Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Moderátor: Blue Lanos
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
CAPTIVA 3.2V6 benzin cca. 100km/h
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
- Reklama
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: úte led 13, 2009 21:38
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
To je pěkné číslíčko - začínám litovat, že jsem nekoupil Captivu v benzínu....
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Cawteee tak prispejem aj ja mojou spotrebou mam Captivu 2.0 150konovu moja spotreba je okolo 10l/100km a ci takam autodopravnik aj z autom alebo idem solo je to zhruba na jedno ale samo ze solo nejazdim pomaly ale sportovo ved nakoniec aj vybavu mam ,,sport,, takze kto tu napise ze ma na Captive spotrebu 6,8L/100km je podla mna nesposobili a to nechcem nikoho urazit len moja vlastna skusenost co sa tyka Yarisa no neriesim kolko je tam miesta ale 7ludi v nom neodvezies ja v mojej CCaptive ano
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Tak tak ...spotreba 6,7L alebo menej sú len v určitých situáciách. Každý kto jazdí na Captive mi dá za pravdu, že ak jazdí v meste tých 50 až 60 a nešpurtuje od semaforu k semaforu tak má spotrebu 9,5L.(a niekedy do 9.0L).. Ak to v meste vytáča trochu viac tak má 10,0 až 10,5L a ak to vytáča veľa tak má cez 11,0L..........Neviem ale mne sa aj tak zdá že ten prepočet priemernej spotreby je aj tak dost čudný. Napr. v Antare je to velmi pekne spracované. Dajú porovnávať 2 cesty nielen počtom naj. Km ale aj spotebou. Naviac ukuzuje aktuálnu a priemernu. Bohužiaľ sa mi v tomto prípade viac páči PC Antary. PS: Mám 2.0L 150 koní, manuál ... Ak zapnem na dialnici tempomat tak spotreba hned skočí o 0,5L vyššie. ) S.
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Cau,
s Captivou mam zatim najeto jen cca 2000km, mam 2.0 VCDi, uz ted je ale videt, ze oproti uplne novemu autu spotreba trochu klesa. Na trase cca 100km po silnicich 1. tridy, ze zacatku kopecky, druha cast uz rovinka ted uz spotreba klesla pod 7 - 6.9l/100km. Hodne jezdim i po Praze, velice pravidelne stale stejnou trasu - 11km, tam i zpet ve spicce. Spotreby okolo 7.5l/100km tam, okolo 9.5l/100km zpet. Na dalnici jde spotreba nahoru. Prekvapilo me, jak hodne zalezi na tom, jaky je na dalnici provoz, pokud najedu na prazdnou dalnici a nastavim na tempomatu 130km/h mam spotrebu asi o 6-7dl mensi, nez kdyz je provoz a obcas musim ubrat/pridat kvuli ostatnim autum.
Pavel
s Captivou mam zatim najeto jen cca 2000km, mam 2.0 VCDi, uz ted je ale videt, ze oproti uplne novemu autu spotreba trochu klesa. Na trase cca 100km po silnicich 1. tridy, ze zacatku kopecky, druha cast uz rovinka ted uz spotreba klesla pod 7 - 6.9l/100km. Hodne jezdim i po Praze, velice pravidelne stale stejnou trasu - 11km, tam i zpet ve spicce. Spotreby okolo 7.5l/100km tam, okolo 9.5l/100km zpet. Na dalnici jde spotreba nahoru. Prekvapilo me, jak hodne zalezi na tom, jaky je na dalnici provoz, pokud najedu na prazdnou dalnici a nastavim na tempomatu 130km/h mam spotrebu asi o 6-7dl mensi, nez kdyz je provoz a obcas musim ubrat/pridat kvuli ostatnim autum.
Pavel
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Ahoj,
zatim sem bral naftu u OMV a jednou Shell V-Power Diesel, zkusim se podivat i na Benzinu Plus. Vim, ze je rozdil v V-Power Diesel u nas a v Nemecku. Aditiva pridavana u nas a tam jsou ruzna. Po natankovani v Nemecku by mel mit motor klidnejsi chod a teoreticky i nepatrne nizsi spotrebu. Vim, ze kupovat "levnou" naftu se u modernich motoru nevyplaci. Kontrolka DPF se mi zatim nerozsvitila, takze bud jeste regenerace neprobehla, nebo se strefila do okamziku, kdy sem byl mimo mesto a jel dostatecne rychle - prece jen zhruba stejne kilometru co ujedu po Praze ujedu i po dalnici.
Pavel
zatim sem bral naftu u OMV a jednou Shell V-Power Diesel, zkusim se podivat i na Benzinu Plus. Vim, ze je rozdil v V-Power Diesel u nas a v Nemecku. Aditiva pridavana u nas a tam jsou ruzna. Po natankovani v Nemecku by mel mit motor klidnejsi chod a teoreticky i nepatrne nizsi spotrebu. Vim, ze kupovat "levnou" naftu se u modernich motoru nevyplaci. Kontrolka DPF se mi zatim nerozsvitila, takze bud jeste regenerace neprobehla, nebo se strefila do okamziku, kdy sem byl mimo mesto a jel dostatecne rychle - prece jen zhruba stejne kilometru co ujedu po Praze ujedu i po dalnici.
Pavel
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Prubeznou spotrebu od zacatku podle tankovani mam 8.99l/100. Muzu to jeste rozdelit na prvnich cca 700km, kde byla 9.1l/100km a v prubehu dalsich cca 1000km byla 8.91l/100km. Jizdu odhaduju cca 30% Praha, 45% dalnice, 25% ostatni.
Pavel
Pavel
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Se spotrebou sem spokojenej. Mel sem pred Captivou Lacika 1.6 kombik a ten zacinal v podstate uplne stejne. A tohle je prece jen o dost vetsi auto a vetsi motor. Ale mam pocit, ze co do dynamiky jizdy jsou na tom obe auta zhruba stejne.
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
no nevim ale co k nam jezdi tak sice lidi rikaji ze zadny dravec ale pri normalni jizde maji na palubnim pc kolem 8 a jeden tam mel i 7 ze jezdi hodne po dalnici do 120 praha ricany.takze na vitaru dobry.
jo a jeden silenec co ten motor v podstate nici jezdi za 10 ale to neni normalni jizda.
jo a jeden silenec co ten motor v podstate nici jezdi za 10 ale to neni normalni jizda.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Ahoj,
zkusil jsem ted Shell V-Power s GTL. U me zatim tezko soudit, protoze motor si teprva seda - blizim se k 5000km. Kazdopadne na GTL mam zatim nejlepsi spotrebu na celou nadrz - 8.1l/100km (porad zhruba stejne 30% Praha, 45% dalnice, 25% ostatni), celkovej prumer od noveho auta se posunul na 8.65l/100km. Podle udaju pocitace se zda, ze GTL ma lepsi spotrebu nez Verva, se kterou sem mel zatim u nas nejlepsi zkusenost. Na druhou stranu Verva je levnejsi a mam pocit, ze pri jizde na ni je motor tissi nez na GTL. Vzhledem k rozdilu ceny mezi GTL a Vervou mi zatim vychazi nejlevnejsi ujety kilometr pri jizde na Vervu. Krome tehle dvou paliv jsem jeste zkusil OMV, puvodni Shell V-Power a po dobrych zkusenostech s benzinem s Tesca jsem zkusil i naftu Tesco.
zkusil jsem ted Shell V-Power s GTL. U me zatim tezko soudit, protoze motor si teprva seda - blizim se k 5000km. Kazdopadne na GTL mam zatim nejlepsi spotrebu na celou nadrz - 8.1l/100km (porad zhruba stejne 30% Praha, 45% dalnice, 25% ostatni), celkovej prumer od noveho auta se posunul na 8.65l/100km. Podle udaju pocitace se zda, ze GTL ma lepsi spotrebu nez Verva, se kterou sem mel zatim u nas nejlepsi zkusenost. Na druhou stranu Verva je levnejsi a mam pocit, ze pri jizde na ni je motor tissi nez na GTL. Vzhledem k rozdilu ceny mezi GTL a Vervou mi zatim vychazi nejlevnejsi ujety kilometr pri jizde na Vervu. Krome tehle dvou paliv jsem jeste zkusil OMV, puvodni Shell V-Power a po dobrych zkusenostech s benzinem s Tesca jsem zkusil i naftu Tesco.
Pavel
Současné: Chevrolet Captiva 2.0 VCDi LT HIGH
Předchozí:
Chevrolet Lacetti SW 1.6 Elite Platinum, Daewoo Nubira SW 1.6 LPG CDX, Daewoo Lanos HB5 1.5 LPG SE, Fiat UNO 75ie
Současné: Chevrolet Captiva 2.0 VCDi LT HIGH
Předchozí:
Chevrolet Lacetti SW 1.6 Elite Platinum, Daewoo Nubira SW 1.6 LPG CDX, Daewoo Lanos HB5 1.5 LPG SE, Fiat UNO 75ie
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Ja neviem ja mam na mojej na pocitaci stale okolo 10L momentalne 10,1l je sice pravda ze pomaly nejazdim dost aj taham autoprepravnik ale 8l to by som bral
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Tak snad jste si tyhle auta nekoupili abyste jezdili jak za komunistu deda se skodovkou a platem vajicek na zadnim okne
Silny a velky auto zrat bude a o to vic si tu jizdu uziju, spis sem napiste kolik mate dlouhodoby prumer, udaj z dovolene jednou za rok neni smerodatny
Silny a velky auto zrat bude a o to vic si tu jizdu uziju, spis sem napiste kolik mate dlouhodoby prumer, udaj z dovolene jednou za rok neni smerodatny
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Vajicka by mi v aute asi moc dlouho neprezila . Rad si uziju zatah, ktery me motor dava, ale snazim se uz jezdit podle limitu. V obci vpodstate porad - hlavne kdyz je u silnice cokoliv, kde se muzou casteji vyskytovat deti. Mimo obec a na dalnici uz se clovek ale nekdy na chvili zapomene. Ale kdyz je cesta prazdna a muzu si zapnout tempomat, tak uz nevidim duvod proc ho davat nad limit. Je teda pravda, ze pocitove dalnicni rychlost 130 neni nic moc a kdyby to zvedli, tak to uvitam, ale zatim plati 130. Sam si myslim, ze vysoka rychlost sama o sobe neni nebezbecna, nebezpecna je neprimerena rychlost, at uz nahoru nebo dolu, a nepredvidalne chovani.
Pavel
Současné: Chevrolet Captiva 2.0 VCDi LT HIGH
Předchozí:
Chevrolet Lacetti SW 1.6 Elite Platinum, Daewoo Nubira SW 1.6 LPG CDX, Daewoo Lanos HB5 1.5 LPG SE, Fiat UNO 75ie
Současné: Chevrolet Captiva 2.0 VCDi LT HIGH
Předchozí:
Chevrolet Lacetti SW 1.6 Elite Platinum, Daewoo Nubira SW 1.6 LPG CDX, Daewoo Lanos HB5 1.5 LPG SE, Fiat UNO 75ie
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
presne tak Milos neriesim kolko mi to zerie osobne si myslim ze 10l na stvorkolku je v pohode ale su tu taky co maju 6,4l spotrebu a to je uz na zamyslenie , nepisal by som toi keby som sam Captivu nemal
Re: Captiva: hitparáda nejnižší spotřeby
Ano, presne tak. Taky umim jet s moji 1.8 astrou H za 6.7L ale to je na klobouka 90km/h
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet