi rozsipal umely vustupok na nadrzke chladiacej kvapaliny, tak to idem skusit zalepit nech pridem nejako aspon do vrboveho po novu.
No este skusim nejak prerobit ten kabel, hadam to bude fungovat. Vam to funguje? alebo mam radsej spravit ten s MAX232
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: stř kvě 27, 2009 16:10
od Dark69
protecta.sk píše:No ludia tak teraz sa hmbim este viac, bola to prva poistska - baterky. vecer som si ju nejak nevsimol, no kym som hladal poistku od alarmu tak sa mi rozsipal umely vustupok na nadrzke chladiacej kvapaliny, tak to idem skusit zalepit nech pridem nejako aspon do vrboveho po novu.
No este skusim nejak prerobit ten kabel, hadam to bude fungovat. Vam to funguje? alebo mam radsej spravit ten s MAX232
Takze trafil som sa ze poistka
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: stř kvě 27, 2009 16:16
od protecta.sk
trafil len nechapem preco. bojim sa skusat znova aby som neodpalil riadiacku
Re: DIAGNOSTIKA
Napsal: stř kvě 27, 2009 16:26
od blackjohn
Hlavně, že to byla jen pojistka. Asi se ti povedlo zkratovat plus proti kostře nebo máš nějakou chybu v kabelu.
Záleží, co máš za součástky, ten MAX232 stojí taky pár korun, já to udělal z tranzistorů, protože jsem je měl zadarmo, takže tak.