Veru tak,Vazoune, život je zmena,nie o tom to je,že kto si dovolí vymeniť Matízka za väčší,či modernejší voz je podlý zradca
,Matízek je super,ja naň nedám dopustiť a mne osobne stačí,ale komu sa rozarstá rodina,či potreebuje výkonnejšie auto na dlhšie vzdialenosti... Za to ho netreba zatracovať,ak Matizmi a nami Mtízkarmi nezačal pohŕdať, v štýle " Zabudol vôl,že teľaťom bol ..." Podľa mňa to je podstatné,čo ten človek cíti v duši k autu daného typu či značky.
Je to ako,kedysi trabantisti. Boli takí,čo celý život jazdili,a ešte aj jazdia z presvedčenia na trabantoch,ale aj takí a tých bola a je väčšina,čo presedlali na vozy iných značiek,ale v duši ostali tak trochu trabantistami a stále nostalgicky spomínajú. Nuž,ale aj takí,čo brali kúpu trabanta ako z núdze cnosť,neboli s nimi spokojní,najmä ak kúpili staršie vozy,ktoré mali už svoje najlepšie roky za sebou, a nemajú na tie vozy dobré spomienky.
tak podobne to bude aj s Matízkarmi. Ja osobne som s Matizom nanajvýš spokojný,ale kedy som sa rozhodoval pre nové auto,stopercentne by to bol zas jedine kórejec,s najväčšou pravdepodobnosťou Daewrolet,ale už nie Spark,kvôli umiestneniu budíkov na pravej strane,najskôr AVEO,ale to len čiste v teoretickej rovine ,nehodlám minimálne najbližšie 3 roky meniť auto.
Neodsudzujem človeka za to,že zmení značku a typ auta,ak sa neotoči chrbtom k majiteľom áut danej značky,napr. keď si exmajiteľ TICA kúpi prepytujem Fabiu,a hneď si začne z Tíc uťahovať,do vtedy ale nedal na Tico dopustiť,tak nad takým lámem palicu aj ja.