Napsal: sob zář 20, 2008 18:02
Jakou mají sílu nevím, asi je to na nich napsáno, ale jak jsem už uvedl.jsou to tlumiče z třídveřové Nexie z kufru.
Chová se to velmi příznivě. Na té první fotce je kapota zachycena v "neutrální " poloze. Pokud do ní lehce klepnu směrem dolů, zavře se kapota sama, bez mé pomoci až na doraz. Pokud ji popostrčím nahoru, lehce "vyjede" do nejvyšší polohy. Při otevření kapoty páčkou pod kapotou ji drží tlumiče dost silně v dolní poloze.
Co se týká umístění , je čitelné ze snímků.Je tam jen jedna věc na kterou je třeba dát pozor a to je vzduchový filtr. "Výřez" v levém úhelníku / když stojím proti autu/ ,úhelník bez výřezu zasahuje do vzduchového filtru.
Potřebný materiál:
Vzduchové tlumiče
duralový úhelník 40 x 20 x 2 mm
4 ks "kuličky" průměr 8 mm se závitem M8 ze škodovky /asi 8 kč kus v mototechně/
10 samořezných šroubů 3,2 x 12mm
4 ks šroubů M4 x 15 s matkami
Práce tak na 90 minut ------ A je to!!!!!
Chová se to velmi příznivě. Na té první fotce je kapota zachycena v "neutrální " poloze. Pokud do ní lehce klepnu směrem dolů, zavře se kapota sama, bez mé pomoci až na doraz. Pokud ji popostrčím nahoru, lehce "vyjede" do nejvyšší polohy. Při otevření kapoty páčkou pod kapotou ji drží tlumiče dost silně v dolní poloze.
Co se týká umístění , je čitelné ze snímků.Je tam jen jedna věc na kterou je třeba dát pozor a to je vzduchový filtr. "Výřez" v levém úhelníku / když stojím proti autu/ ,úhelník bez výřezu zasahuje do vzduchového filtru.
Potřebný materiál:
Vzduchové tlumiče
duralový úhelník 40 x 20 x 2 mm
4 ks "kuličky" průměr 8 mm se závitem M8 ze škodovky /asi 8 kč kus v mototechně/
10 samořezných šroubů 3,2 x 12mm
4 ks šroubů M4 x 15 s matkami
Práce tak na 90 minut ------ A je to!!!!!