Stránka 3 z 5

Napsal: čtv dub 03, 2008 07:50
od Brainman
.....po 20 vterinach litr oleje? te je asi blbost ne, za 20 vterin ti vytece litr tak vypoustecim otvorem ve vane. Napada me jestli ti to nestrika ven okolo regulacniho ventilu tlaku oleje ( napravo u vany je videt).

Napsal: čtv dub 03, 2008 11:41
od Ivoš
No já nevím...napravo od vany máme umyvadlo a poličky a ne ventil :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv dub 03, 2008 12:14
od Tomáš
Taky nevypouštím otvorem ve vaně olej , ale více či méně špinavou vodu , ale k věci :

asi není myšleno , že to uteklo za 20 sec , ale třeba to kontroloval po jízdě , během které jel 20 sec na ty otáčky , ale to se mi stejně nezdá , to by musela být mlha z výfuku , že by nebylo vidět ještě druhý den .
Pokud se tím , že to trošku protáhl , nestrhlo gufero na ventilu a teď to bude žrát jak kráva furt .....

olej

Napsal: čtv dub 03, 2008 17:09
od Serpico
...to Pavel Beneš to jsou krásný tlaky, bere se rozdíl do 1 jednotky za normál... ( ty máš 0,3 ) vono to je hlavně o rozdílu a ten nemáš, dělat kroužky je zbytečné...
velkou pravdu má Richard měřit olej pouze na rovině a podtrženo stranové ve vztahu ke stojícímu autu - měrka je na kraji vany a rozdíly v měření jsou velké...
údajně se tvrdí že oply 16V berou při zatížení trochu víc oleje...
Třeba se nám vyjádří i palikx ( pokud už se někdě tady nevyjádřil...)
Mějte se fajn

Napsal: čtv dub 03, 2008 20:55
od Jujing
Jak tak koukám tak mně se po cca 6tis km stratilo cca 1 litr oleje tak si z toho asi nic moc dělat nemusím? Ptám se jen pro jistotu nubi je moje první pořádný auto tak ji chci dopřát jen to nejlepší...
:)

Napsal: pát dub 04, 2008 10:56
od lubinob
Mne to popapá :lol: priemerne tak pol litra oleja na 1000km, ale motor má už 350tisíc a neviem či bolo s ním niečo robené okrem bežnej údržby (výmeny oleja, rozvodového remeňa, sviečok, káblov apod.)
Ale pozorujem to, že keď jazdím do 3500 ot. a na dlšej trase kde je motor v podstate stále zohriaty tak je úbytok menší ako keď jazdím len po meste s častejšími studenými štartami, vtedy ubudne aj liter...
Z tohto prepokladám, že to bude guferami ventilov, ale opravovať to budem až keď sa ešte zvýši spotreba oleja...

Napsal: pát dub 04, 2008 12:48
od Brainman
Tomáš píše:Taky nevypouštím otvorem ve vaně olej , ale více či méně špinavou vodu , ale k věci :

asi není myšleno , že to uteklo za 20 sec , ale třeba to kontroloval po jízdě , během které jel 20 sec na ty otáčky , ale to se mi stejně nezdá , to by musela být mlha z výfuku , že by nebylo vidět ještě druhý den .
Pokud se tím , že to trošku protáhl , nestrhlo gufero na ventilu a teď to bude žrát jak kráva furt .....
hahaha, tak me poucte chlapci jak se tedy jmenuje ta vec co je pridelana ze spodu na motoru aby z neho nevytekl olej? a take kudy a cim z toho motoru vypoustite olej?

Napsal: pát dub 04, 2008 12:55
od Brainman
to Tomas: ja take psal ze neni mozne aby za 20 vterin protekl 1 litr jakekoli tekutiny, pri spalovani ( aby nekdo nepsal ze tam tece chladici a vic) , v motoru u Nubiry, nota bene ze pri 6000 , kdyz ma omezovac asi na 5800

Napsal: stř kvě 07, 2008 09:41
od Picasso
Takže,na pár dní jsem se odmlčel,ale sledoval jsem poctivě spotřebu oleje,měřil ji na stejném rovném místě v garáži a závěr je tento.Spotřeba oleje na 1000km je 0,9l oleje a to při jízdách pokud možno do 3000ot/min a studených startů jen běžné minimum.Ven neukápne ani kapka.Jsem na dnešní odpoledne objednaný k jinému soukromému servisu a budeme to konzultovat.(v tom prvním servisu jsem se nic kloudného nedozvěděl).Jen jako poznámku,mám dva dny čerstvě po poctivé technické a absolutně bez závad a co se týké měrění emisí tak hodnoty vyšly úplně nornálně,ještě jsem se ho speciálně ptal jak to dopadlo(jestli to třeba nebylo jen tak tak).

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:07
od Picasso
Tak že,konzultoval jsem to všude možně a dnes mi v jednom hodně solidním servisu potvrdily,že opravdu olej Castrol magnatec 5W/40 je možná řídký a tak jsme se dohodly,že ho postupným dolýváním vyměním za Texaco 10W/40 a pak uvidíme zda se to zlepší.Ujišťovaly mne že je to takto průběžným dolévání možné vyměnit a že se nic nestane.Tak uvidím.

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:24
od Hanzy
To je celkem nesmysl ja mam v tom samem motoru 5W 30 a olej od vymeny do vymeny to je 15000km takze tam budes mit nekde zradu a 10W 40 bych tam nelil konzultoval jsem to taky uz s nasim dvornim mechanikem Palixem 10W neprospiva hydrostelum.

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:31
od Picasso
Mě tvrdily že je předepsaný 10W a jako alternativa je 5W.

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:35
od Hanzy
Je to 16V a jsou tam hydrostely a ty nemaj 10W moc rady ja to poznal nazorne pri studenem startu ten rozdil nebot jsem tam taky mel 10W a po naliti 5W je motor pri studenem startu podstatne tichsi...

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:40
od Picasso
No zatím jsem tam nic nedolil a teď opravdu jsem na vážkách co teď dál.Pořád tam mám 5W,ale spotřeba asi 1l/1000km mě fakt děsí ! ! !

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:47
od Hanzy
Je to hodne budes tam mit nejakou zradu,but to pujde pres hlavu a chce to udelat hlavu nebo taky krouzky muzou byt pripecene je tam vic moznosti, je otazka but to hledat nebo dolivat ale 1l na 1000km to je sila a otazka kolik najezdis km a co se ti vyplati jestli dolivat nebo po tom patrat... :?