Stránka 3 z 4

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 21:32
od lechi142
inac s tym obmedzovacom suhlasim...este som sa k nemu nikdy nedostal :D
od istej hranice otacok (kedze otackomer nemam tak to konkretizovat neviem :lol: ) uz ten tah proste nie je tak to dalej netocim...

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 21:36
od lubopower
Da sa to vypočítať či sa zvýšil výkon,len to chce byť matematicky zručny..mám vysledky pred čipom a po načipovani....nemá zmysel sa natahovať ked každý tvrdí niečo iné?aké máš auto?

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 21:38
od lubopower
ja som mal obmedzovač do 6500 otáčok ,teraz je posunutý na 7500....

lechi142 píše:inac s tym obmedzovacom suhlasim...este som sa k nemu nikdy nedostal :D
od istej hranice otacok (kedze otackomer nemam tak to konkretizovat neviem :lol: ) uz ten tah proste nie je tak to dalej netocim...

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 21:44
od Ondras
lubopower píše:Da sa to vypočítať či sa zvýšil výkon,len to chce byť matematicky zručny..mám vysledky pred čipom a po načipovani....nemá zmysel sa natahovať ked každý tvrdí niečo iné?aké máš auto?
OK, hoď sem výpočet. Samozřejmě se netaj s výsledky svých výpočtů před a po úpravě. Já se s nikým nenatahuji, jsem přistupným jakýmkoli doložitelným argumentům. Zatím jsi operoval s pocity a "bezrozměrnými" časy z naprosto různých sprintů. Tajemný výpočet, o kterém píšeš, se jeví jako první rozumný argument, tak sem s ním!

Jaké mám auto je v rámci problému, který zde řešíme, naprosto irelevantní, ne? Nebo by tvé další reakce byly jiné podle toho jestli mám Matize, Felicii, Golfa TDI, Ariel Atom nebo třeba vůbec žádné?
lubopower píše:ja som mal obmedzovač do 6500 otáčok ,teraz je posunutý na 7500....
Hmm, +1000 předpokládám bez mechanických úprav. Koukám, že jsi velmi statečný. Jen pro doplnění sem hoď rozměr pneu, které užíváš, převodové poměry a hodnotu stálého převodu. Jen na dokreslení, co těch 7500 ot. umí.

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 21:45
od lechi142
ja sa rozhodne natahovat nechcem :) len by som svojmu mysiakovi asi nemal to srdce sliapat na krk az po 7500otacok :roll:
ja nad chipom tiez uvazujem, preto sa pytam na tu cenu ci mi ju mozes nejak konkretizovat....
a v com spociva ta reklama? nosis ich nalepku alebo tak?
ale ja to chcem aj zmerat pred aj po uprave... neviete niekto o valcovej brzde v okoli košíc?

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:03
od lubopower
cena bola polovicu a zato nosím ich nálepky na jeden rok. Myslim že v Košiciach je valcova brzda - firma Profituning.


nie som tak matematicky zdatný aby som to vypočítal a vôbec neviem vzorce.....ale ak vydržiš nejaký ten týždeň tak priateľkin bratranec je fyzik....pýtam sa preto aké máš auto ,pretože takýto mudrlanti ako ty nemajú žiadne...

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:06
od lechi142
co to u nich stoji normalne bez zlavy ? lebo v cenniku na stranke maju len skodovky uvedene... okolo 200€ ?

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:14
od lubopower
ja som tam bol v lete a cena do 1600 bola 6.000 Sk. Ale ak chceš najlepšiu kvalitu tak profituning alebo mmracing. Ale porozmyšlaj či sa ti to oplatí,pretože ako sám čítaš sú tu aj ludia ktorý tomu neveria a tvrdia že sú to podovdnici. Pokial trošku sleduješ zrazy ,tak určite vieš že profituning je špičková firma,ktorá má extrémny vw lupo a vyhráva čo sa dá....je to ale na tebe.

lechi142 píše:co to u nich stoji normalne bez zlavy ? lebo v cenniku na stranke maju len skodovky uvedene... okolo 200€ ?

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:19
od lechi142
no profituning ma cenu taku istu (200€ do objemu 1,6) ale u nich je v cene aj meranie pred a po uprave na brzde....
len tych by som asi na taku zlavu neukecal :lol:

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:27
od Ondras
lubopower píše:nie som tak matematicky zdatný aby som to vypočítal a vôbec neviem vzorce.....
Nezlob se, ale toto tvé vyjádření mi způsobilo nemalý výbuch smíchu, ale už jsem se uklidnil :D
lubopower píše:ale ak vydržiš nejaký ten týždeň tak priateľkin bratranec je fyzik....
Obávám se, že fyzika se tak jako tak nedočkáme.
lubopower píše:pýtam sa preto aké máš auto ,pretože takýto mudrlanti ako ty nemajú žiadne...
K tomuto životnímu moudru jsi došel jak? Nějaká smutná zkušenost? A dá se to aplikovat i obráceně? Čím lepší auto, tím více rozumu? Jaké auto si musím pořídit, abych měl IQ 147 a aby mé argumenty v diskusi měly skutečnou váhu?

Nicméně k výpočtu. Není až tak složitý. Znáš, prosím, následující údaje před a po úpravě (nebo alespoň údaje, které se změnily úpravou)?

* počet válců
* vrtání
* zdvih
* kompresní poměr
* tlak v sání (MAP)
* teplota vzduchu v sání
* bohatost směsi (AFR)
* chemická energie 1kg paliva
* mechanická efektivita motoru
* otáčky (pro které se výkon počítá)
lubopower píše:...profituning je špičková firma,ktorá má extrémny vw lupo a vyhráva čo sa dá...
To Lupo je čiplá 1.6 N/A? Ale jinak to je úplně v pohodě srovnávat čip pro tvé auto a naprosto mechanicky překopaný přeplňovaný motor. Mno, jak vidno, marketing funguje krásně.

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:40
od lubopower
Nezlob se, ale toto tvé vyjádření mi způsobilo nemalý výbuch smíchu, ale už jsem se uklidnil

Som rád že som ta rozosmial, kedže poznám iba časy pred úpravou na 1/8 mile a po úprave na 1/4 mile tak ti ich môžem zajtra poslať a ked si taký múdry tak mi z toho vypočítaš či sa výšil výkon, dobre?

To Lupo je čiplá 1.6 N/A? Ale jinak to je úplně v pohodě srovnávat čip pro tvé auto a naprosto mechanicky překopaný přeplňovaný motor. Mno, jak vidno, marketing funguje krásně.[/quote]


Lupo je diesel a zrejme si nepochopil, písal som že tá firma má takéto skvelé auto a ludia sa tomu rozumeju. To LUPO má 434 koní a od čipu má samozrejme tento motor daleko....

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:44
od Ondras
Tak sem nahoď alespoň hmotnost vozu vč. řidiče během toho sprintu, kdy jsi zajel těch 17.93. Z toho nám alespoň vyleze výkon na kolech. Obávám se, ale že žádný kalkulátor neřeší 1/8 mílový drag pro výpočet výkonu. Jak jsem psal výše, máš k dispozici jen nesouměřitelné údaje, a tak jediné, co tě hřeje je dobrý pocit.

EDIT: Tak jsem si v rychlosti našel údaje o autě. S řidičem by měla být hmotnost necelých 1200kg. To nám pro 17.93 na 1/4 míle dělá 90HP na kolech. Starší čas zajetý na 1/8 míle po přepočtení na 1/4 však dělá 17.13 a výkon na kolech 103HP. Takže z údajů. které jsi poskytl vyplývá, že čipem jsi přišel o 13 koní na kolech. Gratuluji!

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:52
od FoXo
Samozrejma ze su aj firmy ktore klamu ale profitaci urcite k nim nepatria :)

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 22:57
od lubopower
Hmostnosť auta s vodičom - 1670 kg, Dobrý pocit ma hreje - ked som bol na šprintoch s Peugeot 106 ( 87 KW) a Renault megané coupe(83 KW) tak to bolo vždy iba o pol auta... dávam ti to iba do pozornosti, lebo zase tvoje argumenty budu: že zle radili, mali zlý štart, nešli naplno.....
Ondras píše:Tak sem nahoď alespoň hmotnost vozu vč. řidiče během toho sprintu, kdy jsi zajel těch 17.93. Z toho nám alespoň vyleze výkon na kolech. Obávám se, ale že žádný kalkulátor neřeší 1/8 mílový drag pro výpočet výkonu. Jak jsem psal výše, máš k dispozici jen nesouměřitelné údaje, a tak jediné, co tě hřeje je dobrý pocit.

Re: chip tuning

Napsal: ned úno 01, 2009 23:07
od Ondras
lubopower píše:Hmostnosť auta s vodičom - 1670 kg, Dobrý pocit ma hreje - ked som bol na šprintoch s Peugeot 106 ( 87 KW) a Renault megané coupe(83 KW) tak to bolo vždy iba o pol auta... dávam ti to iba do pozornosti, lebo zase tvoje argumenty budu: že zle radili, mali zlý štart, nešli naplno.....
Takže poopravuji dle tebou dodaných hodnot (bez toho, abych řešil jejich důvěryhodnost, přestože si dovolím tvrdit, že přes 500kg určitě nevážíš).

HP na kolech před úpravou: 145
HP na kolech po úpravě: 126

Takže jsi úpravou přišel o 19HP na kolech.

Asi tě zklamu, ale moje argumenty nebudou takové jaké si představuješ. Mě sprinty totiž jako druh automobilového sportu, nebo hobby nezajímají. Raději bych si přečetl jak si proti těmto autům vedeš na okruhu a jeké zajíždíš časy např. v Brně, Mostě, na Nordschleife ...