Stránka 3 z 3
Napsal: stř dub 09, 2008 19:29
od kitt2002
Da se nejak zmerit tlak oleje v polnich podminkach??Jediny, co sem zkousel, ze sem otevrel viko a nastartoval, olej pomalu lital ven. Mazat to mazalo...
Napsal: čtv dub 10, 2008 10:07
od Richard
Změřit tlak by se dal, pokud bys vyndal čidlo tlaku oleje a místo něj tam natočil manometr. Možná by se dal nějaký manometr takhle upravit..... nemyslím ten na gumy
ale nějaký klasický, třeba ke kotlům na vodu atd. ale nevím jestli manometr na vodu nepoškodí olej....
Napsal: čtv dub 10, 2008 22:12
od palikx
jasne ze to jde zmerit ale chce to jak rika richard merak.musi umet zmerit alespon 5 baru a ten na pneumatiky se nehodi jelikoz pokud se k membrane dostane olej nebo benzin tak ji to rozlepta.ale na 1 pouziti by to slo.pak uz jen prutokovy sroub a hadicku misto cidla tlaku oleje.
Napsal: pon dub 14, 2008 07:03
od kitt2002
Tak sem dal na vase rady a nechal pretocit kliku. Objednal sem saly na tu pretocenou. Nubira jiz jezdi. Motor stichl dle meho nazoru o 50%. Cod je daleko plynulejsi a reaguje krasne na plyn.Zaroven , ikdyz je studenej, jede stejne krasne jako ohratej na prac. teplotu.Ale zaroven dostal takovej pisklavejsi zvuk, jakoby odchazely diody v altiku. Sundam jeste klinak poslechnu motor...
Napsal: pon dub 14, 2008 09:02
od Tomáš
tak blahopřeji k opravě ... pískání může dělat moc napnutej rozvodovej řemen , ale 1.6 to má daný pružinou v napínací kladce , tak nevím , jak to máte u dvoulitrů .......
Napsal: pon dub 14, 2008 12:14
od kitt2002
Ono to neni ani tak piskani jako to, ze motor dostal takovej vyssi kmitocet.Kdysi mel hlubsi ,ale hlucnejsi zvuk. Menil sem klinak i rozvodovej remen. Mozna , ze to dela nejake lozisko , a kdyz sem vymenil remen za nevytahanej, tak se mozna ozyva...Kazdopadne zkusim sundat klinak a pustit motor. Zadne dulezite veci klinak nezene. Pumpa je nastesti v rozvodech a bez klimy,serva a altiku se to na tu chvili obejde... Samozrejme s tim nikam takhle nepojedu
Edit: Vypada to, ze je to opravdu moc naplej rozvodak. Kurna, ze sem to nezkontroloval, nez sem to cely poskladal a zakrytoval. Rikal sem si, ze rozvodak musi bejt naplej, ale asi sem to prehnal...To je zase cely rozebrat: sundat klinak, silentblok motoru, kryt kliky, povolit kryt rozvodu a stelovat. Ma to bejt nastaveny na nakej moment nebo staci to povolit tak az to prestane jakoby vysoce bzucet?
Napsal: pon dub 14, 2008 23:40
od palikx
boze muj to nemyslis vazne?no uz jsem klidnej tak ti poradim
na napinaci kladce je -zobacek -sipka(pohyblivy)a na te pevne casti je zarez-ryska.musi smerovat k sobe za behu motoru-studeneho.
Napsal: úte dub 15, 2008 07:25
od kitt2002
jo, tohle mi uniklo. Tak se uz muzes uklidnit. Rozvody sem delal poprve no...
Diky moc za radu
Napsal: úte dub 15, 2008 21:45
od palikx
nezlob se ale me to vzdycky nastve kdyz nekdo dela takove opravy a vubec nevi co a jak.tady na foru se o tom uz urcite psalo staci chvili hledat nez neco pokazit.ale vetsina lidi stejne nehleda tak pisem porad dokola.
Napsal: stř dub 16, 2008 08:20
od kitt2002
chapu, uz je vse ok a motor bezi jak hodinky a nezlobim se
Napsal: čtv dub 17, 2008 18:41
od Slavek
ne my nejdriv zkousime, mackame vsechny cudliky a kdyz se to pokazi vyndame manual a zaciname cist