Stránka 3 z 4
Napsal: ned úno 10, 2008 22:20
od Rado77
Jo a tu je obrazok prepojenia ALDL:
http://imajr.com/ALDL-chybove-kody-749337 . Ak budu ale prepojene A a C piny, nepojde zrejme nastartovat motor, to len pre istotu, keby si zabudol vytiahnut drotik prec... Ja si to chcem spravit tak, ze miesto volneho tlacitka od klimy si z ALDL vyvediem 2 droty, a ked budem chciet raz za cas skontrolovat kody, iba stlacim to tlacitko a hotofka.
Potom teda daj vediet, chybove kody su viditelne aj v on-line Service Manuale:
http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/M ... matiz.html
Cau zatial
......
Napsal: pon úno 11, 2008 07:27
od dunhill
Takještě jednu tupou otázku. První válec je u rozvodů nebo u rozdělovače????.
Napsal: pon úno 11, 2008 09:16
od Rado77
U rozvodu
.....
Napsal: pon úno 11, 2008 17:30
od dunhill
kód 1500 a víc si ani neprdne
Napsal: pon úno 11, 2008 17:35
od Rado77
Ano, to je standard kod. Proste to urobi:
blik
potom caka
blik-blik-blik-blik-blik
caka
blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik
caka
blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik
Ufff, este ze existuje Ctrl+C a Ctrl+V, inak by som sa nedoblikal
Je to zrejme len info kod, ze vyblikavanie kodov funguje. Error kod som ale este nevidel na svojom aute, neviem teda, ci to hodi kod 1500 vzdy, alebo ak ma nejaky chybovy kod, hodi rovno ten...
....
Napsal: pon úno 11, 2008 17:56
od dunhill
Tak to už jsem asi v prdeli...
Pěkně od začátku:
Auto prý žačalo divně škubat-dostalo novej pal. filtr,pak zase začlo chcípat. Pak už jelo vždycky jen studený,když se ohřejvalo,tak netáhlo,dusilo se a chcíplo. Natočit šlo až když úplně vychladlo.
Dostal jsem ho na opravu a jako první vyměnil kabely,palec a víko rozdělovače. A od tý chvíle nejde natočit vůbec ani když jsem v záchvatu zoufalosti vrátil všechno původní zpátky.
A levej taky úplně nejsem ,nic jsem nerozpojil,neulomil ani nějak nepoškodil.
A to všechno proto že chtěli za kabely,palec,dekl a práci v Chevy 2500 kč a já chtěl aby ušetřila........ se s tim teď mohli srát oni.....
Teď co s tím.....napadá mě jen ten snímač protože všechno ostatní kolem elektriky je nový
Napsal: pon úno 11, 2008 18:06
od Rado77
Jasne, ale co ten imobilizer? Pisal si, ze kluc bol v zapalovani, ked sa odpojila baterka, a zaroven ze uz neblikava ta cervena kontrolka. To by vysvetlovalo celu situaciu, ze motor nejde natocit vobec. Ako som pisal, skusit este nahradny kluc. Tie error kody pozriet, to je len taky dodatocny napad, aby bolo jasne, ci je imo v prdeli, alebo sa to odvolava na nieco ine. Co sa tyka noveho palca, kablov a viecka, tam ani nieje co pokazit, snad len omylom prehodene kable. To si vravel, ze iskru to dava, tak to ozaj vyzera len na imobilizer. Ten ale neotvori vstreky, lebo je 99% v prdeli.
Takze urcite pozri tie error kody (je to tak na 5 minut ukon aj s prepojenim ALDL). Potom budeme mudrejsi.
Napsal: pon úno 11, 2008 18:08
od V.Brousek
tak jak tak čtu, tak již tě Matíz ani do toho hrobu neodveze, což je průšvih.
Takhle na dálku ti asi již nikdo nepomůže, nech auto odtáhnout do servisu a máš to bez zlobení. Proto že po tvém zásahu již nejede, hledal bych závadu v tom, co jsi doposud rozebíral. další otázka, v jakém stavu je motor, tlaky ve válcích, vůle ventilů - to vše má vliv na výkon motoru a tak bych hledal příčinu i zde.
Napsal: pon úno 11, 2008 18:13
od Rado77
Ja to vidim aj tak na ten imobilizer
Napsal: pon úno 11, 2008 18:24
od V.Brousek
Ano může to být imobilizér, ale třeba i špatně složený rozdělovač, příčin je dost, já jsem spíše reagoval na to snížení výkonu při teplém motoru.
Napsal: pon úno 11, 2008 18:41
od sepo
ja som mal tiez taky problem na zaciatku nechcel nastartovat za tepla potom nešiel uz ani za studena a za jazdy zhasinal a ak nahodou naskočil tak nesiel do otacok a na konci uz vobec nestartoval len mne aspon hodil kod 0320.
potom mi palikx poradil precistit opticky snimac pomohlo to na tyzden potom znova to iste tak mi poradil vymenit snimac.Nakolko bol cely rozdelovac o tisicku drahsi ako samotny opticky snimac tak som vymenil cely no a od vtedy mám pokoj.
skus ešte ten opticky snimac ocistit no ale neviem ked si spominal aj problem z imobilizerom ci ti to pomoze
Napsal: pon úno 11, 2008 18:54
od Robert
Mně to sice jede, ale od včerejška mi někde teče benzín.
Hajzl Korejskej, nenažranej
Napsal: pon úno 11, 2008 21:08
od Slavek
pamatuje si jednotka chybu kdyz byla odpojena baterka celou noc??? myslim proto nenaskoci zadna chyba, doporucuju vysroubovat svicku a startovat aspon se presvecis ze nemas vypnuty vstriky pokud budes citit benzin, takle i ja sem je kontroloval kdyz sem mel podezreni na imobilizer. Jen nezapomen odpojit zapalovaci kabely
Napsal: pon úno 11, 2008 21:23
od Rado77
Jasne, po odpojeni si ECM kody nepameta, ale ked sa opet zapne a kluc sa zopne do polohy 1, uz vtedy ziskava nejake tie data. Ak ak by bol problem s imo, zrejme by to hned detekovala a zapisala kod. K tomu ta imo kontrolka, co neblika a kluc pri odpojeni baterie.....no ja neviem, stale to tipujem jasne na imo.
Ale ten postup s vymontenim sviecky je fajn, tak sa jasne zisti ze iskra je, a benzin bud ide (imo OK), alebo nejde (imo zle). To su dve muchy jednym ukonom
Teraz rozmyslam - ta sviecka na kabli ale musi byt ukostrena nejakym drotom o zavit nie?
...
Napsal: pon úno 11, 2008 22:23
od dunhill
svíčky pálí všechny a benzín z nich pak jen kape ale naskočit ne a ne. Jo a imo už normálně funguje ,bliká a zhasíná už na oba klíče. Ráno obědnám snímač,půjde vrátit když se nic nezlepší...