Stránka 3 z 3

Napsal: stř dub 09, 2008 19:29
od kitt2002
Da se nejak zmerit tlak oleje v polnich podminkach??Jediny, co sem zkousel, ze sem otevrel viko a nastartoval, olej pomalu lital ven. Mazat to mazalo...

Napsal: čtv dub 10, 2008 10:07
od Richard
Změřit tlak by se dal, pokud bys vyndal čidlo tlaku oleje a místo něj tam natočil manometr. Možná by se dal nějaký manometr takhle upravit..... nemyslím ten na gumy :D ale nějaký klasický, třeba ke kotlům na vodu atd. ale nevím jestli manometr na vodu nepoškodí olej....

Napsal: čtv dub 10, 2008 22:12
od palikx
jasne ze to jde zmerit ale chce to jak rika richard merak.musi umet zmerit alespon 5 baru a ten na pneumatiky se nehodi jelikoz pokud se k membrane dostane olej nebo benzin tak ji to rozlepta.ale na 1 pouziti by to slo.pak uz jen prutokovy sroub a hadicku misto cidla tlaku oleje.

Napsal: pon dub 14, 2008 07:03
od kitt2002
Tak sem dal na vase rady a nechal pretocit kliku. Objednal sem saly na tu pretocenou. Nubira jiz jezdi. Motor stichl dle meho nazoru o 50%. Cod je daleko plynulejsi a reaguje krasne na plyn.Zaroven , ikdyz je studenej, jede stejne krasne jako ohratej na prac. teplotu.Ale zaroven dostal takovej pisklavejsi zvuk, jakoby odchazely diody v altiku. Sundam jeste klinak poslechnu motor...

Napsal: pon dub 14, 2008 09:02
od Tomáš
tak blahopřeji k opravě ... pískání může dělat moc napnutej rozvodovej řemen , ale 1.6 to má daný pružinou v napínací kladce , tak nevím , jak to máte u dvoulitrů .......

Napsal: pon dub 14, 2008 12:14
od kitt2002
Ono to neni ani tak piskani jako to, ze motor dostal takovej vyssi kmitocet.Kdysi mel hlubsi ,ale hlucnejsi zvuk. Menil sem klinak i rozvodovej remen. Mozna , ze to dela nejake lozisko , a kdyz sem vymenil remen za nevytahanej, tak se mozna ozyva...Kazdopadne zkusim sundat klinak a pustit motor. Zadne dulezite veci klinak nezene. Pumpa je nastesti v rozvodech a bez klimy,serva a altiku se to na tu chvili obejde... Samozrejme s tim nikam takhle nepojedu :)



Edit: Vypada to, ze je to opravdu moc naplej rozvodak. Kurna, ze sem to nezkontroloval, nez sem to cely poskladal a zakrytoval. Rikal sem si, ze rozvodak musi bejt naplej, ale asi sem to prehnal...To je zase cely rozebrat: sundat klinak, silentblok motoru, kryt kliky, povolit kryt rozvodu a stelovat. Ma to bejt nastaveny na nakej moment nebo staci to povolit tak az to prestane jakoby vysoce bzucet? :)

Napsal: pon dub 14, 2008 23:40
od palikx
boze muj to nemyslis vazne?no uz jsem klidnej tak ti poradim
na napinaci kladce je -zobacek -sipka(pohyblivy)a na te pevne casti je zarez-ryska.musi smerovat k sobe za behu motoru-studeneho.

Napsal: úte dub 15, 2008 07:25
od kitt2002
jo, tohle mi uniklo. Tak se uz muzes uklidnit. Rozvody sem delal poprve no...:( Diky moc za radu

Napsal: úte dub 15, 2008 21:45
od palikx
nezlob se ale me to vzdycky nastve kdyz nekdo dela takove opravy a vubec nevi co a jak.tady na foru se o tom uz urcite psalo staci chvili hledat nez neco pokazit.ale vetsina lidi stejne nehleda tak pisem porad dokola.

Napsal: stř dub 16, 2008 08:20
od kitt2002
chapu, uz je vse ok a motor bezi jak hodinky a nezlobim se

Napsal: čtv dub 17, 2008 18:41
od Slavek
ne my nejdriv zkousime, mackame vsechny cudliky a kdyz se to pokazi vyndame manual a zaciname cist :lol: