Stránka 3 z 3

Napsal: čtv dub 03, 2008 16:44
od cukrar
Ivoš píše:Cukrar: Tvůj nápad je fajn, bylo by supr, kdybys to dotáhnul do konce a nainvestoval do Nesii oněch 100 000 Kč (hrubý odhad za new motor, podvozek, brzdy....a to se držím při zemi), ale nech si podobná invektiva...na silnicích jezdí magoři bez ohledu na kubaturu...jestli ovšem zamýšlíš postavit si nadupanou Nexii s tím, že se budeš chovat na silnici jako de*il co mu dělá radost předjíždět slaboučká auta, tak to raději nedělej....Daewáci ohrmují na silnici pohodovou jízdou a větším komfortem cestování....machrujou a předjíždí jak prasata jiní. ;) Hlavně TDi...
Ne slabé auta rozhodně ne,,, hlavně ty tdi :lol:

ale nevím jestli budu dávat na křižovatce nissan 350Z.. to dá asi on mě :roll:

Napsal: čtv dub 03, 2008 16:56
od Hynek
To cukrar: Jsem přesvědčen, že pokud si své zamindrákované a zakomplexované sebevědomí začneš léčit u odborníka, přijde tě to daleko levněji, něž si pořizovat supersilný vůz!

Napsal: čtv dub 03, 2008 19:30
od cukrar
Hynek píše:To cukrar: Jsem přesvědčen, že pokud si své zamindrákované a zakomplexované sebevědomí začneš léčit u odborníka, přijde tě to daleko levněji, něž si pořizovat supersilný vůz!
Děkuji jsem přesvědčen, :lol: že máš samozřejmě pravdu

Napsal: čtv dub 03, 2008 19:46
od Ivoš
Kluci klid...tohle nemá cenu...cukrar odpověď dostal a pokud se do toho pustí, tak držím palce...není to o dokazování si něčeho, ale o dobrým pocitu. Takže pijánko ;)

Napsal: čtv dub 03, 2008 20:06
od cukrar
Ivoš píše:Kluci klid...tohle nemá cenu...cukrar odpověď dostal a pokud se do toho pustí, tak držím palce...není to o dokazování si něčeho, ale o dobrým pocitu. Takže pijánko ;)
Jo jo přesně tak. :PP:

Napsal: pát dub 04, 2008 00:40
od JRD McLAREN
..jeee tu sa to rozbehlo...
..takze s5 k veci...

Ten moj "novy motor" aj zo zbytkom toho "bordelu" okolo ukazuje na tachometry 270tkm
takze ako sa poznam aj keby som kupil hocico, rozobral by som to do srobika a potom zlozil nas5..

(ak niekoho zaujima "projekt" RAPID MPI kuk sem: http://195.168.25.155/dohc/Mino)

Motor C20XE ide prerobit na C20LET, chce to ine ojnice, vstreky, turbinu, chipnut ECU..atd..
ale uz ked tak, doporucujem prerobit napravy, brzdy, inak z toho spravish pojazdnu truhlu..


..a teraz odveci...

Hynku, mash svojim sposobom pravdu, ale nic by ma nepotesilo viacej, nez "vytret zrak tomu debilovi" v Octavii TDI,
co sa za mnou dovalil jak velka voda, az som mal pocit ze sa mi xe pozret do kufra, zacal ma obiehat z prava,
v mieste kde sa zuzuju pruhy do jedneho laveho, pricom som si skoro rozbil kolesa o obrubnik, on skoro oskrel moje auto
a aj to zaparkovane na pravom okraji cesty, a "hulil" si to mestskou ulickou najmenej 120,
za sprievodu cierneho dymu z vyfuku, a revom "PUMPE-DIESE".
(tym poslednym som xel povedat, ze sa jedna o debila co tak jazdi stale, kedze motor uz klepe, a turbina dymi z vyfuku nacierno)

Neviem teda ako "ostatnym tunerom", ale mne ide skor o to zrychlenie nez o tu rychlost...
a aj (hlavne) o tu radost z tej prestavby...a to, ze mam nieco ineho nez co maju ostatny.

Viezol som sa v NOVEJ FABII 1.2HTP a nechcel by som to ani zadarmo, a tiez mam strach z toho
ako niektoy "vodici" stym autom manevruju..

Napsal: pát dub 04, 2008 07:40
od cukrar
JRD McLAREN píše:..jeee tu sa to rozbehlo...
..takze s5 k veci...

Ten moj "novy motor" aj zo zbytkom toho "bordelu" okolo ukazuje na tachometry 270tkm
takze ako sa poznam aj keby som kupil hocico, rozobral by som to do srobika a potom zlozil nas5..

(ak niekoho zaujima "projekt" RAPID MPI kuk sem: http://195.168.25.155/dohc/Mino)

Motor C20XE ide prerobit na C20LET, chce to ine ojnice, vstreky, turbinu, chipnut ECU..atd..
ale uz ked tak, doporucujem prerobit napravy,
brzdy, inak z toho spravish pojazdnu truhlu..


..a teraz odveci...

Hynku, mash svojim sposobom pravdu, ale nic by ma nepotesilo viacej, nez "vytret zrak tomu debilovi" v Octavii TDI,
co sa za mnou dovalil jak velka voda, az som mal pocit ze sa mi xe pozret do kufra, zacal ma obiehat z prava,
v mieste kde sa zuzuju pruhy do jedneho laveho, pricom som si skoro rozbil kolesa o obrubnik, on skoro oskrel moje auto
a aj to zaparkovane na pravom okraji cesty, a "hulil" si to mestskou ulickou najmenej 120,
za sprievodu cierneho dymu z vyfuku, a revom "PUMPE-DIESE".
(tym poslednym som xel povedat, ze sa jedna o debila co tak jazdi stale, kedze motor uz klepe, a turbina dymi z vyfuku nacierno)

Neviem teda ako "ostatnym tunerom", ale mne ide skor o to zrychlenie nez o tu rychlost...
a aj (hlavne) o tu radost z tej prestavby...a to, ze mam nieco ineho nez co maju ostatny.

Viezol som sa v NOVEJ FABII 1.2HTP a nechcel by som to ani zadarmo, a tiez mam strach z toho
ako niektoy "vodici" stym autom manevruju..

V tom s tebou souhlasím. :D

Napsal: pát dub 04, 2008 07:40
od ferino28
TDI-ckari su zakomplexovani ludia (z vecsej casti), hlavne mlady fagani, ktori si kupili to TDIiii aby sa mohli ukazat okoliu. Nehovorim, ze su to zle motory, spotrebu maju dobru, zatah dobry ibaze hodne obmadzene otacky, kedy motor taha a servisovat ich neni tiez zrovna najlacnejsie. Problem je asi to, ze si myslia, ze im patria vsetky cesty a trhnu kazdeho, za kazdu cenu. Dalsia vec je odpor ostatnych ludi ktori vlastnia ine auta voci tejto motorizacii. Mna uz tiez niekolko krat brutalne takmer vytlacilo auto (s napisom TDI) z cesty a napriek tomu, ze asi skor patrim medzi tych pohodovych vodicov, tak som sa musel velmi ovladat aby som si ho nevytiahol z auta a nedemonstroval mu fyziku o akcii a reakcii, o zotrvacnosti s naslednou gravitaciou. cukrar Ak chces ist do toho koli tomu aby si mal dobre zrychlenie a nie koli maximalke, tak smelo a vela zdaru, v tomto pripade by podvozok mohol aj zostat taky, ved v amerike su silne a tazke auta, podvozky su skor komfortne a brzdy az biedne na europske pomery (aj ked to bude tym, ze sa tam striktne dodrzuje max. povolena rychlost). Ale ak s tym chces trhat rychlostne rekordy a rezat zakruty, tak ta caka beh na dlhu trat.

Napsal: pát dub 04, 2008 08:23
od Hynek
Ale já mu taky fandím a ze srdce mu přeji, aby se mu to všechno povedlo a dotáhl tu přestavbu do zdárného konce! Jen se mi nelíbilo, jaká byla motivace k přestavbě.Všem blbečkům se slabším motorem ukázat, jak MĚ to jede. Už jsme si to vyříkali a jedeme bez urážky dál. :lol: ;) :roll:

To cukrar: Nejsem přesvědčen, že bych měl vždy pravdu! Nikdo není neomylný. Neomylní byli jen komunisti! :P :) :D

Napsal: pát dub 04, 2008 08:23
od cukrar
ee jen o ten pocit z jízdy a samozřejmě počáteční zrychlení.

Napsal: pát dub 04, 2008 21:51
od Ivan
Hodně zdaru a naditou peněženku, pane kolego ;)