Stránka 3 z 4
Napsal: pon čer 16, 2008 21:25
od martinko
aha, no tak si s tym potom dobre vybabral, no mne nic ine asi neostava ako predsa kupit tu novu....a menil si si ju sam? ci mam cakat nejake problemy
Napsal: pon čer 16, 2008 21:30
od JRD McLAREN
cakaj ze to nepojde povolit....
alebo ze vysrobujesh aj ten zavit vo zvodoch..
Napsal: pon čer 16, 2008 21:33
od martinko
fuha no to si ma s tym nepotesil, dufam ze to nejak neurvem a nezostane polka vnutry a ak by to nahodou neslo von tak co s tym, pomoze WD-cko?
Napsal: pon čer 16, 2008 21:41
od Rom@n
JRD McLAREN píše:cakaj ze to nepojde povolit....
alebo ze vysrobujesh aj ten zavit vo zvodoch..
načo ho strašíš ja som to menil sám a nemal som problém auto som nechal vychladnúť 24 hod a nastriekal som WD-čko a išlo to ako víno žiaden problém
Napsal: pon čer 16, 2008 21:48
od martinko
a este sa spytam ako je to so zapojenim univerzalnych lambd, bude nova pasovat na ten konektor do toho co je pod kapotou original?
Napsal: pon čer 16, 2008 21:50
od JRD McLAREN
ale sak sa pytal..co maa cakat..
takze napr. aj toto..
Napsal: pon čer 16, 2008 22:52
od ppp
Po odpojeni lambdy sa sice spotreba kusok zvacsi ale nemusi to byt vazne. RJ ide podla hodnot z MAP a MAT a celkom jej to ide. Stale lepsie nez pri zapojenej lambde. Navyse ak po odpojeni lambdy vsetko funguj ako ma tak je to jasny dokaz toho ze je lambda mrtva alebo dosahana. U mna as napriklad prejavovala tak,z e normalne fungovala ale len kym otacky nestupli a prud spali v nej asi nieco prasknute vychylil a zrazu napatie kleslo na 0. lpg aj benzinovu jednotku to tak zblbo ze auto uchlastali az do skapanai motora. Po odpojeni lambdy to islo na benzin ako vino. A na lpg s rucnym skrtakom tiez. Dokonca som mal na lpg rovnaku spotrebu s dobrou lambdou a s odpojenou.
Napsal: úte čer 17, 2008 17:08
od martinko
Budli píše:martinko píše:no poviem ti, teraz by som tych 10L bral hned... keby som ratal spotrebu tak mam strach ze do tolko asi ani pocitat neviem.
a co si kupil aku lambdu , univerzalnu?
To může lamba udělat takovej rozdíl ve spotřebě?
no neviem ci je v tom ta lambda sama ale myslim ze je to dobre cez desat litrov
Napsal: pát srp 15, 2008 15:20
od Franta P.
Tak já jí takY změřil a za teplého motoru voltmetr ukazoval 0,25V na volnoběh. to je dobře nebo špatně?
Napsal: pát srp 15, 2008 21:18
od ppp
podla toho aky voltmeter, taky za 2stovky ten to nezmeria, v servisnou manuali pisu ze treba vboltmeter s nieklko Mohm vnutornym odporom a skutocne ked som si kupil daky lacny ale uz toto splnoval tak som nameral ze to napatie nejako skace
Napsal: sob srp 16, 2008 20:35
od Dark69
Budli píše:Přátelé, jak je to s Lambdou u 8V a 16V motoru,je to ta samá?
Když dám lambdu z 16V motoru do 8V motoru bude to fungovat tak jak má?
Dík za odpověď.
ano je to to iste...kludne mozes
Napsal: úte srp 19, 2008 15:29
od Franta P.
Aha my sme to meřili obyč voltmetrem.
Napsal: sob říj 04, 2008 17:03
od Franta P.
Chci koupit novou lambdu. Půjde tam ta univerzální nebo mám koupit originál??? a co univerzky vydrží?
http://www.autodily-ford.cz/zbozi/3497/ ... LP1100.htm